
Huxley Dunsany, 2004-cü ilin əvvəlində Apple Store-da işə başlamışdı.
Ona konsultant forması və işçi badge-i verilmişdi. Həmin badge-in arxa tərəfində isə o, maraqlı bir kart aşkar etmişdi. Həmin kartda “JB’s Rules for Success” yazılmışdı. JB, “Apple”in ABŞ üzrə satış vitse-prezidenti John Brandon-un adının ilk hərfləridir. Dunsany-nin sözlərinə əsasən Brandon, hətta yeni işçilərlə də yaxşı ünsiyyət qurur, öz qaydalarına görə yaşayırdı. O, şirkət daxilində çox xoş mühit yaratmışdı. Aşkar edilmiş kartda isə Brandon-a görə sözügedən şirkətdə uğur qazanmağın 11 qaydası əks olunub.
1. Keçmişi unudun və gələcəkdən maksimum şəkildə bəhrələnin
2. Həmişə düzünü deyin: Pis xəbərləri tez eşitmək, gec eşitməkdən yaxşıdır
3. Sizdən yüksək dərəcədə prinsipiallıq gözləyirlər. Əgər nədənsə şübhələnirsinizsə, onda soruşun
4. Adi satıcı deyil, yaxşı biznesmen olmağı öyrənin
5. Hər kəs yeri süpürür
6. Danışıqlarda, tərzdə və geri dönüş əlaqələrində professional olun
7. Müştəriyə həmişə qulaq asın. Onlar problemin nədə olduğunu demək olar ki, həmişə bilirlər
8. Tərəfdaşlarla elə ünsiyyət yaradın ki, nəticədə bütün tərəflər qalib olsun
9. Bir-birinizin qayğısına qalın. İnformasiyanı paylaşmaq yaxşıdır
10. Özünüzü çox ciddi qəbul etməyin
11. Əylənin. Əks halda bu əbəs yerədir.
İşçilərdən hamısının ən çox 5-ci qaydadan xoşu gəlir. Şirkətdə
vacib olmayan iş olmur. Əgər kiməsə yardım lazım olursa, onda ona yardım edən
tapılır. Fərqi yoxdur ki, yardım edən şəxsin maaşında neçə ədəd sıfır var və ya
onun vəzifəsi pafoslu səslənir.