Kiçik qərarlar sayəsində 2 milyardlıq şirkəti necə qurdum?
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
2 milyardlıq "Polycom” şirkətinin yaradıcılarından biri olan Ceff Rodman (Jeff Rodman) kiçik qərarların və innovasiyaların ona necə uğur gətirdiyi barəsində danışıb.
Mənim şirkətim ilk nailiyyəti hələ 1991-ci ildə
qazanmışdır. Onda mən qiyməti 95 sent olan bir kitab almışdım. Həmin ktabdan mən
öz tərəfdaşımla "akustik asma” haqqında öyrəndik və anladıq ki, yüksək səs üçün
heçdə böyük dinamik lazım deyil. Bu adi prinsipdən istifadə edərək biz iki ayrı
akustik mühiti kompakt məkana yerləşdirdik. İlk baxışdan kiçik görünən bu dəyişikliyin
sayəsində biz milyonlarla telefon sataraq konfrans zalları barəsində təsvirləri
dəyişdik. Hal-hazırda biz kiçik innovasiyalar, dizayner qərarları yolu ilə irəliləyirik.
Böyük işlər kiçiklərdən yaranır. Əgər siz ilk addımdan böyük bir işə başlasaz
onda istədiyiniz nəticəni ala bilməyəcəksiniz. Mən böyük işlər barəsində miflərə
aydınlıq gətirərək mənə uğur qazandırmış 3 kiçik xüsusiyyətlərdən danışacam.
Kiçik innovasiyalar
Kiçik innovasiyalar
Kiçik innovasiyalara diqqət ayıraraq siz böyük nailiyyətlər əldə
edə bilərsiniz. Nə qədər gülünc səslənsədə innovasiyanın təməlində kiçik şeylərlə
böyük uğurlar qazanmaq istəyi dayanır. Ağlınızı böyük işlərlər bağlı fikirlər
ilə doldurmaq əvəzinə özünüzə bir sualı verin. "Öz məhsulumuza hansı kiçik dəyişikliyi
əlavə etməliyik? Çatdırılma, yayma üsulları, təşkilat strukturu və ya əlaqə
vasitəs?”. Ən yaxşısı bu sualı özünüzə verin. "İş prosesini yüngülləşdirmək
üçün nələri aradanq aldırmaq lazımdır?”.
Kiçik dizayner qərarları
Kiçik dizayner qərarları
İkinci müşahidə öncəkindən əmələ gəlir. Bu qərarlar onları müəyyənləşdirən
innovasiyalardan daha çox istifadəçi təəssüratları ilə əlaqələndirilir. Siz
kiçik dizayner qərarlarına üstünlük verəndə nəinki məhsulunuzun miqyasını
kiçildirsiniz, həmdə onu sadələşdirirsiniz. Paradoksal səslənsədə bizim məhsullarımızın
hər bir dəyişikliyi təkcə onların funksionallığının artması üçün deyil, həmdə
bizim istifadəçilərimizin daha az fəaliyyət göstərmələri üçün idi. "Creativity
Inc.” kitabında "Pixar” studiyasının təsisçisi və direktoru Ed Ketmel (Ed
Catmull) qeyd edib ki, şirkətdə konfranslar üçün olmuş düzbucaqlı stollar
yaradıcılıq prosesinə mane olurdu. Daha sonra "Pixar” düzbucaqlı stollardan
imtina edərək kvadrat stollardan istifadə etməyə başladı. Dizaynda edilmiş bu
kiçik dəyişiklik özü ilə müsbət nəticələr gətirdi. RealPresence Centro videokonfransları üçün nəzərdə tutulmuş yeni cihazımızı hazırlayarkən biz məhz "Pixar”ın
üsulundan istifadə etdik. Cihazın xarici quruluşu və daxili akustikası elə
qurulub ki, uzun formalı stollarda görüşlər üçün deyil dairəvi görüşlər üçün
rahat şərait yaradır. Buda onu göstərir ki, məhsulun sadələşdirilməsi onun
faydalığını artırır. Məhsula hər dəfə yeni funksiyalar əlavə etməkdən daha
yaxşı təsir edir. Nəticə etibarı ilə məhsulun və onun dizaynın əsas məqsədi gözə
girmək deyil. Əksinə əsas məqsəd sadə, kiçik və istifadədə rahat olmaqdır.
Kiçik vərdişlər
Kiçik vərdişlər
Hər şey kiçik vərdişlərdən yaranır. Vərdişlər fərqli ola bilər.
Kimsə dostlərı ilə futbol izləməyi, kimsə çox yatmağı, kimsə eyni kafedə yemək
yeməyi vərdiş edib. Hətta sabahın işini indidən planlaşdrımaq da böyük
potensiala sahib kiçik bir vərdişdir. Çarlz Dahiqq (Charles Duhigg) öz "The Power of Habit” kitabında
belə bir cümlə işlətmişdir. "Xoşbəxt həyat kimi vacib bir şeyləri yalnız
qarşınıza bunu məqsəd qoyub nail ola bilmərsiniz. Əslində nəticə etibarı ilə hər
şey kiçik və faydalı vərdişlərdən yaranır”. Bəzi vərdişlər bizdə təbii yollarla
yaranır. Məsələn qida qəbulu və ya evdən çıxan zaman açarın cibinizdə olub
olmadığını yoxlamaq kimi. Bəzi vərdişləri isə biz tədricən özümüzdə yaradırıq.
Birgə aparılan işin vacibliyini anladığım vaxtda mən həmdə başa düşdüm ki, hər
konfransın, çıxışın sonunda etdiyim kiçik və vacib bir vərdişim var. Belə ki, mən
öz söhbət yoldaşlarımdan kimin daha vacib olduğunu qiymətləndirərək "Bəs həmin
insan bu barədə nə düşünür?” – deyə sual verirəm. Bu sual mənə nə verir? İlk öncə
mən ünsiyyətdə olduğum insanların üzlərini və adlarını yadda saxlayıram. İkinci
olaraq da mən öz rəislərimin yadına salıram ki, tək başına qərar qəbul etməkdən
daha vacibi bütün komandanın fikrini öyrənməkdir.
Hamı böyük bir qərar vasitəsilə nəsə böyük bir şey yaratmaq
istəyir. Bəli bu cür hallar da olur. Lakin əksər vaxtlarda yaxşı qərarlar, kiçik
vərdişlər, innovasiyalar və dizayner üsullarından alınmış nəticələr vasitəsilə qəbul
olunur. Əgər siz kiçik bir şeylə məşğulsunuzsa bu o demək deyil ki, siz böyük
bir şey əldə edə biləməyəcəksiniz. Əksinə böyük işlərə keçid etdiyiniz zaman həmin
böyük işlər sizdə əla şəkildə alınacaq.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
Huawei Pura 70 və Pura 70 Pro təqdim olunublar - QİYMƏTİ
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)