Logo
    main-post-cover

    Müxtəlif sahələrdə mətnlərin süni zəka vasitəsilə tərtib edilməsi tendensiyası sürətlə artır

    Süni İntellekt
    04.03.2025
    Emil
         Aparılmış araşdırma sübut edib ki, süni zəkanın mətn yaradılması üçün istifadəsi müştəri müraciətlərinə cavab verməkdən tutmuş Birləşmiş Millətlər Təşkilatı ilə qarşılıqlı əlaqəyə qədər müxtəlif sahələrdə geniş yayılıb. Stenford Universiteti, Vaşinqton UniversitetiEmori Universitetindən olan tədqiqatçılar 2022-ci ilin yanvarından 2024-cü ilin sentyabrına qədər 4 peşəkar sahədə 1.5 milyondan çox məqaləni təhlil ediblər. Nəticələr göstərib ki, süni zəka ilə mətn yazmaq bu sahələrdə möhkəm yer tutub. Bu tendensiya xüsusilə mətbuat açıqlamalarında daha aydın görünür. Belə ki, bu məqalələrin 24%-ə qədəri artıq süni zəka tərəfindən yazılır və ya süni zəka tərəfindən əhəmiyyətli dərəcədə redaktə edilir.
         Tədqiqatçılar Newswire, PRNewswirePRWeb daxil olmaqla, 3 əsas platformada 537 000-dən çox mətbuat açıqlamasını araşdırıblar. ChatGPT-nin 2022-ci ilin noyabrında istifadəyə verilməsi dönüş nöqtəsi oldu. Təxminən 3-4 aylıq adaptasiya dövründən sonra süni zəkanın istifadəsi kəskin şəkildə artdı. 2023-cü ilin dekabrında Newswire platforması süni zəkanın tətbiqində pik nöqtənin 24.3%-ə çatdığını qeyd etdi. Daha sonra bu göstərici 23.8% səviyyəsində sabitləşdi. PRNewswire platformasında da oxşar tendensiya müşahidə olundu və süni zəkanın istifadəsi 16.4%-ə yüksəldi. PRWeb platformasında isə buna yaxın göstəricilər qeydə alındı.
         Texnologiya və biznes sahələrində süni zəkanın tətbiqi daha sürətlə gedir. ABŞ-ın İstehlakçıların Maliyyə Müdafiəsi Bürosuna (CFPB) vətəndaşlar tərəfindən göndərilən hesabatlarda süni zəkanın istifadəsi artır. 2024-cü ilin sonuna qədər bu şikayətlərin təxminən 18%-i süni zəka vasitəsilə tərtib edilib. Kiçik və yeni yaradılmış şirkətlər iş elanı mətnlərində süni zəkanın tətbiqində liderlik edirlər. Araşdırma göstərib ki, şirkətin yaranma tarixi ilə süni zəka istifadəsi arasında ciddi fərqlər var. 2015-ci ildən sonra yaradılmış şirkətlər iş elanlarının 10-15%-də süni zəka ilə yaradılmış mətnlərdən istifadə edir.
         2000-2015-ci illər arasında yaradılmış şirkətlər bu texnologiyadan daha az - cəmi 5-10% hallarında istifadə edir. 1980-ci ildən əvvəl yaradılmış şirkətlərdə isə süni zəkadan istifadə çox nadir hallarda baş verir və bu göstərici 5%-dən azdır. Eyni tendensiya BMT-nin mətbuat açıqlamalarında da müşahidə olunub. Burada süni zəka ilə yaradılmış mətnlər ümumi məzmunun təxminən 14%-ni təşkil edib. Bu cür mətnlərdən ən çox istifadə edənlər BMT-nin Latın Amerikası və Karib hövzəsi üzrə komandaları olub - bu bölgələrdə süni zəka ilə yazılmış məzmunun payı 20%-ə qədər çatıb.
         Tədqiqatçılar bu tendensiyanın peşəkar yazı prosesini demokratikləşdirmə potensialına malik olduğunu düşünsələr də, mətnlərin standartlaşması və orijinallığın itirilməsi kimi mümkün çatışmazlıqlar barədə xəbərdarlıq edirlər. Alimlər hesab edirlər ki, süni zəkanın tətbiqi ilə bağlı real göstəricilər onların təhlilindən daha yüksək ola bilər. Çünki araşdırma zamanı insan tərəfindən əhəmiyyətli dərəcədə redaktə olunmuş məzmun və ya inkişaf etmiş süni zəka modelləri tərəfindən yaradılmış, insan yazısına çox bənzəyən mətnlər nəzərə alınmaya bilər. Bundan əlavə, tədqiqat süni zəkanın digər mümkün istifadələrini, məsələn, sosial media üçün məzmun yaradılmasını əhatə etməyib.
         Eyni tədqiqat qrupu tərəfindən aparılan əvvəlki araşdırma süni zəkanın akademik tədqiqatlar və elmi nəşrlərdə artan iştirakını üzə çıxarıb. Tədqiqatçılar süni zəka tərəfindən yaradılmış məzmunu aşkar etmək üçün xüsusi statistik metod hazırlayıblar. Bu metod maksimal etibarlılıq qiymətləndirməsi (MLE) yanaşmasını istifadə edərək, insan tərəfindən yazılmış etalon mətnləri və süni zəka tərəfindən yaradılmış məzmunu müqayisə etməklə daha böyük mətn kolleksiyalarında süni zəkanın payını müəyyən edir. Onların sözlərinə görə, bu yanaşma ənənəvi metodlardan daha etibarlı, dəqiq və səmərəlidir. Çünki o, ayrı-ayrı mətnləri təsnif etmək əvəzinə, statistik qanunauyğunluqları ümumi səviyyədə təhlil edərək süni zəkanın istifadəsini müəyyən etməyə imkan verir.
    Mənbə: The Decoder
    Paylaş
    Bənzər xəbərlər
    deepseek-gelirden-cox-umumi-suni-zekanin-yaradilmasina-istiqametlenib
    Süni İntellekt

