main-post-cover

    Cehiz almaq üçün 'Kontakt Home'a gəldi, 'Şeş-Qoşa' kampaniyasından avtomobil qazandı

    Digər
    Reklam və Marketinq
    23.06.2022
    Emil Nəcəfov
        Hər il on minlərlə insanı qazandıran “Şeş-Qoşa” kampaniyasında artıq dördüncü avtomobil uduldu. 
        “Kontakt” mağazalar şəbəkəsinin elan etdiyi kampaniyada dördüncü avtomobilin şanslı sahibi Bakı şəhəri sakini, 28 yaşlı Babayev Emin Elçin oğlu olub. Bu yaxınlarda toyu olacaq Emin Babayev gələcək həyat yoldaşı ilə birlikdə “Kontakt Home – Ukrayna Dairəsi” mağazasına cehiz əşyalar almağa gəlib, Panasonic ətçəkəni əldə edib və “Şeş-Qoşa” kampaniyasında bəxtini sınayaraq son model Mazda 3 avtomobilini aparıb. Bu avtomobili ona əsl toy hədiyyəsi də hesab etmək olar. Qalib öz təəssüratlarını belə bölüşüb:
        Qeyd edək ki, bu dəfəki Şeş-Qoşa” kampaniyasında artıq 4000-dən çox şəxs uduş əldə edib, 4 nəfər isə əsas uduş olan avtomobilin sahibi olub. Avtomobillərin sayı məhduddur, odur ki, kampaniyadan yararlanmağa tələsin!
        Qeyd edək ki, kampaniyada iştirak bütün növ alışlara: nağd, taksit kartla, 3 dəfəyə ödə və hətta kredit alışlarına da şamil olunur. Siz də həm arzuladığınız məhsulu sərfəli şərtlərlə almaq üçün, həm də minlərlə qalibdən biri olmaq üçün “Kontakt” mağazasına gəlin, şeş atıb: 
    - 25%-dək keşbek qazanın və ya alınan məhsulu pulsuz aparın;
    - Ən əsası isə, şeş-qoşa atıb son model Mazda 3 avtomobilini PULSUZ aparın!
        Kampaniya bütün “Kontakt Home”, “Kontakt Smart” mağazalarında keçərlidir. Şərtlər barədə daha detallı məlumatı bu keçiddən və ya sizə ən yaxın “Kontakt” mağazasından ala bilərsiniz. 
        Bəzən fələyin üzümüzə gülməsi üçün zər atmaq kifayətdir. Odur ki, “Kontakt” mağazalarına piyada gəlin, avtomobil qazanıb geri qayıdın.
    Linki kopyala