Facebook öz nüfuzunun bərpası üçün reklama ikiqat vəsait xərcləməyi planlaşdırır

Facebook öz nüfuzunun bərpası üçün reklama ikiqat vəsait xərcləməyi planlaşdırır

Sosial Media
17.06.2019 PAYLAŞIM

    Facebook şirkəti 2021-2022-ci illərdə marketinq xərclərini ikiqat artıra bilər. Şirkət reklama nə qədər vəsait xərcləyəcəyi barəsində məlumat verməyib. Bu barədə The Wall Street Journal saytına istinadən Vc.ru saytı xəbər verib. Şirkətin marketinq üzrə direktoru Antonio Lucio bildirib ki, Facebook öz nüfuzunun bərpası üçün artıq reklam kampaniyasına start verib.

    Belə ki, sosial şəbəkə öz dizaynını dəyişib, 2018-ci ildə isə şirkət sosial şəbəkənin qüsurlarının düzəldilməsi üzrə video təqdim etmişdi. Şirkətin yeni reklam strategiyası Facebook-u, Instagram-ı və Whatsapp-ı əhatə edəcək. Facebook şirkəti yeni reklam strategiyasına nə qədər vəsaitin xərclənəcəyi barəsində məlumat verməyib. Kantar adlı analitik şirkətin hesablamalarına əsasən 2018-ci ildə şirkət ABŞ üzrə marketinqə 382 milyon dollar vəsait xərcləmişdi. 2017-ci ildə isə bu göstərici 50 milyon dollar təşkil etmişdi.

Bənzər xəbər


    Kantar şirkətinin məlumatlarına əsasən 2018-ci ildə Amazon şirkəti ABŞ üzrə reklama 1.8 milyard dollar, Google şirkəti isə 660 milyon dollar vəsait xərləmişdi. Qeyd etmək lazımdır ki, 2018-2019-cu illərdə Facebook-un adı bir sıra böyük qalmaqallarda hallanmışdı. Belə ki, ilk öncə Cambridge Analytica şirkəti Facebook istifadəçilərinin məlumatlarından ABŞ-da keçirilmiş prezident seçkiləri qabağı kampaniyalarda istifadə etmişdi. Bu il isə şirkət etiraf etmişdi ki, o, uzun illər ərzində milyonlarla istifadəçinin şifrələrini şifrələnməmiş şəkildə saxlayıb.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Facebook və Instagram-da like sayının gizlədilməsi üzrə yeni sistemin qlobal tes..

İndiyənə kimi like sayının gizlədilməsi funksiyası yalnız kiçik istifadəçi kütləsi üzərində test olu..


Facebook şirkəti Hotline adlı Clubhouse analoqunun beta testinə start verib

Facebook şirkətinin strukturuna daxil olan NPE Team adlı təcrübi komanda Hotline adlı tətbiqin beta ..


Clubhouse sosial şəbəkəsi tətbiq daxilində Payments adlı servisi işə salıb..

Məşhur Clubhouse sosial şəbəkəsi tətbiq daxilində Payments adlı servisin istifadəyə verildiyini elan..


Whatsapp-da mesajların iOS-dən Android-ə inteqrasiya funksiyası reallaşdırılacaq..

Whatsapp tərtibatçıları messencer üçün yeni funksiya üzərində çalışırlar və həmin funksiya sayəsində..


iOS istifadəçiləri tətbiqlərə və oyunlara Android istifadəçilərdən 2 dəfə daha ç..

App Annie adlı analitik platforma smartfon istifadəçilərinin tətbiqlərə nə qədər vəsait xərclədiklər..


Youtube dislike sayının gizlədilməsi funksiyasını test edəcək

Youtube bildirib ki, o, dislike sayının görünmədiyi bir sıra interfeysi test edir. Məlumatda əsasən ..

×