Logo
    main-post-cover

    Xiaomi keçən il Ford və General Motors-dan daha çox elektromobil satıb

    Nəqliyyat
    24.03.2025
    Emil
         Xiaomi 2024-cü ilin mart ayında öz ilk elektromobilini satışa çıxartdı. Lakin ilin yekununa əsasən, Ford General Motors-dan daha çox elektrik nəqliyyat vasitəsi satıb. Amerikalı istehsalçılar Çin bazarında ciddi çətinliklərlə üzləşirlər, çünki elektromobillərə olan maraq sürətlə artır və satış liderləri yerli şirkətlər olaraq qalır. Bu vəziyyət Xiaomi-yə liderliyə yüksəlmək imkanı verib. Xiaomi əsasən smartfonları və digər istehlak elektronikası ilə tanınır, lakin o da öz elektromobilini buraxmaq qərarına gəlib - SU7 modeli mart ayında satışa çıxıb və 2024-cü ilin yekunlarına görə Çinli elektronika nəhəngi 136 854 ədəd elektromobil satıb. Müqayisə üçün, Ford-un 2024-cü ildəki qlobal elektromobil satışları 97 000-dən bir qədər çox, General Motors-un isə 114 400-dən bir az artıq olub.
         Xiaomi-nin bu yüksək satış göstəricilərinə baxmayaraq, SU7 bütün bu müddət ərzində yalnız Çində satılıb. Digər tərəfdən, Çin avtomobil bazarının həcmi təxminən ABŞ və Avropa bazarlarının birlikdə ölçüsünə bərabərdir. Bu isə o deməkdir ki, Çinli avtomobil istehsalçıları sağ qalmaq üçün məhsullarını mütləq ixrac etməyə ehtiyac duymurlar, amma ölkədə satışları az olan beynəlxalq avtomobil brendləri nəhəng bir fürsəti əldən verirlər. Xiaomi və digər Çin avtomobil istehsalçıları son illərdə elektromobil çeşidini sürətlə artırıblar, nəticədə Amerika brendləri bu bazarda məğlubiyyətə uğrayıb və rəqabətdən ən çox zərər görən isə Tesla olub. Çində elektromobil bazarının inkişafı fonunda Tesla premium seqmentdə rəqibsiz idi, BYD və digər şirkətlər isə daha əlçatan modellərə yönəldilər.
         Xiaomi-nin SU7 modeli, Tesla-nın analoqlarını üstələyən, lakin daha münasib qiymət təklif edən yeni nəsil elektromobillərə aiddir. Fevral ayının yekunlarına görə, Elon Musk-ın şirkəti Çində cəmi 30 688 elektromobil satıb - bu isə 2022-ci ilin iyulundan bəri ən aşağı göstəricidir. Çində zəif tələbat - yalnız Tesla-nın deyil, digər şirkətlərin də problemidir. Ford, rəqabətədavamlı model çeşidi ilə öyünə bilmədiyindən, əldə olan 8 ilin 7-də burada satışlarının azaldığını göstərir. Bəzi fikirlərə görə, Detroytun “böyük üçlüyü” - Ford, General Motors və Chrysler - zərərləri azaltmaq üçün Çin bazarından ümumiyyətlə tez bir zamanda çıxmalıdır.
    Mənbə: CCN
    Paylaş