Sosial şəbəkələr və brend strategiyası. 6 vacib xüsusiyyət

Sosial şəbəkələr və brend strategiyası. 6 vacib xüsusiyyət

Digər
08.05.2017 PAYLAŞIM
TECHNOTE @technote TECHNOTE logo icon

Günümüzdə sosial şəbəkələrdə inkişaf daha qəliz və unikal olur. Belə ki, bu şirkət kanalları ilə işləyənlərin sayı getdikcə artır. Uğurlu marketoloqlar üçün sosial şəbəkələr müasir təşkilatların irəliləyiş gücüdür. Lakin bəzi rəhbərlər hələdə sosial sahələrə şübhə ilə yanaşırlar. Hətta dünyanın ən məşhur şirkəti "Apple” belə yalnız son zamanlarda SMM-ə diqqət ayırmağa başlayıb. Lakin digər böyük şirkətlər bu sahəni 2006-2007-ci illərdən mənimsəməyə başlayıblar. Düzü o zamanlar sosial şəbəkələr marketinq strategiyasına olan bir əlavə idi. Lakin indiki dövrdə hər şey dəyişilib. Bu məqaləmizdə 2016-cı ildə brend strategiyasına təsir etmiş 6 sosial şəbəkə xüsusiyyətlərinə nəzər salacağıq.

Pullu reklam


Sosial medianın 90%-i targeting vasitəsilə brend məlumatların pullu yayılması üçün əla sahədir. Bundan əlavə olaraq sosial şəbəkələr hansısa brendin, öz müraciətlərinin müxtəlif formatlarda (video, mətn, foto) test etməsi üçün əlverişli şəraitdir. Bu baxımdan sosial şəbəkələr televiziya üzərindən reklamlardan çox üstündür.

Marketinq təsiri

Son bir neçə il ərzində marketinq təsirinin gücü getdikcə artmaqda davam edir. Bunun əsas səbəbi isə sosial şəbəkələrin inkişafı ilə bağlıdır. Yalnız bu sahələr auditoriya ilə şəxsi əlaqə yaratmağa və ümumi maraqlarla birləşmiş insanlara təsir etməyə imkan verir. Bu üsul milyonlarla istifadəçi kütləsinə eyni tərz ismarıcların göndərilməsindən daha effektivdir.

Test sahəsi

Sosial şəbəkələr müxtəlif təcrübələrin aparılması üçün əsl laboratoriyaya bənzəyir. Ən məşhur brendlər auditoriya arasında nəyin maraq oyadacağını nəyinsə maraq dairəsinə daxil olmayacağını müəyyənləşdirmək üçün müxtəlif ideyaları sosial şəbəkələrdə test edirlər. Instagram təkcə foto paylaşmaq üçün servis deyil, həmdə müasir dövrün ən yaxşı və kreativ laboratoriyası hesab olunur. Snapchat isə təkcə aktual ünsiyyət üçün bir sahə deyil, həmdə hərəkət edən fotolarla təcrübələrin aparıldığı bir yerdir. Əgər siz sosial şəbəkələrdə test etməkdən imtina edirsinizsə onda real istifadəçilərin fikirlərini əldə etməkdən özünüzü məhrum edirsiniz.

Şaquli fotolar və live-videolar

Son trendlərin böyük bir hissəsi sosial şəbəkələrdə istifadəçi təcrübəsini artırmaq cəhdidir. Əgər siz ilk növbədə sosial şəbəkələrə və mobil platformalara yönəlmiş məhsul istehsal etmədən innovativ qərarlar yaratmağa cəhd edirsinizsə onda siz böyük istifadəçi kütləsinin marağını cəlb etməkdən və onlardan ola biləcək aktual fikirlərdən özünüzü məhrum etmiş olursunuz.

Sosial dinləmələr

"Coca-Cola” və "Pepsi” kimi böyük brendlər sosial şəbəkələrdə öz barələrindəki fikirlərə səbəbsiz yerə diqqət yetirmirlər. Onlar, insanların həmin brendləri hansı sözlərlə təsvir etdiklərini analiz edirlər. Məsələn "Coca-Cola” fikir verdi ki, insanlar çox zaman brendin adını pizza ilə yanaşı çox istifadə edirlər. Məhz buna görə şirkət pizza satılan bir çox restoran və kafelərlə marketinq müqavilələri bağlamağa başladı. Sosial dinləmələrdən yüksək miqdarda faydalı məlumat əldə etmək olar. Lakin bir çox şirkətlər hələdə bundan istifadə etmirlər.

Müştərilərlə qarşılıqlı münasibət idarəsi

Müştərilərlə qarşılıqlı münasibət idarəsi və müştərilərin dəstəklənməsi günü-gündən sosial şəbəkələrlə sıx bağlı olur. Bununla yanaşı təkcə müştərilərin operativ dəstəklənməsi ilə yanaşı onların müraciətlərinin analizi də sizin binesinizi və brend mövqeyinizi möhkəmləndirəcək. Belə ki, sizin narazı müştəriləriniz özünü təkmilləşdirmək üçün yaxşı mənbədir.

Sosial şəbəkələr son vaxtlarda brendin inkişafında ən mühüm rolu oynamağa başladı. Məhz buna görə bu istiqamətə lazımi diqqəti ayıraraq ondan istifadə edib şəxsi strategiyanı möhkəmləndirmək lazımdır.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Azercell jurnalistləri Milli Mətbuatın 145-illiyi münasibətilə təbrik edir!..

Məlumatın, xəbərin son dərəcə əhəmiyyətli olduğu ən həssas zamanlarda məhz şücaətli jurnalistlər öz ..


ABŞ-da Google şirkəti məhkəməyə verildi: Səbəb nədir?

ABŞ-da Google şirkəti Android əməliyyat sistemi səbəbilə məhkəməyə verildi.


Alimlər tarixdə ilk dəfə yeni planetin yaranma prosesini müşahidə ediblər (VİDEO..

Hal hazırda olan aktual elmi nöqteyi nəzərdən kainatın yaranması Böyük Partlayış ilə başlayıb. Lakin..


Əsrin sonuna gözlənilən iqlim dəyişikliyi artıq bütün qitələrdə başlayıb..

Güman olunurdu ki, tropik və subtropik regionlarda təyin olunacaq isti və nəm iqlim şəraiti planetin..


Astronomlar Yer kürəsinə ən yaxın olan qara dəliyi aşkar ediblər

Avropa cənub rəsədxanasının (ESO) astronomlarının rəhbərliyi altında olan tədqiqat qrupu kosmik miqy..


'Pandemiya hal hazırki dünya iqtisadiyyatına son qoyacaq və onu tanınmaz hala sa..

İqtisadi böhranlar baş verən zaman onların nəticələri bir neçə ildən sonra heç gözlənilməz istiqamət..

×