Logo
    main-post-cover

    YouTube kontentin hərtərəfli optimizasiyası üçün yeni süni intellekt alətlərini təqdim edib

         YouTube kanallarının sahibləri ənənəvi olaraq çoxsaylı funksiyaları yerinə yetirməli olurlar: kontenti moderasiya etmək, montajçı və fotoqraf kimi çıxış etmək, sosial şəbəkələrdə strategiya müəyyənləşdirmək, ideyalar yaratmaq və ssenarilər yazmaq. Xidmət administrasiyası videoblogerlərin vəziyyətlərini yüngülləşdirmək və bu işlərin bir hissəsini süni intellektin üzərinə qoymaq qərarına gəlib. Made on YouTube tədbirində şirkət kontent yaradıcıları üçün nəzərdə tutulmuş bir sıra yeni süni intellekt funksiyalarını təqdim edib. Onların çoxu video yaradılması ilə bağlı pərdəarxası işlərə aiddir. Daha əvvəl müəlliflərə YouTube-da musiqi, foto və video generatorları kimi alətlər verilmişdi - yeni funksiyalar isə kontent strategiyasının formalaşdırılmasına, yeni auditoriyaya çatmaqda köməyə və mövcud izləyicilərlə daha effektiv qarşılıqlı əlaqəyə yönəlib.
         Yeni alətlər arasında Ask Studio da var. Bu, süni intellekt əsaslı çat-botdur və kanal sahibləri ona öz kontentlərinin effektivliyi barədə analitik suallar verə bilərlər. “Bu, bir növ yaradıcı tərəfdaşdır” - deyə YouTube-un məhsul idarəetməsi üzrə vitse-prezidenti Amjad Hanif izah edib. Süni intellekt auditoriyanın videoya necə reaksiya verdiyini və ya məsələn, hansı məqamların ən cəlbedici olduğunu anlamaqda kömək edəcək. Sistem kanalın bütün məlumatlarını - uzun və qısa videoları daxil olmaqla - toplayır və platformaya birbaşa inteqrasiya olunmuş, sürətli və istifadəsi sadə analitik alət kimi çıxış edir. Süni intellektdən şərhlərin xülasəsini hazırlamasını, izləyicilərin əhval-ruhiyyəsini analiz etməsini və məlumatlara əsaslanan tövsiyələr verməsini istəmək mümkündür: məsələn, əgər YouTube müəyyən məqamda baxışların azaldığını aşkar edərsə, Ask Studio növbəti dəfə həmin fraqmentin optimallaşdırılması üçün məsləhət verəcək.
         Şərhlərdən yeni videolar üçün ideyalar götürmək olar. Süni intellekt həmçinin video üçün ad seçməyə də kömək edəcək. Əhəmiyyətli yeniliklərdən biri miniatürlər və adların A/B testləşdirmə funksiyası oldu - ötən il müəlliflər yalnız miniatürləri test etmək imkanına malik idilər. İndi isə miniatür və başlıqların kombinasiyalarının effektivliyini yoxlamaq, testlər aparmaq və hansı kombinasiyanın daha səmərəli olduğunu müəyyənləşdirmək mümkündür. Qalib isə ən çox baxış müddəti qazandıran variant elan olunur. Videonun miniatürləri və başlıqları baxışlara böyük təsir göstərir. Dublyaj funksiyasının imkanları da genişləndirilib: süni intellekt artıq yalnız kontenti digər dillərə tərcümə edib, videodakı iştirakçıların səsləri ilə səsləndirməyə kömək etmir, həm də onların dodaq hərəkətlərini tənzimləyir ki, illüziya tam olsun.
         Amma bir məhdudiyyət var: yükləmədən sonra səhv tərcümə olunmuş fraqmenti geri dönüb dəyişdirmək mümkün olmayacaq. Belə alətlərin, xüsusən də analitik yönümlü vasitələrin meydana çıxması bir növ paradiqma dəyişikliyi deməkdir. Əvvəllər video müəllifləri hansı kontentin müəyyən platforma üçün daha uyğun olduğunu öyrənmək yolunda testləri özləri aparmalı olurdular - sınaq və səhv metodu isə vaxt və enerji tələb edirdi. İndi isə platformalar müəlliflərə nəyi və necə dərc etməli olduqlarını birbaşa göstərirlər. Bu, həm müəlliflər, həm də YouTube üçün sərfəlidir - hər kəs istəyir ki, izləyicilər videolara baxmağa mümkün qədər çox vaxt sərf etsinlər. Təcrübəli blogerlər isə qeyd edirlər ki, süni intellekt bir həll yolu deyil, sadəcə alətdir. Süni intellekt tərəfindən təklif olunan ideyalar başlanğıc nöqtəsi kimi yaxşıdır, lakin öz auditoriyasını ən yaxşı tanıyan yalnız insandır. Məhz auditoriya müəllifə şüurlu yaradıcı seçim etməyə kömək edir, sadəcə çat-botun dediklərini təkrar etməyə yox. Belə münasibətləri süni intellekt təkrarlaya bilmir.
    Paylaş