
YouTube keçilməyən daha uzun reklam formatını test edir
Sosial Media
17.06.2025
Emil
YouTube reklam formatları üzərində təcrübələrini davam etdirir. Bu dəfə platforma 30 saniyəlik keçilməyən reklam videolarını test edir. Əvvəllər bu format bütün reklamverənlər üçün əlçatan deyildi, lakin indi Google Ads üzərindən reklamverənlərin dairəsi genişləndirilib və buna görə də uzun reklamlara izləyicilər daha tez-tez rast gələcək. Məlumata əsasən uzunluğu 16 ilə 30 saniyə arasında olan yeni reklamlar yalnız televizorlarda - o cümlədən Smart TV-lərdə və Chromecast cihazlarında - videolardan əvvəl göstəriləcək. Bu uzun reklamlar 6 saniyəlik qısa çarxlar və 15 saniyəlik keçilməyən videolarla yanaşı yayımlanacaq. Marketinq agentliyi Adsquire-in baş direktoru Anthony Higman bu yeniliklə bağlı fikirlərini bildirib.

O, qeyd edib ki, istifadəçilərin çox güman ki, 30 saniyəlik reklamı izləyəcəyi gözlənilir. Onun sözlərinə görə, 15 saniyəlik keçilməyən reklam çarxları artıq öz effektivliyini sübut edib, çünki bu çarxlar açar sözlər və auditoriyalara görə hədəflənə bilir və izləyicilər istədikləri məzmuna keçmək üçün bu reklamları izləməyə məcbur olurlar. Analitiklərin fikrincə, istifadəçilər ya daha uzun gözləmə müddətinə öyrənməli, ya da pullu YouTube Premium abunəliyinə keçməli olacaqlar. Bununla yanaşı, qeyd edilməlidir ki, artıq YouTube Premium Lite abunəçiləri də qısa videolar (Shorts) izləyərkən reklamlardan tamamilə qorunmur. Qeyd edək ki, qənaət etmək istəyənlər üçün YouTube Spotify-ə bənzər yeni abunəlik modeli üzərində işləyir. Bu model iki istifadəçiyə bir Premium hesabı daha aşağı qiymətə paylaşaraq iki ayrı abunə əvəzinə ortaq istifadə etməyə imkan verəcək.
Paylaş
Ən çox oxunanlar

HUAWEI WATCH 5-ZAMANI AŞAN DİZAYN VƏ PREMİUM KEYFİYYƏT ESTETİK GÖRÜNÜŞ VƏ DÖZÜMLÜ KORPUS
