Tim Kuk "Microsoft"-un tənqidinə cavab verib
Elm & Texnologiya
07.05.2017
Farid Pardashunas
Son zamanlarda innovasiya yoxluğu və bazarda olan hal-hazırki məhsulların yenilənməsində tələsməmək səbəbləri ilə "Apple” şirkəti tənqidlərlə üzləşir.
Bir neçə gün bundan öncə "Microsoft” alıcılara köhnəlmiş məhsulların
baha qiymətə satılması barəsində "Apple”-ı tənqid etmişdi.. Technote.az-ın "Macdigger.com”
saytına istinadən verdiyi xəbərə əsasən "Fastcompany”-ə müsahibəsində Tim Kuk
(Tim Cook) bu tənqidə özünəməxsus sakitçiliklə cavab verib. "Mən "Apple uğursuzluğa
məhkumdur” kimi fikirlər eşidəndə heç də narahat olmuram. Sadəcə olaraq mən bəzi
şeylərə daha fərqli nöqteyi nəzərdən baxıram və həqiqəti bilirəm. Biz heç vaxt
özümüzü mükəmməl şirkət hesab etməmişik. Biz həmin mükəmməlliyi axtarmağa səy
göstəririk. Lakin biz həmişə öz səhvlərimizi qəbul etməyə cəsarət tapırıq. Cəsarət
isə hər bir şirkətin əsas xüsusiyyətidir” – deyə Tim Kuk bildirib.
Tim Kuk innovasiyanın hər bir IT şirkəti üçün əsas xüsusiyyət
oldğunu düşünür. Bir neçə il bundan qabaq "Microsoft” tərəfindən "Nokia”-nın alınmasına
öz fikrini bildirən Tim Kuk qeyd etmişdi ki, "Nokia” innovasiyaların yoxluğu səbəbindən
ölmüşdür. "Hamı Apple-ın strategiyasından istifadə etməyə çalışır. Biz öz
strategiyamıza xarici qiymətləndirmə gözləmirik. Lakin mən düşünürəm ki,
bazarda bizim strategiyamızın bir çox kopyalanmış növü var. Fikrimcə Nokia
bütün sektora bir işarə oldu. Siz innovasiyalarla məşqul olmağa davam etməlisiniz.
İnnovasiyanın yoxluğu ğlüm deməkdir” – deyə Tim Kuk əlavəsini edib. Şirkətin
internet servisləri üzrə vitse-prezidenti Eddi Kyu (Eddy Cue) "Nəyə görə Stiv
Cobs-un (Steve Jobs) vaxtında şirkət hər il innovasiyalı məhsullar təqdim
etdiyi halda indiki zamanda bu baş vermir?” sualına cavab verərək "Apple” şirkətinin
ünvanına olan tənqidlərə biganə qalmayıb. "Hesab edilir ki, Stiv Cobs-un
vaxtında biz hər il innovasiyalı məhsullar təqdim edirdik. Lakin bir çoxları
unudur ki, həmin innovasiyalı məhsulların hazırlanmasına illərlə vaxt sərf
olunub. İnnovasiyalara gəldikdə isə bizə görə onlar ən xırda detallarda belə
mövcuddur. Təsəvvür edin ki, siz evdəsiniz və elektron poçtunuzu yoxlayırsınız.
Bir müddətdən sonra xəritə tətbiqi sizə 15 dəqiqə ərzində evdən çıxmayacağınız
təqdirdə işə gecikəcəyinizi bildirir. Bu çox rahatdır” – deyə Eddi Kyu
bildirib.
Eddi Kyu-nun sözlərinə görə "Apple” yerində durmağa öyrəşməyib.”Əgər
siz bu biznesdə fəaliyyət göstərirsinizsə onda bir əsas faktı bilmək lazımdır.
Siz sizin sonuncu məhsulunuzun nə dərəcədə yaxşı olduğu qədər yaxşısınız. Heç
kim ilk iPod-u istəmir. iPhone 3GS heç kimə lazım deyil” – deyə Eddi Kyu öz əlavəsini
edib. "Apple” qeyd edib ki, səhiyyə sahəsinə və bu sahədə aparılan araşdırmala
çox böyük diqqət ayırır. Strategiya istifadəçinin ola biləcəyi istənilən vəziyyətdə
belə ona kömək etməkdən ibarətdir. Biznes nöqteyi cəhətdən "Apple” tamamilə
haqlıdır. Belə ki, səhiyyə sahəsini pul göstəricisinə çevirsək, bu 90 trilyon
dollar edər. Bunun 1%-i belə 90 milyard dollar deməkdir. Bu göstərici isə hətda
"Apple” şirkəti üçün belə nüfuzludur.
Linki kopyala
Həftənin xəbərləri
Whatsapp yaxın zamanda 2 yeni funksiyanı əldə edəcək
Qutusu açılmamış birinci nəsil iPhone modeli 15 Pro Max-dan təxminən 80 qat baha qiymətə satılıb!