Hər bir startapçının özünə verməli olduğu 25 sual

Hər bir startapçının özünə verməli olduğu 25 sual

Digər
08.05.2017 PAYLAŞIM
TECHNOTE @technote TECHNOTE logo icon

Hər bir startapın lideri öz brendini yaradan zaman özünə bəzi sualları verməlidir. Bu suallar onun gələcəkdə uğur qazanmasına kömək edəcək. Onlara olan cavablar isə yeni sahədə düzgün istiqamətləndirməni təmin edəcək.

1. Sizin yeni brendiniz dünyada nəyi dəyişir? Nəyə görə hamı bu dəyişikliyi böyük məmnuniyyətlə qəbul edəcək?


2. Bu dəyişiklikləri edən zaman hədəf kütləniz hansıdır? Nəyə görə həmin hədəf kütləsi?

3. Sizin brendinizin yaranması hal-hazırki bazarın iqtisadiyyatı və dinamikası üçün nə gətirəcək? Buna nə qədər zaman lazım olacaq?

4. Nəyə görə bu hələ baş verməyib? (Səbəblər üzrlü olmalıdır)

5. Sizin təklif etdiyinizə insanlar nə dərəcədə hazırdırlar? (İlk öncə bazarı bu üzrə təhsilləndirməlisinizmi?)

6. Sizin təklif etdiyinizi digərləri edə bilərlərmi? Bu baş verdiyi halda hansı sürətlə ola bilər?

7. Siz ideyanızın hansı elementlərini qoruya bilərsiniz?

8. Siz unikal dəyəri təklif edə bilərsiniz?

9. Bu sizin brendinizi hansı dərəcədə rəqabətə qabiliyyətli edəcək?

10. İstehlakçılar sizin brendinizdə özlərinə hansı dəyərli xüsusiyyəti tapacaqlar?

11. Kimlərlə əməkdaşlıq etməyəcəksiniz?

12. Hansı davranısı münasib hesab edəcəksiniz? Bəs hansı davranışı münasib hesab etməyəcəksiniz (baxmayaraq ki, bu sərfəli olacaq)?

13. Nəyə görə sizin mövqeyiniz və fikirləriniz istehlakçını həmişə aldığı məhsulu almaqdan imtina etməsinə təsir edir? Sizin brendiniz istehlakçı tərəfdən necə tez bir zamanda seçiləcək?

14. Hansı xüsusiyyətinizə görə məşhur olacaqsınız? (Nüfuzun qurulmasında əsas məqsədləriniz hansılardır?)

15. Bu artıq digərlərində olan bir xüsusiyyət olacaq? (Siz yeni mühitdə rəqabət aparırsız yoxsa artıq məşhur olan bir işlə məşğulsunuz?)

16. Siz bazarın diqqətini necə cəlb edəcəksiniz? Digərlərində maraq oyatmaq üçün siz nə edəcəksiniz?

17. Sizin anlaşıqlı təklifiniz varmı? Siz bu təklifin zaman ilə dəyişməsini və genişlənməsini görürsünüzmü?

18. Brendin dəyəri baxımından sizin hədəf məqsədiniz nədir? Siz dəyəri 5 milyon və ya 500 milyon dollar olacaq bir brend yaratmaq istəyirsiniz? Siz bunu necə anlayacaqsınız?

19. Siz sizin brendinizin zamanla daha dəyərli olacağını necə ifadə edə bilərsiniz? Uğuru necə ölçmək fikrindəsiniz?

20. İnsanları sizin brendi sınaqdan keçirtməyə motivasiya etmək üçün hansı pulsuz imkanları verəcəksiniz? Bunu nə qədər müddətdə etmək fikrindəsiniz?

21. İnsanlardan hanı səbəbdən pul istəyəcəksiniz? Nə üçün? (Onlar pulsuz olaraq nə əldə edəcəklər?)

22. Onlar sizi hardan tapacaqlar? (Və size tapmaq istəməkdə onları nə məcbur edəcək?)

23. Onlar sizi necə tanıyacaqlar? (Hansı sektorun bir hissəsi olduğunuz aydındırmı? Və aydındırmı ki, həmin sektorda siz digərlərinə bənzəmirsiz?)

24. Sizin adınız sizin biznes modeliniz haqqında nə deyə bilər? (O, sizin mədəniyyətiniz haqqında nə deyə bilər?)

25. Brendiniz nə qədər müddət yaşayacaq? (Bu barədə sərhəd qoyursunuzmu?)

Startap çox maraqlı və qəliz məsələdir. Şəxsi brendin yerini elə tutmağı bacarmaq lazımdır ki, həmin brend həm istehlakçıya anlaşıqlı olsun, həmdə onların artıq bildiklərindən fərqli olsun. Düzgün istiqaməti seçmək və özün üçün dəqiq məqsədləri yaratmaqda bu sualların cavabları köməklik edəcək.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Azercell jurnalistləri Milli Mətbuatın 145-illiyi münasibətilə təbrik edir!..

Məlumatın, xəbərin son dərəcə əhəmiyyətli olduğu ən həssas zamanlarda məhz şücaətli jurnalistlər öz ..


ABŞ-da Google şirkəti məhkəməyə verildi: Səbəb nədir?

ABŞ-da Google şirkəti Android əməliyyat sistemi səbəbilə məhkəməyə verildi.


Alimlər tarixdə ilk dəfə yeni planetin yaranma prosesini müşahidə ediblər (VİDEO..

Hal hazırda olan aktual elmi nöqteyi nəzərdən kainatın yaranması Böyük Partlayış ilə başlayıb. Lakin..


Əsrin sonuna gözlənilən iqlim dəyişikliyi artıq bütün qitələrdə başlayıb..

Güman olunurdu ki, tropik və subtropik regionlarda təyin olunacaq isti və nəm iqlim şəraiti planetin..


Astronomlar Yer kürəsinə ən yaxın olan qara dəliyi aşkar ediblər

Avropa cənub rəsədxanasının (ESO) astronomlarının rəhbərliyi altında olan tədqiqat qrupu kosmik miqy..


'Pandemiya hal hazırki dünya iqtisadiyyatına son qoyacaq və onu tanınmaz hala sa..

İqtisadi böhranlar baş verən zaman onların nəticələri bir neçə ildən sonra heç gözlənilməz istiqamət..

×