Facebook, iki şəxsin ciddi münasibətə başlamasını 100 gün öncədən bilir (STATİSTİKA)
Sosial Media
07.05.2017
Farid Pardashunas
Facebook statistikasına əsasən iki istifadəçinin ciddi münasibətə başlamasını, həmin münasibətin başlamasından öncə bilmək olur.
2014-cü ildə Facebook-un data mütəxəssisləri bu mövzu ilə əlaqədar
öz müşahidələrini aparıblar. "Facebook” mütəxəssisi Carlos Diuk-un sözlərinə əsasən
iki insan arasında ciddi münasibət başlayan zaman onlar bir-birilərinə fikir
verməyə başlayırlar. Nəticədə hər iki şəxs, sosial şəbəkədə daha çox paylaşım
edir. Onlar rəsmi şəkildə ciddi münasibətə başlayandan sonra isə bu
paylaşımların sayı azalır. Bu onunla əsaslanır ki, çox güman həmin iki şəxs
real həyatda bir yerdə daha çox zaman keçirtmək arzusunda olurlar. Diuk bu barədə
daha dəqiq Facebook statistikasını təqdim edib. "Ciddi münasibətlərin
başlamasından öncəki ilk 100 gün ərzində yavaş olsa da iki şəxsin bir-biri ilə
müxtəlif paylaşımları bölüşmək tempi getdikcə artır. İlk ciddi münasibət
başlayanda, sosial şəbəkədəki paylaşımların sayı azalır. Belə ki, münasibətin
başlamasına 12 gün qalmış gün ərzində edilən paylaşımların sayı 1.67-ə düşür.
Ciddi münasibətin başlamasından 85 gün sonra isə bu göstərici 1.53 civarında
olur. Çox güman ki, həmin vaxtda ciddi münasibət yaşayan iki şəxs daha çox bir
yerdə zaman keçirtməyi üstün tutur. Beləliklə real həyatda olan münasibət,
sosial şəbəkədə olan münasibəti sıxışdırıb çıxardır” – deyə Carlos Duik
bildirib. Bütün bu məlumatlar aşağıda təqdim olunmuş qrafikdə göstərilib.
Facebook statistikasından ciddi münasibətlər haqqında digər
məlumatları da öyrənmək olar. Məsələn həmin ciddi münasibətlərin neçə müddət
davam etdiyi və ya onların yaş və iki şəxsin dini inancları ilə necə əlaqəli
olduqları haqqında məlumatları öyrənmək mümkündür. Bu müşahidə maraqlıdır. Belə
ki, bizim hər birimiz sosial şəbəkədə yaranmış ciddi münasibətin şahidi
olmuşuq. Diuk-un sözlərinə əsasən ciddi münasibətlər zamanı sosial şəbəkədə
olan paylaşımların azalmasına baxmayaraq onlardan hər biri daha xoş əhval-ruhiyyəli
olur. Aşağıda təqdim olunmuş qrafikdə isə bu müddət ərzində baş verən bütün dəyişiklikləri
görmək olar.
Təbii ki, paylaşımların emosional göstəricilərinin müşahidəsini
dəqiq elmi araşdırma adlandırmaq olmaz. Hər-halda robotlar, paylaşımda olan
sarkazmı hiss edə bilməzlər. Bununla belə təqdim olunmuş statistika böyük
marağa səbəb olur. Analitiklərdən ibarət komanda, əldə olunmuş nəticələrin
yaxşılaşdırılması üçün müəyyən üsullardan istifadə edib. Məsələn, statistikaya
fake münasibətlərin düşməməsi üçün mütəxəssislər, 2010-cu ilin Aprel ayından
2013-cü ilin Oktyabr ayına kimi öz münasibətlərinin ildönümlərini xəbər vermiş
şəxsləri incələyiblər. Yəni statistikaya sosial şəbəkənin münasibətlər bölməsində
yalnız dəyişiklik etmiş şəxslər nəzərə alınmayıb. Paylaşımların emosional vəziyyətlərinin
incələnməsi üçün isə yalnız İngilis dilində olan paylaşımlar nəzərə alınıb.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
YouTube öz yeni dizaynını test etməyə başlayıb
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)