“Spotify” istifadəçi datalarını 14 ölkədə Açıq Hava Reklam kampaniyasına çevirdi

“Spotify” istifadəçi datalarını 14 ölkədə Açıq Hava Reklam kampaniyasına çevirdi

Digər
08.05.2017 PAYLAŞIM
TECHNOTE @technote TECHNOTE logo icon

"Spotify”, bugünə qədərki ən böyük açıq hava kampaniyasında istifadəçi datalarından istifadə edərək 2016 ilini yumorla yola salır.

2016-cı ilin sonuna yaxınlaşarkən musiqi arxivi "Spotify” da ilin bitişini böyük bir açıq hava reklam kampaniyası ilə qeyd edir. Beləki "Spotify" istifadəçi datalarından yola çıxaraq maraqlı bir işə imza atır.

"Spotify”ın New Yorkdakı kreativ komandası tərəfindən bir çox fərqli bölgələrdən gələn fikirlərlə dəstəkləyərək yaratdığı bu konsept, "Spotify”ın bugünə qədər etdiyi ən böyük açıq hava kampaniyasıdır. 14 ölkədə reallaşdırılacaq bu kampaniya; ABŞ, İngiltərə, Fransa və Almaniya ilə başlayıb daha sonra Yeni Zellandiya, Avstraliya, Argentina, Braziliya, Kanada, Danimarka, İndoneziya, Meksika və İsveç kimi bir çox fərqli ölkəni də əhatə edəcək. Kampaniyanın əsası marketoloqların çox yaxşı bildikləri "DATA”dır. "Spotify”ın istifadə etdiyi bu Datalar isə ümumi deyil, o ölkənin mədəniyyətinə və gündəminə dair lokal Datalardır. Məsələn, İngiltərədəki poster "Brexit” (Britain və Exit sözlərinin birləşməsindən yaranıb, İngiltərənin Avropa Birliyindən ayrılmasını ifadə edir) səsverməsinin keçirildiyi gün "It’s The End Of The World As We Know It” mahnısını dinləyənlərə səbr etmələri barədə nəsihət verir.


İngiltərə

Hətta bəzi işlərdə lokallaşdırma çox daha dərinə gedib. Beləki, New Yorkdakı teatrların olduğu yerdə bilet tapılması mümkün olmayan "Hamilton” musiqili albomunu 5376 dəfə dinləyən şəxsə xüsusi olaraq səslənib və ondan bilet alıb ala bilmədiyini soruşub. Şəkillərdən də görə biləcəyiniz kimi "Spotify”, Sevgililər günündə "Sorry” mahnısına 42 dəfə qulaq asmış şəxsdən indi nə etdiyini soruşur.

"Spotify” İdarə Heyəti Rəhbəri Seth Farbman, bu kampaniyanın 2015-ci ildə etdikləri, ilə musiqili mənada bir baxış təqdim edən kampaniyadan ilham aldığını deyir. Oradakı datanın fərqli coğrafi bölgələr əsas götürülərək incələnməsinin maraqlı nəticələr doğuracağının fərqinə varılması nəticəsində, izləyici davranışı ilə mədəniyyət arasındakı əlaqəni vurğulayan bu kampaniya meydana çıxıb. Texnologiya və Big Data-nı insanlaşdırmanın yumoristik bir yolunu təqdim edən kampaniyanın şüarı :"Thanks 2016! It’s been weird!” (Təşəkkürlər 2016! Qəribə bir il oldu!)

Yeni ilə qədər davam edəcək kampaniya, şəxsə özəl "Spotify” istifadə datalarını əhatə edən e-mail mesajları və sosial media məzmunları ilə də dəstəklənəcək.

ABŞ    

Fransa

Almaniya  

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Azercell jurnalistləri Milli Mətbuatın 145-illiyi münasibətilə təbrik edir!..

Məlumatın, xəbərin son dərəcə əhəmiyyətli olduğu ən həssas zamanlarda məhz şücaətli jurnalistlər öz ..


ABŞ-da Google şirkəti məhkəməyə verildi: Səbəb nədir?

ABŞ-da Google şirkəti Android əməliyyat sistemi səbəbilə məhkəməyə verildi.


Alimlər tarixdə ilk dəfə yeni planetin yaranma prosesini müşahidə ediblər (VİDEO..

Hal hazırda olan aktual elmi nöqteyi nəzərdən kainatın yaranması Böyük Partlayış ilə başlayıb. Lakin..


Əsrin sonuna gözlənilən iqlim dəyişikliyi artıq bütün qitələrdə başlayıb..

Güman olunurdu ki, tropik və subtropik regionlarda təyin olunacaq isti və nəm iqlim şəraiti planetin..


Astronomlar Yer kürəsinə ən yaxın olan qara dəliyi aşkar ediblər

Avropa cənub rəsədxanasının (ESO) astronomlarının rəhbərliyi altında olan tədqiqat qrupu kosmik miqy..


'Pandemiya hal hazırki dünya iqtisadiyyatına son qoyacaq və onu tanınmaz hala sa..

İqtisadi böhranlar baş verən zaman onların nəticələri bir neçə ildən sonra heç gözlənilməz istiqamət..

×