5 yeni və effektiv SMM trendi
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
SMM dünyası heç vaxt yerində
durmur. Demək olar ki, hər həftə böyük sosial şəbəkələr yeni funksiyalar təqdim
edərək köhnələri təkmilləşdirirlər. Bununla yanaşı marketoloqlar öz rəqiblərindən
geri qalmamaq üçün bu yenilikləri tez bir zamanda mənimsəməlidirlər. Bu məqalimizdə
hal-hazırda məşhur olan böyük SMM və reklam trendlərini təqdim edirik.
1. Canlı yayımlar
Adi videolar artıq bizim xəbər
lentimizdə böyük bir yeri tutublar. Buna görə də günü-gündən adi məzmun yerinə
sərfəli live-videolar daha sürətlə məşhurlaşır. Günümüzdə müxtəlif platformalar
vasitəsilə auditoriya ilə real zamanda əlaqə qurmaq mümkündür. Bunlara misal
olaraq Facebook Live, Periscope, SnapChat və Instagram-ı gətirmək olar. Canlı
yayımlar hər bir yazılı məzmundan daha effektivdir. Belə ki, onlar hər-hansısa
brendi auditoriyaya daha yaxın edir. Bu cür formatın üstün cəhəti isə canlı
yayımın mütləq şəkildə yüksək keyfiyyətli olmamasıdır. Böyük brendlər
live-video formatından asanlıqla istifadə edə bilərlər. Belə ki, onların hədəf
kütləsi artıq bəllidir və onların artıq yetəri qədər auditoriyası var. Lakin
kiçik şirkətlər bu funksiyadan necə istifadə edə bilərlər? Kiçik şirkətlər
live-videodan hansısa yeni çıxacaq məhsula insanların marağını artırmaq, onları şirkətin korporativ mədəniyyətləri ilə tanış etmək, müəyyən tədbirin təqdimatı və ya
sual-cavab sessiyalarının keçirilməsi üçün istifadə edə bilərlər. İmkanlar sərhədsizdir.
Əgər buna şübhə ilə yanaşırsınızsa qeyd etmək lazımdır ki, Facebook-un məlumatlarına
əsasən live-videolara adi videolardan 10 dəfə daha çox komment yazırlır
2. Slayd-şou reklam
Slayd-şou funksiyasını demək olar
ki, artıq bütün sosial şəbəkələr istifadə edir. Bunun isə səbəbi var. Belə ki,
onları yaratmaq asandır. Bununla belə slaydları yaratmaq üçün həm fotolardan həmdə
videolardan istifadə etmək olar. Həmçinin slaydları pullu reklam vasitəsilə irəlilətmək
olar. Beləliklə slaydların baxış sayı yüksələcək. Slayd-şou, yeni kolleksiya
geyimlər və yeni olacaq tədbirin reklamı üçün çox ideal bir seçimdir. Qeyd etmək
lazımdır ki, slayd-şou reklam sözün əsl mənasında işləyir.
3. Sosial kanalların müxtəlifliyi
Son zamanlar marketoloqrın və
reklam verənlərin əldən buraxmalı olmadıqları müxtəlif sosial kanallar ortaya
çıxır. Məsələn Slack kimi sosial qruplar daha çox məşhurlaşır və real potensial
müştərilər ilə əlaqə saxlamağa imkan verirlər. Medium, Inbound.org və Reddit kimi servislər məzmunun yayılmasına köməklik edirlər. SnapChat və Instagramvasitəsilə isə History-lərin sponsorlaşdırılması getdikcə inkişaf edir.
4. Instagram Stories
Bir neçə müddət bundan qabaq
Instagram, Stories funksiyasını təqdim etmişdi. Bu funksiya sayəsində istifadəçilər
izlədikləri digər istifadəçilərin son 24 saat ərzində nə ilə məşğul olduqlarını
izləyə bilərlər. Bu funksiya tamamilə SnapChat-dan kopyalanmışdır. Hər-halda
Instagram-a gəlmiş bu funksiya öz brendinin üstünlüklərini göstərmək üçün bir
çox şirkətlərə yaxşı imkan verir. Məsələn Starbucks, Taco Bell, HubSpot, JCrew kimi brendlər artıq bu funksiyadan aktiv şəkildə istifadə edirlər. Yaxın
zamanda Instagram Stories üçün biznes və reklam imkanlarının da əlavə olunması
gözlənilir.
5. Sosial çat
Bilirdinizmi ki, 900 milyondan bir
qədər çox insan Facebook Messenger-dən istifadə edir? WhatsApp isə dünyanın ən böyük çat tətbiqlərindən
biri hesab olunur. 100 Fortune siyahısından olan 77 şirkət Slack-dan istifadə
edir. Günümüzdə çatlar təkcə daxili kommunikasiya üçün deyil, həmdə potensial
müştərilər ilə personal qarşılıqlı əlaqələr üçün də istifadə olunur. Marketoloqlar
mütləq çat tətbiqlərini mənimsəməlidirlər. Beləliklə onlar sadəcə məzmunları
sosial şəbəkələrdə paylaşaraq yaxşı nəticəni gözləmək əvəzinə real zaman çərçivəsində
lazımi insanlarla əlaqə qura bilərlər. Gələcəkdə bu proses daha sadə şəkildə
olacaq. Həmişə trenddə olun. Bu, sizin biznesinizin uğurlu olmasına köməklik edəcək.
Linki kopyala
Həftənin xəbərləri
Whatsapp yaxın zamanda 2 yeni funksiyanı əldə edəcək
Qutusu açılmamış birinci nəsil iPhone modeli 15 Pro Max-dan təxminən 80 qat baha qiymətə satılıb!