Dünyada ilk dəfə: Facebook-da canlı yayımda idarə edilən oyun
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
Sports Experts üçün hazırlanan oyun, Facebookda izləyicilərin oyunu idarə edərək hədiyyə qazanmaqlarına şərait yaradır.
Alışveriş Mərkəzlərindəki oyun sahələrində tez-tez
gördüyümüz bir alət var. Mexaniki bir pəncəni hədiyyələrin arasına salıb bir ədədini
tutmağı ümid etdiyimiz və adətən heçnə tuta bilmədən çəkdiyimiz o oyun alətindən
söz edirik. Beləki illərdir var olan bu aləti Kanadalı idman məmulatları şirkəti
Sport Experts alaraq, Facebookun canlı yayım xüsusiyyətilə birləşdirərək
maraqlı, effektiv, əyləncəli və bir şeylər qazanmağın mümkün olduğu bir hala gətirib.
Yeni il sezonunda həm məhsulları təqdim etmək həm də
istehlakçılarına hədiyyə vermək istəyən Sports Experts-in, reklam agentliyi Rethink
Canada ilə reallaşdırdığı kampaniyada Facebookun canlı yayım xüsusiyyətini
istifadə edərək bir "müsabiqə” hazırlayıb. Dünyanın ilk Facebookdakı bir canlı
yayım üzərindən idarə edilən oyunu olduğu bildirilən "Grab-A-Gift”in məntiqi
bildiyimiz kimi "qarmaq” oyunu ilə eynidir, ancaq proseduru olduqca fərqli və
yenilikçidir. Beləki qarmaqda Raspberry Pi ilə Facebook API üzərindən real
zamanlı məlumatları toplayaraq canlı olaraq bunları hərəkətə çevirən bir
texnologiya istifadə edilib. Beləcə canlı yayımı izləyən hərkəsin oyuna
qoşulmasına şərait yaradıb.
Sports Experts-in məhsullarının sərgiləndiyi sahədən o məhsulları
almağa çalışan qarmağın idarəsi klassik düymələr vasitəsilə deyil; Facebook
canlı yayıma qatılan izləyicilərin emosiyaları ilə reallaşdırılır. Ürək sağa, bəyən
sola, gülən üz yuxarı, təəccüblü üz isə aşağı getməsi üçün istifadə edilib.
Beləliklə canlı yayımdakı bütün izləyicilər həm şərhlərdə bir-birlərinə
dəstək olaraq iş birliyi etmiş, həm də dəlicəsinə emosiya daxil ediblər. Həmçinin,
oyunu paylaşıb dostlarını da dəvət edərək onlarıda müsabiqəyə çağırıblar. Canlı yayım sırasında, olub-bitənləri bir
futbol oyunu izah edirmiş kimi danışan spiker də oyunun həyəcanını artırmağı
bacarıb.
Yumşaq və gülməli heyvanlar yerinə; Nike ayaqqabı, GoPro
kamera kimi 5 bahalı hədiyyə arasından biri qazanmaq şansı verən oyunda; qarmaq
bir hədiyyə tutduğunda bütün klikləyənlər arasından qazanan təsadüfi olaraq
seçilib.
4 həftə içində 4 fərqli canlı yayımda oynanan oyun; cüzi
reklam büdcəsinə baxmayaraq böyük maraq cəlb edib. Agentlikdən verilən məlumata
görə, 50%-i orqanik olmaqla 2.2 milyon izlənməyə çatılarkən, izləyicilərin
canlı yayımda keçirdikləri ortalama vaxt 8 dəqiqə olub.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
YouTube öz yeni dizaynını test etməyə başlayıb
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)