Marketoloqların qəbul etmək istəmədikləri 7 Sosial Media Marketinqi sirri
Digər
07.05.2017
Farid Pardashunas
Professional marketoloqlar ilə danışın, sizə sosial media marketinqinin gücü haqqında danışsınlar. İş sahibi, şirkət sahibi yaşlı nəsildən soruşun sizə sosial media marketinqinin nə qədər lazımsız və keçici bir həvəs olduğunu desinlər.
İlk qrup müsbət fikir bildirərkən digər
qrup mənfi bir baxış tərzinə sahibdir. Görəsən həqiqət bu iki qrupun fikirlərinin
ortasında bir yerdə ola bilərmi? Çox güman ki elədir!
Düzgün bir planlaşdırma və uğurlu bir
idarəetmə ilə sosial media marketinqi hər iş üçün faydalı və təsirli olur.
Aparılan sorğulara görə sosial media
marketinqi köməkliyi ilə şirkətlərdə inkişaf xeyrinə müsbət dəyişikliklər olsa
da, hələ də qaranlıqda qalan və bəzən bizim belə qəbul etmək istəmədiyimiz
sirrlər mövcuddur.
Sosial Media Marketinqi – havayı deyil
Sosial Media Marketinqinin sevilən, ən
sevilən xüsusiyyətlərindən biri ödənişsiz olmasıdır. Gündəlik paylaşımlar edə
bilər, profil şəkli dəyişdirə bilər və kütləyə hər hansı bir üsulla çatmağa
çalışa bilərsiniz. Bunları edərkən bəzən saatlarınızı xərcləməli olursunuz.
Zaman, pul deməkdir. Yəni, o qədər də ödənişsiz deyil. Əlavə olaraq inkişaf edən
sosial media platformalarında reklam xərcləmələri etmədən hədəf kütləni əldə
etmək artıq o platformaların siyasət dəyişiklikləri nəticəsində çox çətinləşdirilib.
Uğurun izləniləcək bir şablonu yoxdur.
İnsanların uğur mövzusunda öz planlarına
əmin olmaqları, uğurun sirrini bildiklərini demələri və ya sosial mediada
uğuru əldə etməklə bağlı dedikləri təsdiqlənmiş məlumatlar deyil. Uğura aparan
qarantiyalı yollar yoxdur. Yeni başlayanlar üçün, hər iş bənzərsizdir.
Hərkəsin müraciət edəcəyi və hər iş üçün
işlədilə biləcək ortaq bir üsul yoxdur. Normal işlərinizə əlavə olaraq sosial
media marketinqi işini də görsəniz nəticələrdə müsbət dəyişikliklər görərsiniz.
Sosial mediada verdiyinizi almağınız üçün izləyici sayınızın çox olması mütləq deyil
Digər onlayn sosial marketinq
strategiyaları kimi sosial mediada da ən vacib nöqtə xərclədiyiniz pulun nə qədərinin
sizə geri qayıtdığıdır. Sosial media strategiyanızı düzgün istifadə etdiyiniz
zaman uzun müddətdə çox fayda görəcəksiniz amma başlarda vəziyyət pis görünəcək.
15 dəqiqənizi xərcləyib bir post hazırlayırsınız və bunu 15 nəfər ilə
paylaşırsınız. Aylar sonra oxşar postun 15 min nəfər tərəfindən görüldüyünü və
sizə qazandırdıqlarını müşahidə etməmək üçün heç bir səbəb yoxdur. Sosial
mediada xərclədiyinizin qayıtması biraz vaxt alır amma çox effektiv olur.
Sosial Platformalar insanlara çatmağınıza sərhəd qoyur
Sosial media şirkətləri sizə təklif
etdikləri imkanlar səbəbi ilə hüquqi olaraq sizdən ödəniş ala bilməkdədir.
Sanmayın ki pul verirsiniz və ya sosial medianı istifadə edirsiniz deyə 500
izləyicinizin hamısı etdiyiniz paylaşımı görəcək. Paylaşım edərkən və ya sosial
media reklamlarından istifadə edərkən unutmamalı olduğunuz vacib detallardan
biri heç bir zaman bütün şəxslərə çata bilməyəcəyiniz gerçəyidir.
Statistikalar sizə hər şeyi göstərməzlər.
Sosial medianın bir digər üstünlüyü isə
statistikalara çox rahat çata bilmə imkanına sahib olmağınızdır. Demoqrafik məlumatlardan,
istehlakçının maraq və davranışlarına qədər bir çox məlumata sahib olursunuz
amma bu hər şeyin açıqlığa qovuşacağı mənasına gəlmir. Bu məlumatlar sizə gələcəklə
bağlı 100% dəqiq planlar qurmağınıza və istehlakçıların sizin markanıza qarşı
olan fərdi fikirlərini müəyyən etmək şansı verməz. Statistikalar daha əvvəl
yoxlamadığınız üsullar yoxlamağınıza köməkçi olar.
Adaptasiya olmaq vacibdir amma yorucudur
Sosial mediada sıx-sıx dəyişikliklər və
yeniliklər olur. Yeni trendlər çıxır və bunları bir səviyyədə tutmaq, öyrənmək,
adaptasiya olmaq lazımdır. Uğuru əldə etmək istəyirsənsə ayaq uydurmaq məcburiyyətindəsən.
Daha çox adaptasiya olmaq istəsəniz belə
bu bəzən çox yorucu ola bilir. İşi bir rutinə bağlamaq sizi rahatlaşdırar amma
sosial media üçün bunu etmək mümkünsüzdür.
İşin sonunda çox vaxt özünüzü döyəcəksiniz.
Sosial media peşmanlıqlarla doludur.
Xüsusilə kiçik həcmli peşmanlıqlar yaşayacaqsınız. Sıx-sıx səhvlər edəcəksiniz
amma işin sonun etmədikləriniz üçün özünüzü günahlandıracaqsınız. Bir paylaşım
etdikdən sonra kütləyə çatmaq üçün bəzən hashtag istifadə etməyi unudacaqsınız.
Bəzən sizin rəqiblərinin sizdən əvvəl paylaşım etdiyini görəcək və iç çəkəcəksiniz.
Strategiyanızın mükəmməl olmadığını bildiyiniz üçün bu tip şeylərin əvvəlcədən
fərqinə varın.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
Huawei Pura 70 və Pura 70 Pro təqdim olunublar - QİYMƏTİ
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)