Facebook öz nüfuzunun bərpası üçün reklama ikiqat vəsait xərcləməyi planlaşdırır

Facebook öz nüfuzunun bərpası üçün reklama ikiqat vəsait xərcləməyi planlaşdırır

Sosial Media
17.06.2019 PAYLAŞIM

    Facebook şirkəti 2021-2022-ci illərdə marketinq xərclərini ikiqat artıra bilər. Şirkət reklama nə qədər vəsait xərcləyəcəyi barəsində məlumat verməyib. Bu barədə The Wall Street Journal saytına istinadən Vc.ru saytı xəbər verib. Şirkətin marketinq üzrə direktoru Antonio Lucio bildirib ki, Facebook öz nüfuzunun bərpası üçün artıq reklam kampaniyasına start verib.

    Belə ki, sosial şəbəkə öz dizaynını dəyişib, 2018-ci ildə isə şirkət sosial şəbəkənin qüsurlarının düzəldilməsi üzrə video təqdim etmişdi. Şirkətin yeni reklam strategiyası Facebook-u, Instagram-ı və Whatsapp-ı əhatə edəcək. Facebook şirkəti yeni reklam strategiyasına nə qədər vəsaitin xərclənəcəyi barəsində məlumat verməyib. Kantar adlı analitik şirkətin hesablamalarına əsasən 2018-ci ildə şirkət ABŞ üzrə marketinqə 382 milyon dollar vəsait xərcləmişdi. 2017-ci ildə isə bu göstərici 50 milyon dollar təşkil etmişdi.

Bənzər xəbər


    Kantar şirkətinin məlumatlarına əsasən 2018-ci ildə Amazon şirkəti ABŞ üzrə reklama 1.8 milyard dollar, Google şirkəti isə 660 milyon dollar vəsait xərləmişdi. Qeyd etmək lazımdır ki, 2018-2019-cu illərdə Facebook-un adı bir sıra böyük qalmaqallarda hallanmışdı. Belə ki, ilk öncə Cambridge Analytica şirkəti Facebook istifadəçilərinin məlumatlarından ABŞ-da keçirilmiş prezident seçkiləri qabağı kampaniyalarda istifadə etmişdi. Bu il isə şirkət etiraf etmişdi ki, o, uzun illər ərzində milyonlarla istifadəçinin şifrələrini şifrələnməmiş şəkildə saxlayıb.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Whatsapp-ın yeni funksiyası istifadəçi çatlarının ehtiyat kopyalarını qoruyacaq..

Whatsapp tərtibatçıları messencer üçün nəzərdə tutulmuş yeni konfidensiallıq funksiyasını elan edibl..


Microsoft LinkedIn-in Çində fəaliyyətini dayandırır

Microsoft şirkəti professional LinkedIn sosial şəbəkəsinin Çin üçün olan versiyasının fəaliyyətini d..


Instagram irimiqyaslı problemlər halında istifadəçilərə bu barədə bildirişlər gö..

Bir neçə müddət bundan öncə Facebook və ona məxsus olan servislərin çalışmalarında qlobal çöküş yaşa..


Whatsapp-da səsli mesajların yazılması daha da asan olacaq

İnsayderlərin sözlərinə əsasən yaxın zamanda Whatsapp tərtibatçıları messencerdəki səsli mesajların ..


Facebook Clubhouse tərz audio otaqları hamı üçün istifadəyə verib

Hələ bu ilin aprel aynda Facebook bildirmişdi ki, o, yeni audiofunksiyalar üzərində çalışır və həmin..


Telegram-da reklam xarakterli mesajlar istifadəyə veriləcək

Telegram-dakı interfeysin dilinin dəyişdirilməsi bölməsində messencer daxilində olacaq sponsor xarak..

×