Facebook, ABŞ-da yemək sifarişi və tədbir bileti satışlarına vasitəçi olmağa başladı
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
"Facebook”un sadəcə bir sosial şəbəkə olduğu günlər çox geridə qaldı. Keçdiyimiz günlərdə WorkPlace və Store yeniliklərini təqdim edən "Facebook", indi də yemək sifarişi və mütəlif rezervasiya proseslərini Facebook-dan çıxmadan reallaşdırmağınıza şərait yaradacaq.
Onlayn rezervasiya xidməti "MyTime” ilə razılaşan Facebook,
artıq Delivery.com kimi xidmətlərə birbaşa sifariş/rezervasiya rahatlığını gətirir.
Digər tərəfdən Ticketmaster və EventBrite kimi servislər vasitəsilə Facebook üzərindən
tədbir (forum, konfrans, konsert və s.) biletləri də alına biləcək.
İllər əvvəl məkan fürsətləri işinə girən ancaq geri çəkilən
"Facebook”un bu yeni ortaqlıqlarının daha mənalı olduğunu deyə bilərik. Bunun
köməkliyi ilə həm Facebook ən yaxşı bildiyi proqramlaşdırma işindən ayrılmamış
olur həm də bu sahədəki mövcud startaplar Facebooka qarşı olmaq yerinə onunla
birlikdə həyatına davam edə bilir. Təbii ki günün sonunda bu xidmətdən istifadə
edəcək startapların öz tətbiqlərinə və saytlarına çəkdikləri istifadəçi sayının
azalacağına da şübhə yoxdur.
Facebook Tədbirlər Tətbiqi də müstəqil oldu
Bu yeniliklərlə birlikdə Facebookun yeni bir tətbiqinin
daha müstəqil hala gəldiyini öyrəndik. Facebook Events yəni Facebook Tədbirlər
tətbiqi artıq ayrı bir tətbiq olaraq istifadə edilə bilinəcək. Paylaşılan
statistikalara görə Facebook Events xidmətindən istifadə edən 650 milyon insan
var və bunun tədbir orqanizatorları və bilet satıcıları üçün böyük bir üstünlük
olduğunu rahatlıqla deyə bilərik.
Facebookdan Məsləhətlər
Bir başqa yenilik isə yenə məkan/tədbir sahəsi ilə
bağlıdır. Artıq istifadəçilər bir məkan və ya tədbir tövsiyyəsi istədiklərində
Facebook da süni zəka vasitəsilə seçdiyi dostlarının tövsiyyələri onlara təqdim
oluna biləcək. Bu yeniliyi istifadə edə bilmək üçün Məsləhətlər xüsusiyyətinin
aktivləşdirilməsi lazımdır ancaq yuxarıda yazdığımız digər yeniliklər kimi
bunun da hələki sadəcə ABŞ-da keçərli olduğunu bildirək.
"Facebook"un kifayət qədər müsbət fikir topladıqdan və fərqli
ölkələrdə yeni iş birlikləri qurduqdan sonra digər bazarlara açılacağını da deyə
bilərik. Baxaq görək bu addımlar sifariş, rezervasiya və tədbir tətbiqlərinin
yanında vacib Google və Yelp kimi şirkətlərdən nə götürəcək?
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
YouTube öz yeni dizaynını test etməyə başlayıb
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)