
İnternetdə rast gəlinən hər dördüncü press-reliz süni intellekt tərəfindən tərtib edilib
Süni İntellekt
06.10.2025
Emil
Görünür, süni intellekt artıq öz tətbiq sahəsini tapıb - bu, korporativ mətbuat xidmətləridir. Bu nəticəyə Patterns jurnalında dərc olunmuş tədqiqatın məlumatları əsas verir. Tədqiqatın müəllifləri ChatGPT-nin yaranmasından sonrakı dövrdə korporativ və dövlət qurumları tərəfindən yayımlanan yazılı materialları təhlil ediblər. Məlum olub ki, süni intellekt çox güman ki, mütəmadi şəkildə müxtəlif materialların - press-relizlərdən tutmuş vakansiya elanlarına qədər - hazırlanmasında istifadə olunub. Tədqiqatçılar internetdəki minlərlə mətni, o cümlədən Newswire, PRWeb və PRNewswire kimi məşhur korporativ xəbər platformalarındakı nümunələri araşdırıblar. Nəticədə müəyyən edilib ki, ChatGPT 2022-ci ilin noyabrında istifadəyə verildikdən sonra hər 4 press-relizdən təxminən 1-i süni intellekt tərəfindən hazırlanıb. Elm və texnologiya ilə bağlı nəşrlərdə isə bu göstərici daha da yüksək olub.

Bundan əlavə, generativ süni intellekt alqoritmləri tez-tez vakansiya elanlarının tərtibində də istifadə edilib. Araşdırma göstərib ki, LinkedIn platformasında yerləşdirilən iş elanlarının təxminən 6-10%-də süni intellekt tərəfindən yaradılmış mətnlərə rast gəlinir. Qeyd olunub ki, neyron şəbəkələrdən ən çox kiçik şirkətlər istifadə edir - bu kateqoriyaya aid elanların təxminən 15%-i belə məzmunu əhatə edir. Maraqlıdır ki, süni intellekt tərəfindən yaradılmış mətnlər yalnız korporativ seqmentin nümayəndələri tərəfindən yayımlanan materiallarda deyil, digər qurumların sənədlərində də aşkar edilib. Tədqiqatçılar son illərin Birləşmiş Millətlər Təşkilatı (BMT) press-relizlərini araşdırıblar. Onlar müəyyən ediblər ki, BMT əməkdaşları press-relizlərin hazırlanması zamanı mütəmadi olaraq süni intellektdən istifadə edirlər. Tədqiqat müəlliflərinin hesablamalarına görə, süni intellekt vasitəsilə yaradılmış mətnlərin payı 2023-cü ilin birinci rübündə 3.1% idisə, həmin ilin üçüncü rübünə qədər bu göstərici 10.1%-ə yüksəlib.

2024-cü ilin üçüncü rübündə isə bu rəqəm rekord səviyyə olan 13.7%-ə çatıb. Maraqlıdır ki, görünür, bu seqmentdə süni intellektin istifadə səviyyəsi artıq maksimum həddinə çatıb və daha da artmır. Press-relizlərin hazırlanmasında süni intellektdən istifadənin zirvə nöqtəsi 2023-cü ilin dekabrında müşahidə olunub - həmin vaxt araşdırmaya daxil edilən materialların təxminən 24.3%-i böyük ehtimalla neyron şəbəkələr vasitəsilə yaradılmışdı. O vaxtdan bəri süni intellekt alqoritmlərinin tətbiq səviyyəsi təxminən 0.5% azalıb və demək olar ki, sabit qalıb. Elanlarla bağlı vəziyyət də oxşardır - burada da eyni tendensiya müşahidə olunur. BMT-də süni intellektin istifadəsinə gəldikdə isə, orada artım hələ də davam edir, lakin onun tempi xeyli zəifləyib. İstehlakçı seqmentində süni intellekt əsaslı generativ texnologiyaların tətbiqi oxşar ssenari üzrə gedir.

Adi insanların süni intellekti necə istifadə etdiklərini anlamaq üçün tədqiqatçılar 2022-2024-cü illər arasında İstehlakçıların Maliyyə Hüquqlarının Müdafiəsi Bürosuna təqdim olunmuş 687 000-dən çox şikayəti toplayıb və təhlil ediblər. Məlum olub ki, bu şikayətlərin təxminən 18%-i böyük ehtimalla süni intellekt vasitəsilə tərtib edilib. Maraqlıdır ki, təhsilin səviyyəsinin nisbətən aşağı olduğu bölgələrdə yaşayan insanlar şikayətlərini yazmaq üçün süni intellekt alqoritmlərindən digər bölgələrlə müqayisədə bir qədər daha çox istifadə ediblər. Bu, bir qədər qeyri-adi nəticədir, çünki çox vaxt yeni texnologiyaları ilk qəbul edənlər gənc və yüksək təhsilli insanlar olur. Lakin süni intellekt alətləri, xüsusilə də mətn yaradan pulsuz generatorlar, görünür, fərqli inkişaf ssenarisi izləyir. Tədqiqatın müəllifləri neyron şəbəkələrin insan fəaliyyətinin müxtəlif sahələrinə nüfuz səviyyəsini daha dəqiq qiymətləndirmək üçün işi davam etdirməyi planlaşdırırlar.
Paylaş