Facebook iOS istifadəçilərdən məlumatların yığılması üzrə icazə almağa başlayıb

Facebook iOS istifadəçilərdən məlumatların yığılması üzrə icazə almağa başlayıb

Sosial Media
02.02.2021 PAYLAŞIM

    Facebook bütün dünya üzrə Facebook və Instagram istifadəçi hesablarından məlumatların reklam targetinqi üçün istifadə icazəsini istəməyə başlayıb. Söhbət, iOS istifadəçilərindən gedir. Bu üsul ilə şirkət sübut etmək istəyir ki, hər şey heç də Apple tərəfindən göstərildiyi kimi pis deyil. Bu barədə Axios saytı xəbər verib. Əgər istifadəçilər reklam targetinqi üçün məlumatların yığılmasına icazə versələr, heç bir dəyişiklik olmayacaq və onlar əvvəlki kimi terget olunmuş reklamları görəcəklər.


    Reklam targetinqi üçün məlumatların yığılmasından imtinanın edilməsi halında isə reklamların aktuallığı daha aşağı düşəcək və daha personallaşdırılmış olacaqlar. Facebook tərəfindən bu testlər App Store-da konfidensiallıq siyasətinin dəyişilməsi fonunda aparılır. Belə ki, Apple şirkətinin yeni qaydalarına əsasən App Store-da olan tətbiqlərin tərtibatçıları öz istifadəçilərinə həmin tətbiqlərin hansı fərdi məlumatları yığdıqları barəsində məlumat verməlidirlər. Facebook dəfərlərlə bu yeni qaydaları sərt şəkildə tənqid edib.

    Belə ki, şirkətin fkrincə bu yeni qaydalar reklam targetinqinin keyfiyyətinə təsir göstərəcəklər. Dekabr ayında Facebook bildirmişdi ki, Apple şirkətinin bu yeni tələbi satışlar üçün reklam targetinqindən istifadə edən kiçik biznesə zərər vuracaq. Facebook tərəfindən olan bildiriş Apple şirkətinin bildirişindən öncə istifadəçiyə təqdim olunacaq. Facebook təmsilçilərinin fikirlərinə əsasən Apple tərəfindən ortaya çıxan bildiriş panika yarada biləcək tərzdə tərtib olunub. Sosial şəbəkə isə sübut etmək istəyir ki, bu heç də qorxunc bir şey deyil. Belə ki, istifadəçilərin məlumatları daha personallaşdırılmış reklamların yaradılmasına və targetinq reklamdan istifadə edən biznesin dəstəklənməsinə yardımçı olur. 

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Facebook və Instagram-da like sayının gizlədilməsi üzrə yeni sistemin qlobal tes..

İndiyənə kimi like sayının gizlədilməsi funksiyası yalnız kiçik istifadəçi kütləsi üzərində test olu..


Facebook şirkəti Hotline adlı Clubhouse analoqunun beta testinə start verib

Facebook şirkətinin strukturuna daxil olan NPE Team adlı təcrübi komanda Hotline adlı tətbiqin beta ..


Clubhouse sosial şəbəkəsi tətbiq daxilində Payments adlı servisi işə salıb..

Məşhur Clubhouse sosial şəbəkəsi tətbiq daxilində Payments adlı servisin istifadəyə verildiyini elan..


Whatsapp-da mesajların iOS-dən Android-ə inteqrasiya funksiyası reallaşdırılacaq..

Whatsapp tərtibatçıları messencer üçün yeni funksiya üzərində çalışırlar və həmin funksiya sayəsində..


iOS istifadəçiləri tətbiqlərə və oyunlara Android istifadəçilərdən 2 dəfə daha ç..

App Annie adlı analitik platforma smartfon istifadəçilərinin tətbiqlərə nə qədər vəsait xərclədiklər..


Youtube dislike sayının gizlədilməsi funksiyasını test edəcək

Youtube bildirib ki, o, dislike sayının görünmədiyi bir sıra interfeysi test edir. Məlumatda əsasən ..

×