Hərşeylə maraqlanan pişiklər bu dəfə Whiskas reklamlarında
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
Ataların bir sözü var - "Maraq pişiyi öldürər”. "Hər işə burnunu soxan” insanı təsvir etmək üçün istifadə edilən pişik fiqurunun, bilavasitə internetin yüksəlişi ilə birlikdə zehinlərdəki yerinin də dəyişdiyi məlumdur.
Yeni mühitdə pişiklərin hər
şeylə maraqlanması da eyniylə həyatının digər hər anı kimi maraqlı bir əyləncəyə
çevrilərkən, pişik sahiblərinində onların ən sevdikləri xüsusiyyətlərinin maraq
olduğunu bilən Whiskas, pişiksevərlər üçün yeni bir reklam kampaniyası hazırladı: Feed Their Curiosity (Maraqlarını bəslə).
Maraqlı bir pişiyin daxili dünyasına 20 saniyəlik üç səyahət edən
Whiskas-ın, hər səfərində bir qab Whiskas ilə sonlanan reklam videosu haqqında
danışan Whiskas İngiltərə direktoru Keyti Qriffiz kampaniyanın çıxış nöqtəsini
və hədəflərini belə qeyd edir: "Whiskas olaraq pişiklərin dünyanı özlərinə xas
mükəmməl bir gözlə gördüklərini bilirik. Bu kampaniya vasitəsilə hədəf kütləmizlə
yeni yollardan bağ qurmaq, mütəxəssisliyimizi göstərmək və pişik sahiblərinin
pişikləri ilə olan münasibətlərini gücləndirib, pişikləri daha yaxşı
anlamalarına şərait yaratmaq istəyirik”.
İnternetdən əlavə İngiltərə televizorlarında Yeni İlə qədər
nümayişinə davam ediləcək reklamlar 2017-ci ildə də markanın sosial media münasibətlərində
istifadə edilməyə davam edəcək.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
Microsoft nə üçün data mərkəzlərini okeanın dərinliklərində yerləşdirir?
Əfsanənin geri dönüşü: Winamp musiqi servisinin istifadəyə veriləcəyi tarix açıqlandı