Tanınmış avtomobil logoları haqda bilmədiyiniz maraqlı faktlar
Elm & Texnologiya
07.05.2017
Farid Pardashunas
Hər zaman öz aktuallığı ilə diqqət çəkən avtomobil brendlərinin logoları haqda nə bilirik?
Laborghini
Məşhur İtalyan markası "Lamborghini” loqosunun
təsviri, şirkətin sahibi Ferruccio Lamborghininin
(Ferreksio Lombargini) buğalara olan heyranlığından irəli gəlir. 1962-ci ildə
dostunun fermasını ziyarət edən FerruccioLamborghini, buğaların gücündən,
dayanıqlığından ilhamlanaraq avtomobil markası üçün bu fiquru seçmişdi.
Hyundai
Cənubi Koreya şirkəti olan "Hyundai”nin
logosunda bir-biri ilə əl görüşən iki şəxs yer alıb. Logonun mənasında isə "Alan
razı, satan razı” məsajı verilir.
Jaguar
Bəlkədə bu avtomobil logosu artıq şərh tələb
etmir. Çünki, logo özü markanın keyfiyyəti haqda yetərincə məlumat verir.
Volkswagen
Almanca mənasını araşdırdıqda, Volks(Xalq)
və Wagen(Avtomobil) birləşmələrindən yaranması diqqəti cəlb edir. Logoda da hərflər
iç-içə göstərilməklə öz əksini tapıb.
Audi
"Audi”nin logosu olimpiada halqalarına bənzəsədə,
4 şirkətin birliyini ifadə edir. Bu halqalar "Audi”, "DKW”, "Horch” və "Wanderer”i
təmsil edirdi. Amma zamanla logodakı şirkətlər aradan qalxdıqca, logo bütövlükdə
Audiyə məxsus oldu.
Ferrari
İtalyan brendləri arasında xüsusi yer olan "Ferrari”
logosu, Enzo Ferrari tanış olduğu Kont Enrico Barraccanın savaş pilotu olan oğlunun təyyarəsinin simvoludur. Logoda
yer alan İtalya bayrağı isə ölkəyə qurur verən ayrıca detail təmsil edir.
BMW
Tam mənası "Bayerische Motoren Werke” olan "BMW”nin
logo təsvirinə diqqətlə baxsaz, təyyarənin pərlərini görmüş olacaqsınız. Bunun əsas
səbəbi isə şirkətin ilk fəaliyyəti ilə bağlı idi. Beləki, ilk qurulduğu vaxtlar
şirkət təyyarə motoru istehsal edirdi. Rənglər isə şirkətin adından da məlum
olduğu kimi Bavyera əyalətini təmsil edir.
Mercedes
Hər zaman avtomobil həvəskarlarının
sevib-seçdiyi əsas brendlərdən biridir. Logosundakı 3 guşəli olduz isə
yeniliyi, inkişafı və gələcəyi təmsil edir. Həmçinin şirkətin hava, quru və dənizdə
istifadə olunan nəqliyyat vasitələri içərisində ən yaxşı olduğunu bu logo ilə
daha önə çəkir.
Ford
Çox sadə dizaynı ilə seçilən "Ford” logosunda
mavi rəng üstünlük təşkil edir. Bu isə inam və rahatlığı simvolizə edir.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
WhatsApp-da AirDrop analoqu istifadəyə veriləcək
Galaxy C seriyası geri qayıtdı: Samsung Galaxy C55 5G smartfonu təqdim edilib - QİYMƏTİ