
ChatGPT tətbiqinin gündəlik aktiv istifadəçi sayının artım tempi yavaşlayıb
Proqram Təminatı
20.10.2025
Emil
Mobil tətbiqlər haqqında məlumatlarda ixtisaslaşan analitik şirkət Apptopia, ChatGPT mobil tətbiqinin yüklənmə sayında və gündəlik aktiv istifadəçi sayında (DAU) artımın yavaşladığını bildirib. Şirkətin qiymətləndirməsinə görə, yeni qlobal yükləmələrin artım tempi apreldən sonra azalmağa başlayıb, ilkin məlumata əsasən isə oktyabr ayında əvvəlki ayla müqayisədə 8.1% azalma gözlənilir. Söhbət, yüklənmələrin ümumi azalmasından deyil, artım tempinin zəifləməsindən gedir: tətbiq hələ də hər gün dünyanın müxtəlif yerlərindən milyonlarla istifadəçi tərəfindən yüklənir. Lakin artımın dayanması, auditoriyanın ümumi genişlənmə sürətinin zəiflədiyinə işarə edə bilər. Mümkün səbəblər arasında rəqabətin güclənməsi və ChatGPT süni intellekt modellərinin parametrlərində baş verən dəyişikliklər göstərilir.

Statistika göstərir ki, məsələn, ABŞ-da bir gündəlik aktiv istifadəçi tərəfindən tətbiqdə sərf olunan orta vaxt iyul ayından etibarən 22.5% azalıb, bir gündəlik aktiv istifadəçi üçün orta sessiya sayı isə 20.7% azalıb. Bu da onu göstərir ki, amerikalı istifadəçilər tətbiqi daha az işə salmağa başlayıblar. Bununla belə, ABŞ-da istifadəçi itkisi azalıb və sabitləşib, bu isə o demək ola bilər ki, artıq daimi istifadəçilərdən ibarət bir əsas auditoriya formalaşıb, qısamüddətli ziyarətçilər isə platformanı tərk ediblər. Apptopia-nın məlumatına görə, bu dinamikanın formalaşmasına həm xarici, həm də daxili amillər təsir edib. Xüsusilə, yaz aylarında süni intellekt modelinin daha az itaətkar olması məqsədilə yeniləmə təqdim edilmişdi, avqustda isə istifadəçilər tərəfindən daha az “insanabənzər” kimi qiymətləndirilən GPT-5 versiyası çıxmışdı.

Bundan əlavə, Google Gemini tərəfindən rəqabət də güclənib - xüsusilə sentyabrda Nano Banana adlı yeni şəkil generasiya modeli təqdim edildikdən sonra, bu yenilik Gemini-nin məşhurluğunu kəskin şəkildə artırıb. Bu arada analitiklər qeyd edirlər ki, ChatGPT ilə bağlı əsas göstəricilərin azalması Gemini-nin məşhurluğunun artmasından hələ əvvəl başlamışdı. Bundan əlavə, həm tətbiqdə sərf olunan vaxtın, həm də sessiyaların sayının eyni vaxtda azalması, istifadəçilərin sadəcə sorğuları daha səmərəli formalaşdırmağa başladıqları fikrini istisna edir. Ən ehtimal olunan səbəb kimi təcrübi istifadə mərhələsinin başa çatması göstərilir. Yəni tətbiq artıq maraq xatirinə deyil, zərurət yarandıqca istifadə edilən gündəlik funksional alətə çevrilib.
Paylaş