Sosial Mediada meyvə personajları ilə “oyun çıxaran” - Vita1000
Sosial Media
07.05.2017
Farid Pardashunas
Sosial Media Marketinq dedikdə ağlımıza ilk olaraq nə gəlir?
Əslində bir çox şirkətlər üçün sadə və lazımsız xidmət kimi səslənən sosial
media marketinqinə dünya brendləri hər il milyonlarla dollar pul ayırır. Bu da
məntiqlidir, çünki rəqəmsallaşan reklam bazarı, məhsullardan rəqəmsal təqdimat
tələb edir. Bəs "SMM” dedikdə
ağlımızda ilk formalaşan təsvirlər hansılardır? Qısacası qeyd edək ki, bir brend
yaxud məhsul səhifəsi əsasən standart olaraq şirkətin məhsulları, xidmətləri ən
yaxşı halda isə bayram günləri keçirdikləri hədiyyəli yarışmalarla yadda qalır.
Məhsulların səhifədə yerləşdirilməsi, rəyləri və mesajları cavablandırmaq isə
bir Sosial Media Meneceri-nin öhdəsinə
düşür. Belə bir vəziyyətdə, artıq bütün şirkətlər öz sosial media hesablarını
formalaşdıraraq xidmət və məhsullarını bu kanalda təqdim etməyə çalışırlar. "Bəs sadəcə məhsul və ya xidməti təqdim etmək
üçün yaradılan səhifələr izləyici üçün maraqlıdırmı?” Cavab sadədir. Sosial
Media Marketinqi məhz istifadəçiyə maraqlı olacaq tərzdə, onu brendə çəkəcək,
brend yaxud məhsulla tanış edəcək eyni zamanda onu bezdirməyəcək bir şəkildə hədəf
kütləyə yönəlməkdir. Bu işin marketinq tərəfidir. Son aylarda ölkəmizdə şirkət
və məhsul səhifələrin çoxalması SMM bazarında da rəqabəti inkişaf etdirir. Əsas
məqsəd isə izləyici yaxud müştəridə məhsul və xidmətə maraq oyatmaqdır.
Bəs bundan ən yaxşı şəkildə kimlər yararlanır?
Bir
çox şirkətlər öz SMM işlərinin başqa agentliklər tərəfindən idarə olunmasına
üstünlük verirlər. Bəziləri isə bu problemi yeni bir işçini şirkətə qəbul etməklə,
həll etməyə çalışır. Açığı bu işi şirkətin hər hansı bir işçisinə əlavə iş
olaraq "yükləyən” şirkətlər də var.
Bu məqaləmizdə
sizləri sosial media fəaliyyətində qeyri adi bir metoddan istifadə edən brend
ilə tanış etmək istəyirik. Əslində qeyri-adi demək olmaz. Adamlar lazım olanı
edirlər. Sadəcə bizim bazarda bu tipli nümunələr az olduğundan bu brend digər
brendlərin sosial media hesablarından fərqlənir. Vita1000 - məhsullarını, meyvə
personajlarının köməyi ilə sosial mediada izləyiciləri ilə görüşdürür.
Açığı
bu Azərbaycan reklam bazarında lazım olan və az rastladığımız bir haldır. Məhsulun
kimliyi və özünü sosial media və ya digər platformalarda tanıtmaq ən vacib
amillərdən biridir. Vita1000 bu cəhətdən çox uğurlu mövqelənmə seçib. Şirkət
hazırladıqları meyvələri personajlara çevirərək, bəzən faydalı məlumat, bəzən
isə hər hansı hekayəni onların dili ilə izləyiciyə çatdırır. Bütün bunlar müxtəlif
illustrasiyalar əsasında Vita1000 meyvə şirələrində istifadə olunan meyvələr üzərindən
aparılır. Bəzən isə bağa adiyyatı olmayan Xiyar kimi tərəvəzlərdə hekayənin
parçası olur. Kontentin obrazlar üzərindən ötürülməsi izləyicilər tərəfindən
maraqla qarşılanır və müştəri bir başa məhsulla ünsiyyətə keçir.
Meyvələrin
söhbəti əsaslı hekayələr günaşırı izləyiciyə çatdırılır, izləyicilər də öz növbəsində
hekayələrə uyğun şərhlər bildirir, bəzən isə işi daha da ciddiyə alaraq,
personajlara məsləhətlər verirlər. Hətta hər meyvənin xüsusi Facebook səhifəsi
mövcuddur ki, müzakirə qızışanda və açıqlama lazım olanda həmin meyvələr də işə
müdaxilə etməli olur.
Linki kopyala
Həftənin xəbərləri
Whatsapp yaxın zamanda 2 yeni funksiyanı əldə edəcək
Qutusu açılmamış birinci nəsil iPhone modeli 15 Pro Max-dan təxminən 80 qat baha qiymətə satılıb!