Reklam
Tanınmış avtomobil logoları haqda bilmədiyiniz maraqlı faktlar

Tanınmış avtomobil logoları haqda bilmədiyiniz maraqlı faktlar

Texnologiya
08.05.2017 PAYLAŞIM
TECHNOTE @technote TECHNOTE logo icon

Hər zaman öz aktuallığı ilə diqqət çəkən avtomobil brendlərinin logoları haqda nə bilirik?

Laborghini


Məşhur İtalyan markası "Lamborghini” loqosunun təsviri, şirkətin sahibi Ferruccio Lamborghininin (Ferreksio Lombargini) buğalara olan heyranlığından irəli gəlir. 1962-ci ildə dostunun fermasını ziyarət edən FerruccioLamborghini, buğaların gücündən, dayanıqlığından ilhamlanaraq avtomobil markası üçün bu fiquru seçmişdi.


Hyundai

Cənubi Koreya şirkəti olan "Hyundai”nin logosunda bir-biri ilə əl görüşən iki şəxs yer alıb. Logonun mənasında isə "Alan razı, satan razı” məsajı verilir.


Jaguar

Bəlkədə bu avtomobil logosu artıq şərh tələb etmir. Çünki, logo özü markanın keyfiyyəti haqda yetərincə məlumat verir.

Volkswagen

Almanca mənasını araşdırdıqda, Volks(Xalq) və Wagen(Avtomobil) birləşmələrindən yaranması diqqəti cəlb edir. Logoda da hərflər iç-içə göstərilməklə öz əksini tapıb.


Audi

"Audi”nin logosu olimpiada halqalarına bənzəsədə, 4 şirkətin birliyini ifadə edir. Bu halqalar "Audi”, "DKW”, "Horch” və "Wanderer”i təmsil edirdi. Amma zamanla logodakı şirkətlər aradan qalxdıqca, logo bütövlükdə Audiyə məxsus oldu.


Ferrari

İtalyan brendləri arasında xüsusi yer olan "Ferrari” logosu, Enzo Ferrari tanış olduğu Kont Enrico Barraccanın savaş pilotu olan oğlunun təyyarəsinin simvoludur. Logoda yer alan İtalya bayrağı isə ölkəyə qurur verən ayrıca detail təmsil edir.


BMW

Tam mənası "Bayerische Motoren Werke” olan "BMW”nin logo təsvirinə diqqətlə baxsaz, təyyarənin pərlərini görmüş olacaqsınız. Bunun əsas səbəbi isə şirkətin ilk fəaliyyəti ilə bağlı idi. Beləki, ilk qurulduğu vaxtlar şirkət təyyarə motoru istehsal edirdi. Rənglər isə şirkətin adından da məlum olduğu kimi Bavyera əyalətini təmsil edir.


Mercedes

Hər zaman avtomobil həvəskarlarının sevib-seçdiyi əsas brendlərdən biridir. Logosundakı 3 guşəli olduz isə yeniliyi, inkişafı və gələcəyi təmsil edir. Həmçinin şirkətin hava, quru və dənizdə istifadə olunan nəqliyyat vasitələri içərisində ən yaxşı olduğunu bu logo ilə daha önə çəkir.


Ford

Çox sadə dizaynı ilə seçilən "Ford” logosunda mavi rəng üstünlük təşkil edir. Bu isə inam və rahatlığı simvolizə edir.



Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


İnsan beynini "hack" etməyə çalışan 11 texnologiya

Gələcəkdə biz öz yaddaşlarımıza Facebook-un ana səhifəsindəki kimi baxa və öz düşüncələrimi..


Elon Musk: "Günlərin birində "Tesla", "Apple"dan daha b..

\"Tesla” şirkətinin CEO-su Elon musk, sözügedən şirkət barəsində maraqlı proqnoz verib. ..


Huawei Honor 9-un ilk render fotoları sızdırıldı

\"Huawei” şirkətinə məxsus olan Honor brendi yeni flaqman olacaq Honor 9 üzərində çalışır. ..


Fashion Tech. Yeni sənayenin yaranması və ya köhnənin transformasiyası?

Moda sənayesinin irəli getməsi üçün bir sıra sənayelərin birləşməsi lazımdır. Kimsə bir ye..


Orta texniki göstəricilərə sahib dünyanın ən balaca 4G smartfonu Jelly

Böyük smartfonlardan və batareya həcminin böyüməsinə baxmayaraq çalışma vaxtının azaldığı sma..


Saniyədə 5 trilyon kadr sürətlə çəkiliş edən kamera yaradılıb (VİDEO)..

İsveçli fiziklər, saniyədə 5 trilyon kadr sürətində video çəkməyə nail olublar. İxtira olunm..

×