SEO haqqında bilinməyən 8 xüsusiyyət
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
SEO sadə bir şey deyil. Bu axtarış optimizasiyası bir çox komponentlərdən ibarətdir. Bununla belə onunla olan effektiv iş üsulları öz aktuallığını itirir.
Heç kimə sirr deyil ki, "Google” mütəmadi olaraq alqoritmləri
yeniləyir. Buna görə də saytların axtarış sıralaması dəyişir. Bundan əlavə
olaraq şirkət alternativ sıralama üçün yeni imkanlar yaradan yeni
texnologiyalar təklif edir. Bütün bunlar SEO mütəxəssislərin işini çətinləşdirir.
Belə ki, onlar hər dəfə yenilikləri öyrənərək onlara öyrəşməli olurlar.
Baxmayaraq ki, çox adam SEO və orqanik trafik haqqında danışır, indiyənə kimi
SEO haqqında çox adamın bilmədiyi 8 xüsusiyyət var.
1. Demək olar ki, hər zaman "çoxluq” yaxşı seçim deməkdir
Bəzi sahələrdə "Google” böyük saytlara önəm verir. Məsələn əgər
siz kişi cins geyimləri üzrə internet mağaza istifadəyə versəz çox çətin ki,
kişi cins geyimlər üzrə axtarış zamanı ilk top onluğa düşəcəksiniz. Hansı səbəbə
görə?
Axtarış nəticələri olaraq ilk səhifədə yalnız məşhur brendlər
yer alacaq. Siz onlarla rəqabət apara bilərsiniz? Çox böyük ehtimal ilə xeyr.
Bu cür hallarda "Google”məşhur brendlərə gənc startaplardan daha çox önəm verir. Belə ki, şirkət öz
istifadəçilərinə daha yaxşı məhsulları təqdim etməyə çalışır. Bəs bu halda yeni
kişi cins geyimləri üzrə şirkət yaratmamaq lazımdır? Xeyr bu belə deyil.
- İlk öncə şəxsi brendi irəli çəkmək və optimizasiya etmək
lazımdır. Siz müəyyən dərəcədə məşhurluq qazanandan sonra insanlar sizin adınızı
axtarış servisində axtarmağa başlayacaqlar.
- İkinci addım kimi ödənişli reklam üsuluna əl atmaq olar.
Onun sayəsində siz qısa zaman ərzində ilk top onluqda yer alacaqsınız. Lakin
bunun müqabilində müəyyən dərəcədə vəsait xərcləməli olacaqsınız.
- Üçüncü üsul olaraq isə düzgün açar sözlərin köməyi ilə
brendi irəli aparmaqdır. Misal olaraq müəyyən dəb və rəng özəlliklli cins geyim
üzrə axtarışı gətirmək olar. Adətən bu cür özəlliklər böyük şirkətlərin nəzərindən
qaçır.
2. Saytlar seqmentlərə ayrılırlar
Reallıq ondan ibarətdir ki, siz saytın sıralanmasını
yaxşılaşdırmaq üçün deyil, saytın ayrı-ayrı səhifələrini optimizasiya etmək
üçün çalışırsınız. Əgər sizin saytınız bir səhifədən ibarətdirsə onda saytın və
səhifənin optimizasiyası eyni mənanı daşıyacaq. Lakin çox güman ki, sizin
saytınız bir neçə seqmentdən ibarətdir. Bura əsas səhifə, bloq, kateqoriyalar,FAQ və s. daxildir. Bu seqmentlərdən bəziləri digərlərindən daha vacibdir.
Optimizasiyanı lazımi səhifələrdə tətbiq etmək lazımdır. Məhz o səhifələrə
fokuslanmaq lazımdır hansılar ki, sizə axtarış nəticələrindən potensial müştəriləri
cəlb edəcək.
3. Bir neçə sorğu əsasında sıralanmaq kifayət edir
İlk baxışdan elə görünə bilər ki, SEO üzrə uğur qazanmaq
üçün şəxsi səhifələri 10-larla sorğu əsasında optimizasiya etmək lazımdır.
Lakin buna hərdən ehtiyac duyulmur. Əgər siz kiçik sahədə çalışırsınızsa və
sizin hədəf kütləniz müəyyən sərhədlərlə əhatələnibsə səhifələri bir və ya iki
sorğu əsasında optimizasiya etmək kifayət edəcək. Bəzi saytlar üçün çoxlu açar
söz əsasında sıralanma məntiqlidirsə, digərləri üçün ən vacib açar sözlər kifayət
edəcək.
