Brendlər mobil oyunları mənimsəməyə başlayırlar

Brendlər mobil oyunları mənimsəməyə başlayırlar

Code-News
28.01.2019 PAYLAŞIM
TECHNOTE @technote TECHNOTE logo icon

Bənzər xəbər


#Step IT Academy tərəfindən təqdim olunur  




    eMarketer şirkəti deyir ki, Mobil oyunlar rəqəmsal oyunlar arasında ən böyük auditoriyaya sahib bazardır. Böyük reklamverənlər onları daha yaxşı reklam platforması hesab etməyə başlayırlar.

     Belə ki, 2019-un sonunda ABŞ-da 147.8 milyon mobil oyunçu olacağı proqnoz edilir. Konsollardaki oyunçu sayı isə cəmi 91 milyon olacaq. Belə olduqda mobil auditoriya reklamverənlər üçün yaxşı imkandır. İstifadəçilər arasında 2018-ci ilin yay aylarında ABŞ-da aparılmış sorğu nəticələrinə görə, sorğuda iştrak etmişlərin 49%-i oyunların daha üstün reklam imkanlarına malik olduqlarını dedi. 24% isə sosial şəbəkə reklamlarının lehinə fikir səsləndirdilər.

     Auditoriya genişləndikcə böyük reklamverənlər də baş verənlərə tərəf maraq salırlar. “Əvvəllər oyunlar aşağı keyfiyyətli mühit hesab olunurdular, brendlər YouTube elanlarına bənzər prerol-lar istəyirdilər. Lakin indi onlar bu auditoriyanın təkcə oyunsevən uşaqlardan ibarət olmadığını görürlər. Böyük brendlərin reklamverənləri ilk dəfədir ki, bu sahəni mənimsəyirlər”.

    eMarketer tərəfindən verilən qiymətləndirməyə görə, 2019-un sonunda mobil oyun gəliri 12% artacaq. 2020-ci ilin sonunda isə adi tətbiqlərin gətirdiyi 29.7 milyard ilə müqayisədə mobil oyunlar 94 milyard göstəricini ötəcəklər.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


2020-ci ildə məlumatların vizualizasiyası üçün aktual olacaq Top-8 JavaScript ki..

JavaScript-də məlumatları daha gözəl şəkildə təqdim etmək lazımdır?


Microsoft bu il olmuş qeyri adi fişinq kiberhücumlarından danışdı

Bir neçə müddət bundan öncə isə Microsoft şirkəti kiberhücumlar və malware-lar üzrə trendləri əks et..


Microsoft Windows-da 0-day boşluğu da daxil olmaqla 7 kritik sistem boşluğu arad..

Microsoft şirkəti bu ay təqdim etmiş olduğu yenilənmələr ilə öz sistemlərində 36 boşluğu aradan qald..


Microsoft Teams platformasının Linux versiyası təqdim edildi

Microsoft şirkəti Microsoft Teams platformasının Linux versiyasını təqdim edib.


OpenBSD-də 4 ciddi sistem boşluğu aşkar edilib

OpenBSD-də 4 ciddi sistem boşluğu aşkar edilərək aradan qaldrılıb.


Sadə tətbiqlərin müxtəlif proqramlaşdırma dillərindəki test nəticələri təqdim ed..

Assembler x86_64-də HeavyThing adlı azad kitabxananı reallaşdırmış müəllif Jeff Marrison “Assembler-..

×