ChatGPT-dən alış-veriş tətbiqlərinə keçid 28 % artıb
Süni İntellekt
03.12.2025
Sevinc
Technote.az "TechCrunch" platformasına istinadən bildirir ki, yeni məlumatlara görə, ChatGPT istifadəçiləri artıq alış-veriş üçün süni intellektdən daha çox yararlanır. Apptopia tərəfindən aparılan təhlil göstərir ki, Black Friday alış-veriş həftəsonu ərzində ChatGPT-dən pərakəndə satış mobil tətbiqlərinə yönləndirmələr ildə 28 % artıb.
Lakin bu artımdan ən çox faydalananlar kiçik mağazalar yox, böyük oyunçular olub:
- Amazon-un payı 2024-cü ildəki 40.5 %-dən bu il 54 %-ə yüksəlib.
- Walmart isə keçən ilin 2.7 %-lik payından bu il 14.9 %-ə qədər sıçrayış edib.
Apptopia-nın məlumatları ABŞ-də mobil cihazların izlənməsi əsasında hazırlanıb və birbaşa ilk mənbə deyil, təxmini göstəriciləri əks etdirir. Təhlildə “referral session”, yəni ChatGPT istifadəsindən sonra 30 saniyə ərzində açılan alış-veriş tətbiqi sessiyası nəzərdə tutulub. Artım böyük olsa da, ChatGPT-dən alış-veriş saytlarına keçidlərin ümumi bazardakı payı hələ də çox cüzidir:
- 2024 Black Friday-də bu göstərici ChatGPT sessiyalarının cəmi 0.64 %-i idi.
- Bu il isə yalnız 0.82 %-ə qədər yüksəlib.
Bu yönləndirmələr ya ChatGPT-nin istifadəçiyə alış-veriş fikri verməsi, ya da istifadəçinin çat daxilindən linkə toxunaraq mağaza tətbiqinə keçməsi ilə baş verir.
AI-ın elektron ticarətə təsirini araşdıran tək qurum Apptopia deyil. Adobe də bu həftə öz rəqəmlərini açıqlayıb:
- Black Friday-də ABŞ pərakəndə saytlarına AI trafiki 805 % artıb.
- AI vasitəsilə sayta daxil olan istifadəçilər 38 % daha çox alış-veriş edir.
- Cyber Monday-də AI trafiki 670 % artıb.
- Ümumi olaraq 1 noyabr – 1 dekabr aralığında AI trafiki 760 % yüksəlib.
Bu göstəricilər AI çatbotlarının artıq onlayn alış-veriş qərarlarında mühüm rol oynamağa başladığını göstərir.
Paylaş