Instagram’da reklam etmək qaydası – ŞƏKİLLİ İZAH

Instagram’da reklam etmək qaydası – ŞƏKİLLİ İZAH

Sosial Media
08.05.2017 PAYLAŞIM
TECHNOTE @technote TECHNOTE logo icon

Bir müddət öncə Instagram Biznes Profili istifadəyə verildi. Adi Instagram hesabından fərqli olaraq Biznes Profili istifadəçiyə paylaşımlarının statistikasını daha detallı görməyə, istifadəçilərin profil sahibi ilə daha rahat əlaqə qurmasına imkan yaradır. Bu barədə ətraflı bir neçə gün öncə bloq yazısında qeyd etmişdik:


Instagram Biznes Profilinin üstünlüklərindən biri Instagramda reklamı birbaşa Instagram mobil tətbiqi ilə yarada bilməyinizdir. İndi Instagramda reklam yaratmaq üçün Facebook Reklam Panelinə daxil olmaya bilərsiniz. Instagramdakı paylaşımlarınızın aşağısında solda "View Insights” (Statistikaya bax) və sağda "Promote” (Reklam et) düymələrini görə bilərsiniz.


"Promote” düyməsinə kliklədikdə yeni səhifə açılır. Burada siz "Action Button”, auditoriya, büdcə və vaxtı seçməlisiniz.


İlk olaraq siz "Action Button”,  yəni sizin reklamınız aktivləşəndə klikləmək üçün hansı düymənin görünəcəyini seçirsiniz. Burada Instagram sizə 6 seçim verir: "Learn More”, "Watch More”, "Shop Now”, "Book Now”, "Sign Up” və "Contact Us”.


"Action Button”u seçdikdən sonra aşağısındakı xanaya keçid etdirmək istədiyiniz linki yazırsız. Auditoriya seçimi zamanı siz ilk olaraq yaratdığınız auditoriyaya ad qoyursunuz (Name), məkanı seçirsiniz (Location), auditoriyanızın maraq dairəsini seçirsiniz (Interests), yaş (Age) və cins (Gender) seçimi edirsiniz.


Son olaraq da ödəniş vasitəsini daxil etməlisiniz. Əgər sizin Instagram hesabınıza bağlı olan Facebook hesabınızda reklam istifadə etmisinizsə, yəni orda plastik kart məlumatlarınızı daxil etmisinizsə, Instagram avtomatik olaraq həmin hesabı sistemə əlavə edir. Əgər yoxdursa, plastik kart məlumatlarınızı daxil edirsiniz.

 


Bunları daxil etdikdən sonra sizin reklamınız yayımlanmağa hazır olur. Yuxarı sağ tərəfdəki "quş” işarəsinə klikləməklə reklamı işə salırsınız. Bir neçə dəqiqə (saat da ola bilər) sonra reklamınız aktivləşir və istifadəçilərin telefonunda aşağıdakı kimi çıxır (sizin profilinizin qarşısında – sağda yuxarıda "Sponsored” yazılır, yəni "Reklam”).



Bundan sonra siz həmin reklama daxil olduqda solda aşağıda olan "View Results” düyməsinə klikləyərək reklamınızın gedişinə nəzarət edə bilir, statistikaya baxa bilirsiniz.


   
Müəllif: Orxan Rzayev              
Mənbə: Orkhanrza.com

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Instagramı internetsiz də istifadə edə biləcəyiniz möhtəşəm funksiya elan edildi..

F8 konfransında çıxış edən Mark Zuckerberg, Instagrama offlayn versiyanın əlavə ediləcəyini elan e..


Facebook, olduqca real kamera effektlərini təqdim etdi

Facebook, bu gün yeni platformasını F8 Konfransında təqdim etdi. Edilən açıqlamalarda Facebook, rea..


Yerli Youtube mədəniyyətini kökündən dəyişəcək kanal - ZehinX

Azərbaycanda mövzu youtube olduqda bir çoxlarımızın düşündüyü, türk serialları,..


Nəyə görə biz pornoqrafiyanı daha çox sevirik?

Salam. Əvvəla onu qeyd edim ki, bu məqalə mənim şəxsi subyektiv fikrimi nümayiş etdirir. Təbii ki ..


McDonalds işçilərini Snapchat-dən seçəcək!

Sosial şəbəkələrin həyatımıza tam mənasıyla daxil olması artıq tamamlandı deyilə bilər. Çünk..


6 Aprel 1980-ci il. 20-ci əsrin ən vacib ixtiralarından biri. Söhbət kompüterdən..

6 Aprel 1980-ci il tarixində \"3M” şirkəti, ABŞ-da Post-It Notes kağızlarını satışa çıxard..

×