    DeepSeek gəlirdən çox ümumi süni zəkanın yaradılmasına istiqamətlənib

    Çinin DeepSeek startapı, "məntiqi düşünmə" qabiliyyəti ilə tanınan R1 adlı süni zəka modeli sayəsində qlobal məşhurluq qazansa da, elmi araşdırmaları maliyyə qazancından üstün tutur.
    britaniyadaki-teleblerin-demek-olar-hamisi-tehsilde-suni-zekadan-istifade-edir
    Süni İntellekt

    Britaniyadakı tələblərin demək olar hamısı təhsildə süni zəkadan istifadə edir

    Böyük Britaniyanın Ali Təhsil Siyasəti İnstitutu (HEPI) tərəfindən aparılmış araşdırma süni zəkanın tələbələr arasında sürətlə məşhurlaşdığını göstərib.
    microsoft-suni-zeka-vasitesile-intim-kontentlie
    Təhlükəsizlik

    Microsoft süni zəka vasitəsilə intim kontentlər hazırlamış haker qruplaşmasını çökdürüb

    Microsoft, ABŞ və digər ölkələrdən olan hakerlərin süni zəka əsaslı generativ alətlərin məhdudiyyətlərini aşaraq zərərli kontent yaratdıqlarını aşkar edib. Bu fəaliyyətə Azure bulud xidmətində OpenAI modellərindən istifadə edən hakerlər də daxildir.
    openai-gpt-45-suni-zeka-modelini-teqdim-edib
    Süni İntellekt

    OpenAI GPT-4.5 süni zəka modelini təqdim edib

    OpenAI şirkəti GPT-4.5 süni zəka modelini təqdim edib. Bu, şirkətin indiyə qədərki ən inkişaf etmiş və genişmiqyaslı böyük dil modelidir (LLM). İstehsalçının sözlərinə görə, bu, onların "ən məlumatlı modeli"dir, lakin GPT-4.5-in inqilabi bir model olmadığı aydındır və bəzi hallarda məntiqi düşünmə bacarıqlarına malik o1 və o3-mini modelləri qədər yüksək nəticələr göstərməyə bilər.
    tencent-sirketi-deepseek-den-daha-suretli-calisan-suni-zeka-modelini-teqdim-edib
    Süni İntellekt

    Tencent şirkəti DeepSeek-dən daha sürətli çalışan süni zəka modelini təqdim edib

    Tencent Holdings şirkəti Hunyuan Turbo S adlı yeni süni zəka modelini təqdim edib. Şirkətin iddiasına görə, bu model sorğulara DeepSeek R1-dən daha sürətli reaksiya verir və düşünmə qabiliyyətinə malikdir.