Uğura gedən yol sadəlikdən keçir!
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
"Sadəlik və diqqət əsas kriteriyalarımdan
biridir. Lakin sadəliyi əldə etmək də asan deyil. Sadəliyi əldə etmək
üçün onu qarışıqlıqlardan təmizləmək lazımdır. Bunun üçün isə çox çalışmaq tələb
olunur. Ancaq buna dəyər, çünki sonunda buna nail olduqda qarşınızda heç bir
maneə qalmayacaq".
Stiv Cobs (Steve Jobs)
"Sadəlik
gözəllikdir” deyimi hər yerdə və hər zaman öz aktuallığını qorumaqdadır. Bunu
dünyaca məhşur şirkətlər təqdim etdikləri məhsul və xidmətlərdə hər zaman
vurğulayırlar. Bəlkə də, onların belə uğur qazanmağının ilkin səbəblərindən
biri də məhz sadəliyə verdikləri dəyərlə bağlıdır. Məsələn, Stiv Cobsun Kupertinodakı kiçik ofisindən dünyaya çıxmasında sadəliyin böyük rolu
olduğunu desək yanılmarıq. Bütün Apple məhsullarına baxdıqda ortaq olan bir şey
diqqəti cəlb edir-sadəlik. Rəqib şirkətlərin çoxlu sayda yeni funksiyalar
qazanmış düymələr əlavə etməsinə baxmayaraq, "Apple" hər zaman sadəliyi ilə diqqət
mərkəzində olmağı bacarıb. İlk dövrlərdə cəmi bir neçə düymə ilə çoxsaylı
funksiyalar daşıyan "Apple" məhsullarının aktuallığı indi də qalmaqdadır. Sadəlik
anlayışı yalnız məhsullarda deyil, həm də reklamlarda da vacib xarakter
daşıyır. Məsələn, "Apple"ın 2006-cı ildə təqdim etdiyi reklam çarxı buna əyani
sübutdur. Reklamda iki fərqli personajdan biri Mac, digəri isə PC-ni ifadə
edir. Reklamda heç bir yazı, səs, qiymət, etiket yer almayıb. Əsas vurğulanan ideya
isə "Mac, PC-dən daha yaxşıdır” fikridir.
Sadəlik bütün sahələrdə özünü ifadə etməyin
ən effektiv yoludur. Buna misal olaraq, "Google"u göstərmək olar. Google.com yazdığımızda qarşınızda yalnız logo və axtarışı həyata keçirmək üçün lazım olan
sahə görünür. Başqa heç bir şey istifadəçinin nəzərini cəlb etmir. Bəlkə də
buna görə də Bing, Yandex, Yahoo kimi axtarış sistemləri Google-la müqayisədə
daha az istifadə olunurlar. Başlıca səbəb isə istifadəçiyə lazım olan xidməti
onu yormadan həyata keçirməkdir.
Sadəlikdən danışarkən, Wetransfer-i qeyd
etməmək mümkün deyil. Sayt son dərəcə sadə olmasına baxmayaraq, 2015-ci il
statistikasına görə 25 milyon istifadəçisi olduğu bildirilir. Sayt haqda məlumatı
olanlar bilir ki, saytın əsas funksiyası faylların köçürülməsini həyata keçirməkdir.
Biznesiniz böyük kütləni əhatə edirsə, sadə
fikirləşməyi bacarmalısınız. Çünki cəmiyyətdə hər kəsin analiz qabiliyyəti fərqlidir
və siz bunu nəzərə alaraq, proyektlərinizi 6 yaşındakı uşağın belə başa düşəcəyi
dildə təqdim etməlisiniz.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
WhatsApp-da AirDrop analoqu istifadəyə veriləcək
Galaxy C seriyası geri qayıtdı: Samsung Galaxy C55 5G smartfonu təqdim edilib - QİYMƏTİ