
Çin bazarından kənarda o qədər də tanınmayan startap, dünyanın ən bahalı 4-cü startapı oldu
Startup və Biznes
23.10.2017
Emil
Çinin “Meituan Dianping” adlı startapı bu günlərdə dünyanın ən bahalı 4-cü startapı oldu.
Belə ki, o, 30 milyard dollar dəyərində
qiymətləndirilir. Beləliklə o, “SpaceX” və “Airbnb”dən daha bahalı startap adına
laiq görülüb. Bu barədə Bloomberg xəbər verib. Pekində fəaliyyət göstərən bu
şirkət barəsində doğma bazardan kənarda o qədər də insanın məlumatı yoxdur. O,
insanlara qida məhsullarını və digər müxtəlif məhsulları və
kinoteatrlara biletləri satır, restoranlar haqqında rəyləri və qrup alş-verişləri
haqqında endirim məlumatlarını təqdim edir.

Bu bir növ Groupon, Yelp
(Foursquare), Foodpanda və UberEats servislərinin birləşməsi hesab olunur. Qeyd
etmək lazımdır ki, sözügedən startap investorların dəyərini öz 1 milyard
istifadəçisi və bazardakı dominantlığı sayəsində qazanıb. Sonuncu investisiya
raundunda startap, “Tencent
Holding”, “Priceline Group” şirkətlərindən və Sequoia Capital fondundan
ümumilikdə 4 milyard investisiya əldə etmişdir. “Meutian Dianping” öz ilkin
biznes planını dah da genişləndirdi. Şirkətin mobil tətbiqləri sayəsində
istifadəçi bir neçə toxunuşla evə və ya ofisə, hazır yemək və ya digər qida məhsulunu,
gözəllik xidmətlərini və s. sifariş edə bilər.

Şirkətin ən məşhur servislərindən
biri də avtomobil yumadır. Belə ki, avtomobil dayanacaqda olarkən və onun
sahibi işdə ikən avtomobili yuyan şəxs işini görür və avtomobil sahibinə təqdim
olunmuş xidmətin keyfiyyətini göstərmək üçün həmin şəxs yuyulmuş avtomobilin
fotosunu çəkərək avtomobil sahibinə göndərir. Şirkətin təklif etdiyi xidmətlər
online-to offline (O2O) adlanır. Qeyd etmək lazımdır ki, dünyanın ən bahalı
startapları siyahısında birinci yeri “Uber”, ikinci yeri “Didi Chuxing”, üçüncü
yeri isə “Xiaomi” tutur.
Paylaş
Bənzər xəbərlər
Ən çox oxunanlar

Nothing Phone (3) subflaqman smartfonu təqdim edilib - QİYMƏTİ
