
Z nəsli məlumat axtarışında daha çox süni intellektdən istifadə edir
Süni İntellekt
25.07.2025
Emil
İstehlakçılar getdikcə daha çox süni intellekt əsaslı çat-botlarından onlayn axtarış üçün istifadə edirlər və bu da ənənəvi olaraq axtarış sistemləri vasitəsilə yönləndirilən trafikin azalmasına səbəb olur. Bu dəyişiklik, çat-botlar cavabları təqdim etdikdə sayt keçidləri əvəzinə birbaşa məlumat verdiyi üçün brendlərin görünən şəkildə qalmaq üçün uyğunlaşmasına təsir edir. PYMNTS Intelligence-ın məlumatına görə, süni intellekt əsaslı çat-botların istifadəsinə ən çox Z nəsli (Gen Z) rəhbərlik edir. Z nəslinin üçdə ikisi - və onlardan bir qədər yaşca böyük olan zilleniallar - artıq ChatGPT kimi alətləri həm iş, həm də şəxsi tapşırıqlar üçün istifadə edir, yalnız 14% bu texnologiyadan ümumiyyətlə istifadə etmir. Müqayisə üçün, baby boomer-lərin 73%-i heç istifadə etmədiyini bildirir. Millenniallar isə ortada yer alır, lakin daha çox məhsuldarlığa yönəlirlər.

Onların 52%-i generativ süni intellektə işlərini yerinə yetirmək üçün güvəndiklərini deyir - bu göstərici PYMNTS Intelligence tərəfindən sorğulanmış 2.261 yetkin arasında ən yüksək iş-yönümlü nisbətdir. Daha sonra zilleniallar 49%, bridge millenniallar 48%, X nəsli 42%, Z nəsli 35% və nəhayət boomer-lər 16% ilə sonuncu gəlir. Generativ süni intellekt istifadəçiləri bu texnologiyadan əsasən iş tapşırıqları üçün istifadə etdikləri halda, istifadə etməyənlər onun cazibəsini daha çox gündəlik işlərdə görürlər. Bu texnologiyanı hələ sınamayan respondentlərin 10%-i onu qiymət müqayisələri üçün, 12%-i isə marşrut təyini üçün istifadə edəcəyini bildirir. Cəmi 6% bu texnologiyanı iş üçün istifadə edəcəyini deyir. Bu fərq, süni intellekti ilk olaraq müştəriyə yönəlik alətlərəmi, yoxsa daxili iş proseslərəmi inteqrasiya etməli olduqlarını müəyyənləşdirməyə çalışan banklar və ödəniş sistemləri üçün önəmlidir. İstifadə rahatlığı əsas maneə deyil.

Bütün nəsillər üzrə istifadəçilərin dörddə üçündən çoxu generativ süni intellektlə klaviatura, sensorlu ekran və ya mobil cihaz vasitəsilə ünsiyyət qurmağın asan olduğunu deyir. Hətta mobil cihazlarda səsli əmrlər - hələlik az istifadə olunsa da - 73%-dən 87%-ə qədər müsbət rəy alır. Bu rahatlıq səviyyələri göstərir ki, istifadənin yayılmasına əngəl olan əsas səbəb istifadə təcrübəsinin çətinliyi deyil, texnologiyanın faydalı olub-olmaması ilə bağlı qəbul edilən dəyərdir. Faydalanma səviyyəsi isə açıq internetdə sürətlə artır. Məlumata görə, süni intellekt əsaslı çat-botlar 2024-cü ilin iyun ayında ABŞ-da masaüstü axtarış trafikinin 5.6%-ni ələ keçirib - bu göstərici 1 il əvvəllə müqayisədə 2 dəfə, 2024-cü ilin yanvarı ilə müqayisədə isə 4 dəfə çoxdur. Erkən istifadəçilər arasında bu dəyişiklik daha da kəskin olub: süni intellektə yönələn masaüstü axtarışların payı 40%-ə çatıb və bunun nəticəsində ənənəvi axtarış sistemlərinə - məsələn, Google-a - gedən trafik 61%-ə enib.
Paylaş