Google Adwords nədir? Google Adwords-də reklam verməyin üstünlükləri nələrdir?
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
Dünya miqyasında reklam bazarında liderlik
edən Google Adwords-də, məhsul və ya xidmət təklif etmək çox asandır. Hər
firmaya reklam vermə şansı təqdim edən Google Adwords-un istifadəsi olduqca asan, sürətli
olmaqla bərabər, geniş kütləni də əhatə edir. Düzgün istifadə olunduqda
effektivlik dərəcəsi yüksək olur və reklam üçün seçilən kəlimələr arasında da rəqabət
yaranır.
Reklamın ən sadə və effektiv yolu
Google Adwords-un istifadəsi olduqca sadədir.
Təbii ki, bu işdə də mütəxəssis köməyindən istifadə etmək daha məqsədəuyğundur.
Reklam verənlər Google Adwords vasitəsilə gələn hər bir ziyarət üçün məbləğ ödəyirlər.
Asan istifadə olunduğu üçün Google Adwords ən çox istifadə olunan Google xidmətlərindən
biridir.
Büdcə təyinetməyə yardımçı olur
Adwords reklamlarını verməzdən əvvəl ilk
öncə büdcənizi təyin etməli və buna uyğun addım atmalısınız. Burada nə qədər
çox maliyyə sərf etsəniz, bir o qədər çox ön sıralarda yer alacaqsınız. Bir məhsulu
tanıdarkən klik başına ödəniş sisteminin keçərli olduğunu unutmayın.
Açar söz təyini
Büdcənizi təyin etmisinizsə, ikinci vacib
olan məsələni unutmamalısınız. İkinci əsas məsələ isə düzgün açar sözün
seçilməsidir. Bu işdə SEO mütəxəssisləri vacib rol oynayırlar. Belə ki, bu mütəxəssislər məhsula uyğun gələn söz və söz birləşmələrini düzgün seçməlidirlər. Bu seçimlər
istifadəçinin məhsul və xidmətlərinizi daha tez tapmaqda yardımçı olacaq. Buna misal olaraq, Dominos-un Google Adwords-də verdiyi reklamı göstərmək olar. Belə ki, istifadəçi "Lahmacun sifarişi ver" axtarışını verdikdə "Pizza mı Lahmacun mu?" və ya Dominosun digər məhsulları haqda təkliflər öz əksini tapırdı. Bu yolla Dominos öz internet üzərindəki satışlarını 4 dəfə artıra bilmişdi. Yəni reklam verərkən insanların düşüncəsinə təsir edən sadə amma yaradıcı fikirlər tapmaq vacibdir. Çünki reklam insanların şüur altına təsir edən amillərdəndir.
Fərqli saytlarda reklam verməyin üstünlükləri
Reklamınızı eyni zamanda başqa saytlarda da
vermək şansınız var. Məhsullarınızı Google-un sahib olduğu ya da ortağı olduğu
saytlarda görüntüləyə bilərsiniz. Bundan əlavə reklamlarınızın hansı saytda təqdim
olunması seçimini özünüz edə bilərsiniz. Bu işdə görüntülü reklam şəbəkəsi olan
veb saytları da işinizi asanlaşdıra bilər.
Reklam sıralaması necə təyin olunur
Google-un axtarış sistemində Adwords
reklamlarının hamısı ilk səhifədə yer almır. Bunun üçün açar kəlimələri seçərkən
diqqətli olmaq və axtarış zamanı istifadəçinin axtara biləcəyi başlıqları
etiketlərdə düzgün qeyd etmək lazımdır.
Niyə Adwords? — Milyonlara öz reklamınızı təqdim etmə şansı verir!
Virtual aləmdə klassik əlaqə vasitələrinə rast gəlmək demək olar ki, mümkün deyil. İndi
artıq hər kəs internet üzərindən bir-biri ilə əlaqə saxlayır. İnternetin ən vacib
qollarından olan reklamçılıq isə bu sahədə xüsusi rol oynayır. Reklam
sektorunun internet üzərindən olması isə təbii ki, daha böyük kütləyə çatmağa şərait
yaradır. Bu sahədə Adwords xüsusi ilə seçilir, çünki burda hər cibə uyğun
reklamı veb üzərindən vermək mümkündür.
Bundan əlavə Google-da reklam verməyin əsas üstünlükləri aşağıdakılardır:
Milyonlarla insana reklamınızı çatdırmaq
mümkündür.
7/24 reklamınız hər kəs tərəfindən görünür.
Hədəf kütləyə məhsulunuzu və ya xidmətinizi
çatdırmaq daha asandır.
Öz büdcənizə uyğun reklam verə bilərsiniz.
Ödəməni
hər klikin sayına görə edirsiniz.
İstifadəçinin istəyini analiz edə
bilirsiniz.
Reklamlarınızın idarəsi sizdə olur.
Asan idarə olunandır. Gəlirlər-Xərclər-Performans hesablana biləndir.
Ölkə, şəhər, bölgə kimi sahələri seçmək
sizin istəyinizə bağlıdır.
Verdiyiniz reklamın dil seçimini belə
özünüz təyin edə bilərsiniz. Yəni istifadəçi axtarış verərkən sizin reklamınız seçilmiş
dilə görə önə çıxa bilər.
İstədiyiniz gün və saatda göstərilmə
zamanını təyin edə bilərsiniz.
İllik, aylıq, həftəlik və günlük
planlamaları öz büdcənizə uyğun edə bilər və ya dəyişdirə bilərsiniz.
Sadəcə hədəf kütləyə öz məhsul və xidmətlərinizi
təqdim edərək yüksək effektivlik əldə etmək mümkündür.
Linki kopyala
Həftənin xəbərləri
Whatsapp yaxın zamanda 2 yeni funksiyanı əldə edəcək
Qutusu açılmamış birinci nəsil iPhone modeli 15 Pro Max-dan təxminən 80 qat baha qiymətə satılıb!