4. Məzmun marketinq sahəsindəki böyük rəqabət
Siz yəqin ki, "Məzmun şahdır” cümləsini eşitmisiniz. Təəssüflər olsun ki, indiki vaxtda bir çoxları bu fikrə fokuslanır. Məhz buna görə inbound marketinqdə rəqibdən hər zaman öndə olmaq vacibdir. Ən uyğun açar sözlərin tərtib olunmasına, yaxşı müəlliflərin tapılmasına vəsait və zaman sərf edin. Öz saytınızın bloqunu tez-tez yeniləyin və çalışın ki, həyəcanverici başlıqlar və maraqlı məzmunlar ilə istifadəçilərin diqqətini cəlb edəsiniz. Rəqiblərinizin saytlarını analiz edin və daha yaxşısına nail olun.
5. Yeni texnologiyaların əvvəlcədən inteqrasiyası yaxşı nəticələr verir
"Google” mütəmadi
olaraq yeni texnologiyalar təqdim edir. Onlardan bəziləri sizin axtarış nəticələrində
olacaq mövqelərinizi yaxşılaşdıra bilər. Məhz buna görə yeni texnologiyaları
ilklərdən biri olaraq öyrənmək vacibdir. İlk olaraq Accelerated Mobile Pages(AMP) layihəsinə fikir verin. Onun sayəsində mobil platformalarda səhifələr tez
bir zamanda yüklənir. Buna görədə böyük ehtimal ilə AMP səhifələr mobil
platforma üzrə axtarışda top onluğa düşə bilər. Saytınızın mobil cihazlar üçün
optimallaşdırılmasından əmin olun. "Google” üçün bu, sıralama mövzusunda vacib
faktordur. HTTPS protokoluna keçənlərdən biri olun. Baxmayaraq ki, 2014-cü ildə
"Google”un bildirdiyinə görə bu cür saytlar daha geniş imkanlara malik olurlar,
bir çoxları HTTP protokolundan vaz keçmirlər. SEO sahəsində yeni
texnologiyaları tez bir zamanda öyrənmək vacib məqamdır. Bunun üçün zaman lazım
olacaq. Elə isə indidən başlayın.
6. SEO-dan dünya bazarlarında hədəfləmək kimi də istifadə etmək olar
Siz öz saytınızı müxtəlif ölkələrdə inkişaf etdirə bilərsiniz.
Əgər sizin məhsulunuz təkcə yerli bazarda uğurlu deyilsə onda ən yaxşı variant
onu beynəlxalq auditoriyaya təqdim etməkdir. İlk öncə sizi maraqlandıran müəyyən
ölkə üçün subdomen əlavə etmək və ya ayrıca sayt yaratmaq lazımdır.
Unutmayın ki, bu halda siz öz məzmununuzu inkişaf etdirəcəyiniz
ölkənin doğma dilinə çevirməli olacaqsınız. Belə ki, digər ölkələrdən olan
insanlar məzmunları öz doğma dillərində oxuya bilməsələr onda uğurlu axtarış
optimizasiyasından danışmağa ehtiyac yoxdur. Məsləhətlisi öz biznesinizi sizi
maraqlandıran ölkədə qeydiyyatdan keçirdərək yerli hostinqə keçməkdir.
7. "Google”un axtarış nəticələrində görünməyi yaxşılaşdırmağın bir çox üsulları var
Bir çoxları hesab edirlər ki, yalnız saytı optimizasiya edib
nüfuzlu xarici linklər əldə edərək axtarış nəticələrinin top siyahısına düşmək
olar. Lakin sayta yüksək orqanik trafikin cəlb olunması və göstərilmə sayının
artırılması üçün bir çox digər üsullar mövcuddur. Məsələn əgər siz "Google”ınKnowledge Graph və ya birbaşa cavablar hissəsinə daxil ola bilsəniz onda çox
güman ki, axtarış nəticələrinin top siyahısında uzun bir müddət qala biləcəksiniz.
Buna nail olmaq çox çətindir. Bunun üçün sizin resursunuz kifayət qədər nüfuzlu
olmalıdır. Məhz bu halda "Google” resursun məzmununu istifadəçinin sorğusuna
birbaşa cavab kimi təqdim edəcək.
8. Bir çox SEO ixtisaslaşmaları mövcuddur
Axtarış optimizasiyası bir çox bölmələrdən ibarət olan geniş
marketinq kanalıdır. Bəzi SEO mütəxəssislər optimizasiya işinin yalnız texniki
tərəfi ilə, bəziləri xarici linklər ilə, bəziləri isə lokal marketinq ilə və s.
məşqul olurlar. Bu sahələrin hər biri üçün ayrı-ayrılıqda müəyyən keyfiyyətlərə
sahib olmaq lazımdır. Buna görədə ilk öncə saytın inkişaf yolunu seçib daha
sonra lazımi strategiyanı seçmək lazımdır.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
Huawei Pura 70 və Pura 70 Pro təqdim olunublar - QİYMƏTİ
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)