Milyon dollarlıq bir şirkət yaratmağın 10 əsas qaydası
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
1) Bir problemə həqiqətən həll üsulu tapmaq
Gördüyünüz iş həqiqətən bir problemi həll etməlidir.
Bunların, mütləq Elon Musk-ınki kimi Mars-da atmosfer yaratmaq kimi həllər olmaq
məcburiyyəti yoxdur. Məsələn Tinder də vacib bir problemi həll edir. Vacib olan
var olan bir problemi kəşf edib, bir həll tapmaqdır.
2) İşini həyatının mərkəzinə qoymaq
Əvvəla, şablon olsa da, çox amma çoooox işləməlisiniz. Təəssüf
ki reallıq, Social Network filmindəki partilər qədər rəngli və şirin deyil…
3) Yaxşı bir komanda qurmaq
Şəkildə Paypal-la başlayıb, Linkedin, Youtube, Yelp kimi
bir sıra uğurlu iş quran, Paypal Mafia olaraq adlandırılan komandanı görə bilərsiniz.
Paypal Mafia-nın bu şəklində əksik olan tək üzvü: Elon Musk-dır.
4) Texnologiyanı yaxından izləmək
Fürsətləri daha cəld kəşf etmək üçün texnologiyadakı
bütün trendləri yaxından izləməlisiniz. Bəlkə də axtardığınız həll çox da
uzağınızda deyil.
5) Restoran ya da kafe istəyən "dayday” yox, "Smart Money”i olan investorları tapmaq
Əşi nə fərqi var, əsas odur pul gəlsin deməyin. Dünya üzrə startapların uğurlu olmaq nisbəti hər 1000 layihə üçün 3 olaraq qəbul edilir. Lakin Y Combinator adlı mentor-akselerator proqramının uğur nisbətini izlədikdə "Smart Money"i nə üçün vurğuladığımızı anlayacaqsınız.
6) "Be a YES person"
Bəli/Xeyir cavablardan birini verməli olduğunuz suallara
mümkün olduğu qədər bəli deyə cavab verin. Yoxlamaqdan heç bir zaman zərər gəlməz.
"Try fast, fail fast”; yəni sürətlə yoxla sürətlə uğursuz ol. Hər zaman uğursuz
olacaqsınız deyə bir şey yoxdur. Bəli cavabı sizə çox fərqli qapılar aça bilər.
7) Network
Pulun satın ala bilməyəcəyi şeylər var. İşlərinizdə hər
zaman müəyyən bir qapını açmalı olursunuz; bəzən yeni bir bazara giriş, bəzən alınması
vacib olan tender. Bunun üçün ola bildiyi qədər fərqli qapıları açacaq açarları
olan insanlarla tanış olmağa çalışın!
8) Məzmun, məzmun və məzmun
Hazırda, hər zamankindən daha çox reklama və mesaja məruz
qalırıq. Buna görə də ənənəvi market kanallarının effektivliyi azalıb. Content
Marketing olaraq adlandırılan "Məzmun Marketinqi”, müştərilərinizin maraq və
ehtiyaclarına görə daha diqqətli və detallı hazırlandığı üçün çox daha təsirli
olur.
9) Düzgün Marketinq strategiyası
Viral ola biləcək, hədəf kütlənizin marağını cəlb edəcək
və 12-dən vurmağınıza yarayacaq marketinq strategiyaları yaratmalısınız.
Şəkildə görüldüyü kimi; biraz əyləncəli olmasından da zərər
gəlməz :)
10) Technote 2.0-ı gözləyin
Daima bu və ya digər məqalələr ilə sizlərin xidmətinizdə
olan Technote ailəsi olaraq yaxın zamanlarda baş tutacaq Technote 2.0 təqdimatından
sonra daha fərqli və güclü bir platformanı sizlər üçün aktiv edəcəyik. Technote izləyiciləri hər zaman digərlərindən 1-0 öndə olublar. Bu dəfə isə bu fərqi 2 dəfə artırmağa gəlirik. Read More, Hörmətli İzləyici!
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
WhatsApp-da AirDrop analoqu istifadəyə veriləcək
Galaxy C seriyası geri qayıtdı: Samsung Galaxy C55 5G smartfonu təqdim edilib - QİYMƏTİ