
Çinli Elon Musk kimi tanınan Wang Chuanfu-nun uğurlu biznes hekayəsi
Elm & Texnologiya
10.11.2017
Emil
Bloomberg saytı “BYD” (Build Your
Dreams) şirkətinin təsisçisi çinli sahibkar Wang Chuanfu-nun hekayəsi barəsində
yazıb. Sözügedən şirkət Elon Musk-ın “Tesla” şirkəti kimi elektromobillərin
istehsalı ilə məşğuldur. Lakin çinli sahibkarın əsas fərqi ondan ibarətdir ki,
o, gəlirli şirkət yaradaraq onu böyütmək ilə məşğuldur. 10 illiklər ərzində
Çinin maliyyə mütəxəssisləri Wang-ı ekoloji texnologiyalar sahəsinin sahibkarı
və batareya, elektromobil istehsalı ilə məşğul olan “BYD” şirkətinin baş icraçı
direktoru kimi qəbul etmirdilər. Lakin 9 il bundan öncə Warren Buffett şirkətin
10% səhmlərini aldı və hər şey dəyişildi. Buna baxmayaraq benzinlə çalışan
avtomobillər nəinki Çində, həmdə bütün dünyada üstünlük təşkil edirdi. Buna görə
də Wang digər böyük avtomobil istehsalı ilə məşğul olan şirkətlərin
direktorlarının kölgəsində qalmışdı.

Lakin şirkətin təsis edilməsindən 22 il
sonra günümüzdə “BYD” Çinin ən böyük elektromobil satıcısı oldu və onun səhmləri
çox yüksək yerlərə qalxdı. Bu ilin Sentyabr ayında Çin höküməti qeyd etdi ki,
o, qazıntı yanacaq əsasında çalışan nəqliyyat vasitələrinin satış və
istehsalının dayandırılması üzərində çalışır. Hökümət həmçinin xüsusi ticarət
proqramını da işə saldı. Həmin proqram vasitəsilə benzin mühərrikli avtomobil
istehsalçıları elektromobil istehsalçılarından kredit alaraq özlərinin ekoloji
təmiz nəqliyyat vasitələrini yaratmaq üçün bütün səylərini ortaya qoymağa imkan
verir. Hər halda “BYD” şirkəti uduşdadır. Honkonq birjasında satılan “BYD” səhmləri
Avqust ayında 44% qalxaraq 70 honkonq dolları (8.97$) olmuş və “JPMorgan &
Co.” Şirkətinin analitikinin sözlərinə görə bu göstərici hələ 40% də qalxacaq. Wang-ı
çox zaman çinli Elon Musk adlandırırlar.

Lakin demək düzgün olar ki, əslində
Elon Musk amerikalı Wang
Chuanfu-dur. Bu hər iki şəxs daxili yanma mühərriki sistemini inkar edərək
nəqliyyat vasitələri üçün litium-ion baterayalarını üstün tutaraq məşhurlaşıblar.
Lakin Wang mobil telefonlar üçün batareya istehsal etməklə və 2003-cü ildə
avtomobil istehsalı üçün nəzərdə tutulmuş öz zavodunu tikdirməklə amerikalı rəqibindən
əvvəl öz biznesinə start vermişdir. O öz ilk elektrik avtomobil tirajını
2008-ci ildə satmış və daha sonra günəş panellərinin istehsalı üçün öz ilk
zavodunu tikdirmişdi. 2009-cu ildə isə o, kommersiyalı elektrik avtobuslarının istehsalına
start vermişdi. “Tesla” şirkəti isə ilk elektrik avtomobilini 2008-ci ildə təqdim
etmiş, günəş batareyaları ilə isə 2016-cı ildə işlərə start vermişdi. Bundan əlavə
olaraq Wang bu rəqabətdə 2 əsas göstəriciyə görə liderdir. Söhbət, avtomobil satışlarının
göstəricilərindən və gəlirdən gedir.

Keçən il “BYD” şirkəti 100.183 elektrik
avtomobil satmışdır. Onun elektrik avtobusları isə dünyanın 200-ə yaxın şəhərində
fəaliyyət göstərir. “Tesla” isə 76.230 avtomobil satmış və hələ də yük maşını və
ya avtobus satışına start verməyib. “BYD” keçən il öz təmiz gəlirini 70%
qaldırıb (768 milyon dollar) və hələki ziyana işlədiyini qeyd etməyib. 14 illik
“Tesla” isə hələki gəlirə çıxa bilməyib. Belə ki, o, məhsula külli miqdarda
investisiyalar yatırır. 2003-cü ildə Wang telefon batareyaları biznesinin
avtomobil istehsalçısını alacağını söylədikdə investorlar həmin anda boyun
qaçırtmağa başladılar və şirkətin səhmləri 3 gün ərzində 31% aşağı düşdü.

5
il sonra şirkətin F3 adlı kompakt avtomobil modeli Çində ən çox satılan
avtomobil oldu və şirkət öz istehsalı olan hibrid avtomobillərin satışına
başladı. 2008-ci ildə Warren
Buffett-ə məxsus “MidAmerican
Energy Holdings Co.” (indiki adı “Berkshire Hathaway Energy Co.”) şirkəti “BYD”nın 10%-nin 1.8 milyard honkonq
dollarına (232 milyon dollar) alışı ilə bağlı müqavilə imzaladı. 2008-ci ildə
Çində yeni avtomobillərin ümumi satışı 24000 ədəd qeydə alındı. Lakin 2015-ci
ildə “BYD” şirkəti elektik avtobusları, yol təmizləmə maşınları və yüngül yük
maşınlarını istehsal edərək böyüdü. 1 ildən sonra bu məsələyə “Samsung” şirkəti
daxil oldu. O, 3 milyard yuan (449 milyon dollar) ödəməklə “BYD” şirkətinin 2%-ni aldı.
Paylaş
Bənzər xəbərlər
Ən çox oxunanlar

Süni zəka qlobal pandemiya riskini artıra bilər
