"Snapchat" etdiyi yeniliklərlə meydanı "Facebook"a buraxmayacağını bildirir
Sosial Media
07.05.2017
Farid Pardashunas
Bir müddətdir sosial media aləminin ən çox danışılan tətbiqlərindən olan Snapchat, yeni xüsusiyyətləri ilə bərabər reklam tətbiqinə də start verməyi planlaşdırır.
Gündə 100 milyondan çox insanın istifadə
etdiyi Snapchat, xüsusilə reklam verənlər üçün daha əlverişli ola bilər. Facebook-un son həmləsindən sonra Snapchat meydanı boş buraxmayacağını göstərməkdə
davam edir.
Müştəri məmnuniyyətini öndə tutan şirkət
snapların avtomatik izlənmə rejimini aradan qaldırmaq qərarına gəlib. Belə ki,
bir müddət əvvəl yenilənmə ilə birgə gələn avtomatik izləmə rejimi haqlı olaraq
istifadəçilərin narazılığına səbəb olmuşdu. Narazılıqları nəzərə alan Snapchat
şirkəti, bu xüsusiyyəti qaldırıb və yerini başqa bir yeniliklə əvəz edib. Artıq Snapchat-da sadəcə snaplarını ard-arda izləmək istədiyiniz şəxsləri seçərək izləyə
bilərsiniz. Yəni bir növ playlist düzəldərək, istəmədiyiniz insanları izləməyə
bilərsiniz.
Hazırlaşın reklamlar gəlir.
Artıq müəyyən bir kütlə əldə etməyi bacaran
şirkət, iqtisadi tərəfini də möhkəmləndirmək üçün addımlar atmaq qərarına gəlib.
Yenilənmə ilə birlikdə Snapchat-da düzəltdiyiniz izləmə listinin arasında
reklamlar yer alacaq. Əgər mənim düzəltmək istədiyim playlist yoxdur
deyirsinizsə və sadəcə bir snap izləyirsinizsə, onda yenə reklamlardan can
qurtara bilmeyecəksiniz, çünki snap-ın bitdiyi yerdə reklam nümayiş olunacaq.
Eyni zamanda tətbiqdə yer alan Discover,
bizim dildə desək Kəşf et bölümü, snapların aşağısında yerləşəcək. Snapchat-ın
belə bir addım atması bəlkə də Instagram-da hekayələrin ən üstdə yer almasıyla
bağlıdır.
Yenilənmə ilk əvvəl müəyyən qrup Android istifadəçilərinə, daha sonra bütün Android və iOS istifadəçilərinə təqdim
olunacaq.
Linki kopyala
Həftənin xəbərləri
Whatsapp yaxın zamanda 2 yeni funksiyanı əldə edəcək
Qutusu açılmamış birinci nəsil iPhone modeli 15 Pro Max-dan təxminən 80 qat baha qiymətə satılıb!