main-post-cover

    Rəqəmsal Marketinq work shopunda olmağınızın vacibliyinin 5 səbəbi

    Digər
    07.05.2017
    Farid Pardashunas
     
     
    Əziz marketinq mütəxəssisləri və biznes sahibləri, diqqətinizə Türk mütəxəssislərinin iştirakı ilə keçiriləcək workshop'da iştirak etməyinizin vacibliyi barədə məlumat çatdırırıq. Oxuyub, iştirak edib etməyəcəyiniz barədə qərar verə bilərsiniz. Son zamanlar böyük şirkətlərin və kiçik lahiyələrindən çox istifadə elədiyi marketinq rəqəmsal marketinqdir. Bəs bununla bağlı nə qədər biliyə malikik? 
    Böyük bir internet məcrasında milyonlarla müştəri qazanmaq üçün nələr etmək lazımdır? Bütün bu sualların cavablandırılması üçün Bakıya gələcək iki türk mütəxssisin master klassı olacaq. Tədbirin bütün detalları: Azərbaycanda ilk dəfə xarici mütəxəssislərin dəstəyi ilə Rəqəmsal Marketinq üzrə workshop! Təlimi türkiyənin boosmart.com şirkətinin qurucu ortaqları verəcəkdir.
     
    Tədbiri əhatə edən mövzular:

    Online & Offline Media Fərqləndirilməsi
    Performans Bazarı
    Google AdWords
    Email Marketinq
    Affiliate Marketinq
    Facebook Reklamları
    Twitter Reklamları
    Instagram Reklamları
    Rəqəmsal Bazar Trendleri
    Türkiyədən və Dünyadan Yeni Rəqəmsal İş Modelləri

    Tədbirə gəlməyinizin 5 əsas səbəbi:
     
    1. Rəqəmsal marketinq üzrə vacib biliklər. Məsələn, bir çox sosial şəbəkədə insanlar artıq dayanmadan məlumat alır. İnsanların nəyisə araşdıran zaman onun qarşısına ilk sizin çıxmağınız çox böyük rol oynayır. İnternet məcrası dediyimiz böyük bir sferada sizin reklamı araşdıran bir müştəri üçün böyük əhəmiyyət daşıyır. Məsələn bir restoran açsanız, qabağına restoran yazsanız, ancaq və ancaq obyektin qabağından keçən onu görəcəkdir. Amma internet məcrasında onun səhifələri, şəkilləri və detallar paylaşılsa hətda turist belə gələndə ora baş çəkər.
     
    2. Türk və dünyap raktikası.Türklərin bəzi danışıqlarında hər zaman xarici ölkələrdən rəqəmsal marketinqə görə 5-7 il geridə olduqlarını deyirlər. Bizlərlə türkləri də yan-yana qoysaq, ən azı bizim də onlardan 5 il geridə olduğumuz reallığı var. Bunun üçün isə reklamınızı 5 il qabaqdan idarə etmək sizin üçün əhəmiyyətli ola bilər.
     
    3. Krizis dövründə bu sahədən düzgün istifadə öyrənilməsi .Daha az pulla, daha gözəl reklam. Rəqəmsal marketinqin ən gözəl tərəfi də elə budur. Outdoor reklama və digərlərinə nisbətən bir neçə qat az pulla daha effektiv və yadda qalan ola bilərsiniz.
     
    4. Mütəxəssislərə hal-hazırda sizi maraqlandıran sualların verilməsi. Tədbirdə və yemək fasiləsində spikerlə bir başa kontaktda olaraq bütün suallarınıza cavab tapacaqsınız. Bəlkə də həmin gün öz brendınızı qurmaq üçün fürsətiniz olacaq.
     
    5. Rəqəmsal marketinq sahəsi üzrə fəaliyyət göstərən digər mütəxəssislər ilə tədbirdə tanışlıq. Təbii ki, bu tədbirə sahənin bütün adamları gələcək. Hətda bəzi şirkətlər öz işçilərinə biletləri artıq alıb və sayılı günləri gözləyirlər.
     
    Tədbirin iki spikerindən biri olan Harun Ünlüsoy 4 əsas səbəbi belə izah edib:
     
    "Kullanıcılar bir satın alma kararı vermeden önce yarısından fazlası internette araştırma yapıyor. Dolayısıyla bir kullanıcının aslında arattığı anda, yani ihtiyacının olduğu anda onun karşısına bir reklamla çıkmak çok daha effektiftir. Araştırılan yerin de bir internet mecrası olduğu için, dijital pazarlamananın en önemli tarafı da budur. Dijital pazarlama hedefleme yöntemleri her geçen gün değişiyor. Örneğin, son zamanlarda Türkiyede bulunan Bodrum atatile gitmek isteyen kullanıcıları hedefleye bileceğin bir internet dijital pazarlama yöntemi var. Buna davranışlar hedefleme, yani behevial targeting diyoruz. Bu taktiklerin hepsi harcayacağın para açısından çok önemli. Eğitimde bununla ilgili güzel şekilde konuşacağız. Diyelim ki, bir marka bilinirliği kampanyası yapıyoruz. Bunu yaparken TV reklamları verdik, daha sonra outdoor reklamları da verdik, bu tamam. Kullancılıarın bu reklamlara bakmak oranı daha az ve para açısından çok pahalı. Mesela bir tv reklamı veriyorsun, 1 milyon TL buraya harçladın, outdoora da 500.000 TL harçladın. Bundan sonrası artık çok zor, çünki reklam için para bulmak zorlaşıyor. Bunun için yine de internet mecrasını tercih etmek gerekiyor. Bir önemli faktor daha. Diyelim ki, işini büyütmek istiyorsun. Artık klasik yöntemlerle gitmemen lazım. Mesela, dükkanın ve ya ofisin önüne bir branda asa bilirsin. Bu senin sadece o mahalledeki ve ya o şehirdeki belirliyini artırır. Fakat artık işleri global düşünmek lazım. Mesela bir matbaa şirketin varsa, mecranı kullanarak bir diğer ildeki siparişi de sen ala bilirsin. Bunun için de dijital çok önemli."
     
    Tədbir 16 Aprel, 2016 tarixində saat 10-da Holiday Inn Hoteldə baş tutacaq. Tədbirin biletlərinin online olaraq əldə edə bilərsiniz (youthrepublic.org). Tədbirə gələrkən 189 Taksi xidməti sizə 5 AZN dəyərində endirim hədiyyə edəcək.

    Biletlərin qiymətləndirilməsi


     
     

     
     
     
    Linki kopyala

    Bənzər xəbərlər

    Oxşar xəbərlər