
Süni zəka reklam biznesində inqilabı işə salıb
Süni İntellekt
17.06.2025
Emil
Süni zəka reklam sənayesini sarsıdır və investorları təşvişə salır. “Düşünürəm ki, bu süni zəka... hər bir sektorda investorları narahat edir və bizim biznesimizi tamamilə dağıdır” - deyə Britaniyanın reklam qrupu WPP-nin baş direktor vəzifəsini tərk etmiş Mark Read bu məsələni şərh edərkən bildirib. Sənaye üzrə ekspertlər bildirirlər ki, reklam bazarı generativ neyroşəbəkələr səbəbilə ciddi şəkildə təhdid altındadır. Bu texnologiyalar vasitəsilə media məzmunu yaratmaq mümkündür və son zamanlar şəkil və video generasiyası üçün çox sayda alqoritm yaranıb. Jurnalistlərlə söhbəti zamanı, WPP-dən ayrıldığını açıqladıqdan sonra verdiyi ilk müsahibədə Read bildirib ki, süni zəka biznesimizi tamamilə dəyişəcək.

Onun sözlərinə görə: “Süni zəka bütün dünyadakı təcrübəni hər kəs üçün çox aşağı qiymətə əlçatan edəcək. Ən yaxşı hüquqşünas, ən yaxşı psixoloq, ən yaxşı rentgenoloq, ən yaxşı mühasib, eləcə də ən yaxşı reklam yaradıcıları və marketoloqlar süni zəka olacaq - yəni süni zəka tərəfindən idarə olunacaq”. O bu fikirləri London Texnologiya Həftəsindəki çıxışı zamanı səsləndirib. O həmçinin bildirib ki, hazırda WPP şirkətinin 50 000 əməkdaşı neyroşəbəkələr əsasında qurulmuş WPP Open platformasından istifadə edir. Read qeyd edib ki, reklam biznesinin yaradıcı hissəsinə artan təzyiqlər bu sahədə biznesin konsolidasiyasını sürətləndirir və əlavə edib ki, şirkətlər süni zəkanın hər şeyə - briflərin və media planlarının hazırlanmasından tutmuş kampaniyaların optimizasiyasına qədər - təsirini qəbul etməli olacaqlar.

Forrester-in ötən ilki hesabatına görə, 2024-cü ilin iyun ayına olan vəziyyətə əsasən ABŞ reklam agentliklərinin 60%-dən çoxu artıq generativ neyroşəbəkələrdən öz fəaliyyətlərində istifadə edirdi. Hesabatda həmçinin qeyd olunurdu ki, şirkətlərin 31%-i süni zəka texnologiyalarının tətbiqini nəzərdən keçirir. Read-in fikirlərini Fransanın reklam nəhəngi Publicis Groupe-un baş direktoru Maurice Levy də bölüşür. Onun fikrincə, reklam sahəsi süni zəkanın dağıdıcı təsiri səbəbindən böyük dəyişikliklər yaşayır. O əlavə edib ki, şəkil və video yaratmaq üçün generativ alqoritmlər kontent istehsalı prosesini əhəmiyyətli dərəcədə sürətləndirir, avtomatlaşdırılmış mesajlaşma sistemləri isə artıq əvvəllər mümkün olmayan səviyyədə fərdiləşdirilmiş ünsiyyət qurmaq gücünə malikdir.

Eyni zamanda, Levy vurğulayıb ki, süni zəka yalnız insanların həyatını yaxşılaşdırmaq üçün istifadə edə biləcəyi bir alət kimi dəyərləndirilməlidir. “Biz inanmamalıyıq ki, süni zəka alətdən daha artıq bir şeydir” - deyə Levy bildirib. Onun fikrincə, süni zəka bəzi insanların iş yerlərini itirməsinə səbəb ola bilər, lakin nəticə etibarilə bu texnologiya daha çox yeni iş yerləri yaradacaq. Gartner analitiklərinin fikrincə, brendlər süni zəkanın insanın yaradıcı qabiliyyətlərinə təsirinə skeptik yanaşan istehlakçılarda mənfi reaksiya doğurmamalıdır. Şirkətin ötən ilki tədqiqatı göstərib ki, istehlakçıların 82%-i hesab edir ki, süni zəkadan istifadə edən şirkətlər iş yerlərinin qorunmasına üstünlük verməlidirlər - hətta bu, mənfəətin azalması bahasına olsa belə.
Mənbə: CNBC
Paylaş
Ən çox oxunanlar

HUAWEI WATCH 5-ZAMANI AŞAN DİZAYN VƏ PREMİUM KEYFİYYƏT ESTETİK GÖRÜNÜŞ VƏ DÖZÜMLÜ KORPUS
