Bakı küçələrində 'Makaronbaz' ilə 'Lafarella'dan mükəmməl 'Guerrilla' nümunəsi

Bakı küçələrində 'Makaronbaz' ilə 'Lafarella'dan mükəmməl 'Guerrilla' nümunəsi

07.07.2017 PAYLAŞIM


Təxminən 1 həftə əvvəl sosial mediada yayılan "Makaronbaz" video sorğusu qısa zamanda viral olaraq sosial şəbəkə istifadəçiləri arasında yayılmağa başladı. İlkin olaraq sosial video sorğu konseptini xatırlatsa da, bu iş göründüyü qədər sadə deyildi. 

Makaronbaz

Makaronbaz şəhərdədir. Qadınları hədəf seçdi və qeyri-adi təklifini etdi. #lafarella #lafarellamagazine #makaronbaz #pasta #makaron

Posted by Lafarella on Tuesday, June 27, 2017

Erkin Erginin canlandırdığı "Makaronbaz" personajı küçədə sakinlərə yaxınlaşaraq, onların makaron zövqünü öyrənməyə çalışır. Üst geyimin altında yerləşdirilmiş makaron çeşidlərini görən sakinlər bu hadisəni təəccüblə qarşılasalar da, sonluq onlar üçün pozitiv və ürəkaçan olur. Şəhərdə insanların makaron zövqünü öyrənməklə, onlara makaron hədiyyə edən baş qəhrəman da tam bir makaronsevəni xatırladır desək yalan olmaz.

Sosial şəbəkədə olduqca pozitiv qarşılanan və müzakirələrə səbəb olan bu videonun pərdə arxasına nəzər salmasaq, əməyə hörmətsizlik etmiş olarıq. Video çarx Lafarella ilə əməkdaşlıq çərçivəsində Bumeranq Yaradıcılıq Mətbəxi tərəfindən “Guerrilla” marketinq nümunəsi olaraq hazırlanıb. "Plaş Altından Gizli Satış" üsulunu tətbiq edən agentlik təkcə məhsulu yox, brendi satır desək, daha doğru olar. Makaron seçimlərində əsasən qadınların fikirlərinin üstün tutulduğu üçün video çarxın əsas hədəf kütləsi olaraq xanımlar seçilib. 

Video çarxın ilk 3 saniyəsinə baxdıqda plaş altında yerləşdirilmiş Lafarella loqosu əslində çox şeyi ifadə edir. Bu agentliyin ilk 3 saniyə sindromunu nəzərə almasına da bənzəyir. Çünki, insanlar adətən videoların ilk 3 saniyəsində həmin videoya baxıb, baxmayacaqlarına qərar verirlər. Baxmamaq ehtimalı olduğu halda belə, brend öz mesajını artıq istifadəçiyə çatdırmış olur. Bu da böyük ehtimalla bu çarxı ərsəyə gətirənlərin düşünülmüş addımı idi.

"Guerrilla" markerinq məqsədi ilə hazırlanan video, sosial şəbəkədə yerləşdirildikdən sonra virallaşmağa başlayıb və ilk 2 gündə 15.000 nəfər tərəfindən izlənilib. Daha sonra 30$-lıq reklam büdcəsi ilə video daha çox hədəf kütləyə çatdırılıb.

Son olaraq Bumeranq yardıcılıq Mətbəxindən video ilə bağlı əldə etdiyimiz statistikaları sizinlə bölüşürük.

10 gün ərzində video çarx 119.987 nəfərin qarşısına çıxıb və 78.328-i tərəfindən izlənilib.



Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Redmi Note 8 Pro'nun qiyməti təqdimatdan öncə məlum oldu

Redmi Note 8 Pro smartfon modelinin təqdimatına çox az zaman qalmış onun barəsində demək olar ki, hə..


Redmi brendi artıq K20 smartfon modelinin davamçısı üzərində çalışır

May ayında Xiaomi şirkətinin Redmi brendi Redmi K20 smartfon seriyasını təqdim etmişdi.


Azercell 'Rəqəmsal Dünya Bölgələrdə' layihəsi çərçivəsində uşaqları və məcburi k..

Azercell Telekom “Rəqəmsal Dünya Bölgələrdə” şüarı altında iyul ayından başlayaraq ölkənin şəhər bə ..


Mercedes-Benz şirkəti öz alıcılarını izlədiyini etiraf edib

Smartfon istifadəçiləri artıq təəccüblənmirlər ki, həmin smartfonlr onların yerləşdikləri yerləri iz..


Onlayn sağlamlıq proqramları və məşqlər üçün yeni yerli tətbiq təqdim olundu - F..

Tətbiqin ən əsas üstünlüyü ondan ibarətdir ki, bu proqramlar sizə təsadüfi və kor təbii şəkildə təqd..


ABŞ'ın Huawei şirkətinə təqdim etmiş olduğu lisenziya daha 3 aylıq uzadılacaq..

ABŞ-ın ticarət nazirliyi Huawei şirkətinə qarşı təyin edilmiş sanksiyaların daha 3 ay təxirə salınma..

×