PyPl Python paketlər kataloqunda iki zərərli kitabxana aşkar edilib

PyPl Python paketlər kataloqunda iki zərərli kitabxana aşkar edilib

Code-News
04.12.2019 PAYLAŞIM

    PyPl (Python Package Index) adlı Python paketləri kataloqunda python3-dateutil jellyfish adlı zərərli paketlər aşkar edilib. Həmin paketlər olgired2017 ləqəbli istifadəçi tərəfindən yüklənilib və özlərini məşhur dateutiljellyfish paketləri kimi qələmə verib. Sözügedən paketlərin quraşdırılmasından sonra hansısa hackerin serverinə sistemdə aşkar edilmiş şifrələmə açarları istifadəçinin konfidensial məlumatları göndərilirdi.

    Həmin zərərli paketlər artıq PyPl kataloqundan siliniblər. Bu barədə Opennet.ru saytı xəbər verib. Zərərli kod birbaşa jellyfish paketində yerləşirdi, python3-dateutil paketi isə jellyfish-i asılılıq şəklində istifadə edirdi. Jellyfish adlı zərərli paket təqribi olaraq 1 il bundan öncə, python3-dateutil paketi isə keçən ayın sonunda yüklənmişdi. Bu zərərli paketlərin hansı sayda istifadəçi tərəfindən yüklənməsi barəsində bir məlumat yoxdur.



SİZƏ MARAQLI OLACAQ BİR NEÇƏ MƏLUMAT


2020-ci ildə məlumatların vizualizasiyası üçün aktual olacaq Top-8 JavaScript ki..

JavaScript-də məlumatları daha gözəl şəkildə təqdim etmək lazımdır?


Microsoft bu il olmuş qeyri adi fişinq kiberhücumlarından danışdı

Bir neçə müddət bundan öncə isə Microsoft şirkəti kiberhücumlar və malware-lar üzrə trendləri əks et..


Microsoft Windows-da 0-day boşluğu da daxil olmaqla 7 kritik sistem boşluğu arad..

Microsoft şirkəti bu ay təqdim etmiş olduğu yenilənmələr ilə öz sistemlərində 36 boşluğu aradan qald..


Microsoft Teams platformasının Linux versiyası təqdim edildi

Microsoft şirkəti Microsoft Teams platformasının Linux versiyasını təqdim edib.


OpenBSD-də 4 ciddi sistem boşluğu aşkar edilib

OpenBSD-də 4 ciddi sistem boşluğu aşkar edilərək aradan qaldrılıb.


Sadə tətbiqlərin müxtəlif proqramlaşdırma dillərindəki test nəticələri təqdim ed..

Assembler x86_64-də HeavyThing adlı azad kitabxananı reallaşdırmış müəllif Jeff Marrison “Assembler-..