Problemləri həll etmək mövzusunda “Google”dan öyrənə biləcəyimiz 4 şey

Problemləri həll etmək mövzusunda “Google”dan öyrənə biləcəyimiz 4 şey

Digər
08.05.2017 PAYLAŞIM
TECHNOTE @technote TECHNOTE logo icon

"Google” hər zaman iş mühiti və ofis mədəniyyəti ilə irəli çıxarılan, nümunə göstərilən bir şirkətdir. Əslində bunların xaricində "problem həll etmək” istedadı da mövcud olan bir şirkət olduğunu qeyd edə bilərik.

Harvard Business Review-da bir məqalədə bu mövzu barədə Larry Page-in Adwords reklamları ilə bağlı 2002-ci ildə yeməkxanada yerləşən bannerə asdığı yazı nümunə göstərilir. AdWords-ün dizaynını bəyənməyən Larry Page  "bu reklamlar bərbaddır” yazısını böyük bir vərəqə çap edərək hərkəsin görəcəyi  reklam lövhəsinə asır. Problem həll etməkdə "Google”un istifadə etdiyi bu metodda detallar isə aşağıdakı kimidir:

1. İnsanlar yaxşı işlər görmək istəyərlər

Larry Page, işçilərin motivasiyasını qırmaq hətta alçaltmaq istəsə onlara gedib qışqıra/hirslənə bilərdi, təhdid edib həftəsonu günlərlə işlədə bilərdi lakin bunu etmək yerinə daha insani bir davranış ilə reklam komandasına həll edə biləcəyi daha doğrusu həll etməli olduğu bir "problem” verdi. Nəticə olaraq problem çox yaxşı bir şəkildə həll edildi.

2. Given enough eyeballs, all bugs are shallow ( Kifayət qədər gözbəbəyi varsa, bütün səhvlər daha kiçik görünür)

Page, sadəcə komandası ilə bu mövzunu danışaraq da problemi həll edə bilərdi lakin yeməkxana "Google”dakı çoxlu göz deməkdir. Öz işçilərini yaxşı tanıyan Page, hərkəsin görə biləcəyi şəkildə problemi ortaya çıxardığında həllin çox daha sürətli və yaxşı olacağını bilirdi.

3. İnsanlar, onların marağını çəkən işlərdə daha yaxşı performans göstərirlər.

Page-in bundan əvvəlki anlayışını dəstəkləyəcək şəkildə problemi orda hərkəsin içində ortaya çıxarmasının bir digər səbəbi də komandadan olmadığı halda həqiqətən maraqlı olan şəxslərdən daha yaxşı təkliflərin ortaya çıxa biləcəyini bilməsidir. Əgər bir mövzu bir işçinin marağını cəlb edərsə çox daha uğurlu performans sərgiləyəcəyi şübhəsizdir.


4. Böyük liderlər işçilərinə məqsəd və hədəf hissini verə biləndir.

İşçilərinizi tanıyın, nə qədər istedadlı olduqları vacibdir amma o şişirdiləcək qədər də mütləq deyil, həqiqətən hədəf məqsəd üzrə yönləndirilməyiblərsə o zaman istedadları çox da təsirli olmayacaq.

Şirkətinizdə bir ofis mədəniyyəti yaratdığınız zaman işçilərinizə necə davranmalı olduğunuz və onların buna necə reaksiyalar verəcəyini də bilərsiniz. Bu səbəbdən də işçilərinizi tanıyın və problemləri daha yaxşı həll etmək üçün bir şirkət mədəniyyəti yaratdığınızdan əmin olun.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Azercell jurnalistləri Milli Mətbuatın 145-illiyi münasibətilə təbrik edir!..

Məlumatın, xəbərin son dərəcə əhəmiyyətli olduğu ən həssas zamanlarda məhz şücaətli jurnalistlər öz ..


ABŞ-da Google şirkəti məhkəməyə verildi: Səbəb nədir?

ABŞ-da Google şirkəti Android əməliyyat sistemi səbəbilə məhkəməyə verildi.


Alimlər tarixdə ilk dəfə yeni planetin yaranma prosesini müşahidə ediblər (VİDEO..

Hal hazırda olan aktual elmi nöqteyi nəzərdən kainatın yaranması Böyük Partlayış ilə başlayıb. Lakin..


Əsrin sonuna gözlənilən iqlim dəyişikliyi artıq bütün qitələrdə başlayıb..

Güman olunurdu ki, tropik və subtropik regionlarda təyin olunacaq isti və nəm iqlim şəraiti planetin..


Astronomlar Yer kürəsinə ən yaxın olan qara dəliyi aşkar ediblər

Avropa cənub rəsədxanasının (ESO) astronomlarının rəhbərliyi altında olan tədqiqat qrupu kosmik miqy..


'Pandemiya hal hazırki dünya iqtisadiyyatına son qoyacaq və onu tanınmaz hala sa..

İqtisadi böhranlar baş verən zaman onların nəticələri bir neçə ildən sonra heç gözlənilməz istiqamət..

×