
Xiaomi satılan hər elektromobilindən 900$ itirir
Nəqliyyat
29.05.2025
Emil
Xiaomi-nin rüblük hesabatında dərin təhlil aparmış bəzi tematik resurslar müəyyən ediblər ki, şirkətin elektromobil bazarındakı görünən uğurunun arxasında xoşagəlməz bir həqiqət - zərərli fəaliyyət dayanır. Bu hal, Çin bazarının bir çox iştirakçıları üçün xarakterik olsa da, Xiaomi üçün də keçərlidir. Ötən rübdə şirkət hər satılmış elektromobil üçün təxminən 900$ zərərə düşüb. CarNewsChina-nın məlumatına görə, hesabat dövründə Xiaomi müştərilərə bütün modifikasiyalar daxil olmaqla 75 869 ədəd SU7 elektromobili təhvil verə bilib. Bu satışlardan əldə olunmuş gəlir 2.51 milyard dollar təşkil edib. Bu sahədə əməliyyat mənfəəti norması 23.2% olsa da, ümumi əməliyyat zərəri 70 milyon dollar olub. Əsasən, Xiaomi ötən rübdə hər satılmış elektromobil üçün təxminən 903$ zərərə düşüb.

Müqayisə üçün, ötən ilin sonunda bu göstərici 6250$ idi, bu da vəziyyətin xeyli yaxşılaşdığını göstərir. Xiaomi nümayəndələri izah ediblər ki, elektromobillərin kütləvi istehsalına başlamaq yüksək kapital və digər xərclər tələb edib, buna görə də bu mərhələdə biznes hələ də zərərlidir. Qeyd edək ki, bu vəziyyət daha yetkin Çin avtomobil istehsalçıları üçün də xarakterikdir. Hazırda faktiki olaraq yalnız BYD, Seres (Aito) və əsasən ardıcıl hibridlər istehsal edən Li Auto (Lixiang) mənfəətlə fəaliyyət göstərir. Əgər SU7 Ultra kimi daha yüksək gəlirli modellərə olan tələbatda azalma baş verməzsə, Xiaomi artıq cari rübün yekunlarına əsasən avtomobil sektorunda zərərsizlik həddinə çata bilər. Lakin bu həftəsonu narahatedici siqnallar ortaya çıxıb. Söhbət, BYD şirkətinin öz elektromobillərinin qiymətlərini kəskin şəkildə endirməsindən gedir.

YU7 krossoverinin qiymətləri hələ açıqlanmayıb, lakin Xiaomi nümayəndələri bildiriblər ki, bu yeni model SU7 sedanı ilə müqayisədə bazara çıxış mərhələsində 3 dəfə çox potensial alıcının diqqətini cəlb edib. Şirkət birinci rübdə SU7 elektromobillərinin tədarük həcmini dördüncü rüblə müqayisədə 8.86% artırıb. Ümumilikdə isə bu modeldən bazara 258 000-dən çox avtomobil təqdim olunub. Elektromobil satışlarından əldə olunan rüblük gəlir ardıcıl olaraq 11.04% artıb. SU7 Ultra idman avtomobili bu ilin mart ayının əvvəlində bazara çıxıb və həmin vaxtdan etibarən şirkət bu modelin tədarükü üçün 23 000-dən çox sifariş qəbul edib. Onlardan təxminən 13 000-i mart ayının əvvəlindən etibarən qeydə alınıb. Xiaomi rəhbərliyi YU7 krossoverinin satış perspektivlərinə böyük ümidlər bəsləyir, çünki bu elektromobil SU7 modelinə nisbətən daha geniş auditoriyanı əhatə etməlidir.
Paylaş
Ən çox oxunanlar

NASA və Pentaqon SpaceX-in əvəzləyicisini axtarmağa başlayıblar
