Ən bahalı brendlərin reytinq cədvəli açıqlanıb
Elm & Texnologiya
07.05.2017
Farid Pardashunas
"Interbrand” tədqiqat şirkəti "Apple” şirkətini dünyanın ən uğurlu brendi adına layiq görüb.
Belə ki, IT sahə üzrə fəaliyyət
göstərən şirkətin dəyəri il ərzində 5% artıb. Beləliklə "Apple” dünyanın ən
bahalı brendi adını yenə özündə saxlamağı bacarıb. Brendin dəyərini 178 milyard
dollar həcmində qiymətləndiriblər. İkinci yerdə "Google” qərarlaşıb. Daha çox
axtarış sistemi brendi kimi tanınan "Google” dəyərinin yüksək qalxma tempini
(11%) sərgiləyərək qiymətinin 133 milyard dollara çatmasına nail olub. Bir
vaxtlar bu siyahıda lider olmuş "Coca-Cola” isə 3-cü yeri tutub. Onun qiyməti 73 milyard dollar (-7%) təşkil edir.
Top 10-a daha 4 texnoloji şirkət daxil olub. Onların arasında 4-cü yerdə 72.7
milyard dollar göstəricisi (+8%) ilə "Microsoft”, 6-cı yerdə 52 milyard göstəricisi
(-19%) ilə "IBM”, 7-ci yerdə 51.8 milyard dollar göstəricisi (+14%) ilə "Samsung” və
50.3 milyard dollar göstəricisi (+33%) ilə "Amazon” qərarlaşıb. Brendin dəyərinin
rekord dərəcədə artımını "Facebook” (+48%) sərgiləyib. O, 15-ci yeri tutub.
Reytinqə ilk dəfə olaraq "Tesla” daxil olub. Onun hal-hazırki dəyəri 4 milyard
dollar təşkil edir. "Interbrand”ın top 10 reytinqini tam olaraq sizlərə təqdim
edirik.
1. "Apple” – 178 milyard 119 milyon
(+5%)
2. "Google” – 133 milyard 252 milyon
(+11%)
3. "Coca-Cola” – 73 milyard 102 milyon
(+8%)
4. "Microsoft” – 72 milyard 795 milyon (+8%)
5. "Toyota” – 53 milyard 580 milyon (+9%)
6. "IBM” – 52 milyard 500 milyon
(-19%)
7. "Samsung” – 51 milyard 808 milyon
(+14%)
8. "Amazon” – 50 milyard 338 milyon
(+33%)
9. "Mercedes-Benz” – 43 milyard 490 milyon
(+18%)
10. "General Electric” – 43 milyard 130
milyon (+2%)
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
YouTube öz yeni dizaynını test etməyə başlayıb
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)