"Apple", rəqib şirkət "Samsung"dan reklama nə qədər çox vəsait xərcləyir?
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
Məlumdur ki, "Samsung”un yaxşı maliyyə göstəricilərinin səbəbi şirkətin güclü reklam siyasətidir.
Bir müddət öncəki müşahidələr isə
onu göstərdi ki, "Apple”ın reklam xərcləri öz rəqibindən daha çoxdur. Məlumata əsasən
"Apple”, ABŞ-ın rəqəmsal kanallardakı reklamlara 97 milyon, "Samsung” isə 80.4
milyon dollar vəsait xərcləyib. Əgər "Samsung”un paltaryuyan maşın və soyuducu
kimi, "Apple” ilə rəqabətdə olmayan məhsullarını siyahıdan çıxartsaq onda məlum
olar ki, "Apple” reklama 179% daha çox vəsait xərcləyir. Sözügedən məlumatlar
30 Sentyabr 2015-ci il tarixindən 30 Noyabr 2016-cı il tarixinə kimi olan müddət
ərzində yığılmışdır. "Technote.az”ın "Business Insider”ə istinadən verdiyi xəbərə
əsasən tədqiqatçılar sosial şəbəkələrdəki reklamlar və axtarış portallarındakı
nəticələr kimi kanalları nəzərə almırlar.
"Samsung” daha çox BTL marketinq(Below The Line) seqmentinə, in-store reklam və promo aksiyalara vəsait ayırır.
Həmçinin vendor çalışır ki, onun məhsulu digər Android cihazlarla eyni səviyyədə
tutulmasın. Bunun üçün ABŞ-da "bir brend strategiyası” reallaşdırılmışdır. "Samsung”
təkid etmişdi ki, bütün beynəlxalq mobil operatorlar, Galaxy smartfonlarını,
onların adlarını dəyişdirmədən satsınlar. Maraqlısı odur ki, söhbəti gedən "Apple”ın
97 milyon reklam vəsaitindən 22 milyonu məhz Oktyabr ayının payına düşür. Böyük
ehtimalla bu, Oktyabr ayında yeni nəsil MacBook Pro modellərinin təqdimatı ilə
əlaqəlidir. Bundan əlavə olaraq Sentyabrın ortalarında iPhone 7-nin satışları
start götürmüşdü.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
Huawei Pura 70 və Pura 70 Pro təqdim olunublar - QİYMƏTİ
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)