
Elektromobillər haqqında məşhur miflər
Elm & Texnologiya
22.10.2017
Emil
Elektromobillər haqqında müxtəlif
şaiyələr və fərziyyələr gəzir. Onlar əsasən elektromobillərin istehsalı və
istismarı ilə bağlıdır. Gas2 saytı elektromobillər haqqında məşhur mifləri bir
araya yığaraq onların doğruluqlarının səviyyəsini təyin ediblər.
Elektromobillərin istehsalı, ənənəvi
avtomobil istehsalından ekologiyaya daha çox baha başa gəlir (Düzdür):
Tədqiqatlar onu göstərib ki,
elektromobilin yaradılması üçün daha çox elektroenerji tələb olunur. Bunun əsas
səbəbi isə həmin avtomobillərdə olan böyük enerji batareyalarıdır. Onların
yaradılması üçün güman olunandan daha çox enerji sərf etmək lazımdır. Məsələn, “Mercedes” şirkəti B modeli
avtomobili iki versiyada istehsal edir. Həm benzinlə çalışan, həmdə elektriklə
çalışan. Benzinlə çalışan versiyanın istehsalına ümumilikdə 18% ekoloji çirklənmə
aid olunur.

Elektrikli versiyanın istehsalına isə ümumilikdə 45% ekoloji çirklənmə
aid edilir. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, elektromobillər yalnız dilerin
onları satacağı vaxta kimi ekoloji çirkli mənbə kimi hesab olunurlar. Bununla
yanaşı elektromobillərin təmizliyinə həmçinin şarj stansiyalarındakı enerjinin
hansı üsulnan əldə olunduğu da təsir edir. Əgər enerji, təbii qazıntı
elektrostansiyaları sayəsində təmin olunursa, onda elektromobildən istifadə
yalnız 25% ekoloji təmiz hesab olunur. Yox əgər enerji, bərpa olunan enerji
stansiyaları hesabına təmin olunursa, onda elektromobildən istifadə 64%-dən çox
ekoloji təmiz hesab olunur.
Elektromobillərin batareyaları müəyyən
anda partlayacaq bombadırlar (Səhvdir):

Litium-ion batareyaları əsasən
emal olunurlar. Yəni onların istifadəsindən sonra kiminsə onları torpağın dərinliklərinə basdırması ehtimalı çox azdır. Müasir idarəetmə və emal sistemləri litium-ion
batareyalarının təhlükəlik ehtimalını sıfıra endirir. Təbii yolla əldə olunan
yanacaq növünü litium-ion batareyaları ilə müqayisə etdikdə görmək olar ki,
litium-ion batareyalarının təbiətə verdikləri zərər son illər ərzində cüzidir.
Öz növbəsində isə təbii yolla əldə olunan yanacaq növləri parnik qazlarının
yaranmasına gətirib çıxarır.
Sayları artan elektromobillər
elektrik şəbəkələrinin yüklənməsinə səbəb olur (Səhvdir):

Ənənəvi elektrikli avtomobillər ev
şəbəkəsi vasitəsilə 3.2 kilovat saat güclə şarj olunur. Bununla yanaşı cərəyanın
gücü 16 amperi keçmir. Nəticə etibarilə elektrikli avtomobillər daha sərfəli
elektrik istehlakçılarıdır. Norveçli alimlərin hesablamalrına əsasən 2030-cu
ildə Norveçin yollarında 1.5 milyon elektromobil olacaq və bu isə öz növbəsində
elektrik şəbəkəsinin yalnız 3% yüklənməsinə səbəb olacaq.
Batareyaların çox qısa istifadə
müddətləri var, onları dəyişmək isə bahalıdır (Səhvdir):
“Nissan”ın verdiyi məlumatlara əsasən
onun Leaf model avtomobillər əsasən taksi kimi istifadə olunur. 200.000 km qətt
olunmuş yoldan sonra batareyaların həcmi yalnız 25% aşağı düşüb. “Tesla” isə
bildirib ki, 320.000 km yoldan sonra batareyaların istifadəsi 90% təşkil edəcək.
Nəticədə belə alınır ki, litium ion batareyaların istifadə müddəti yanacaqla
çalışan mühərriklərin istifadə müddəti ilə eynidir.

Batareyanın dəyişdirilməsinə
gəldikdə isə şərt deyilki batareya tamamilə dəyişilsin. Sadəcə olaraq
bateraynın ayrı-ayrı hissələrini dəyişmək olar. Yox əgər söhbət batareyanın
tamamilə dəyişilməsindən gedirsə, “Nissan” bu barədə öz məlumatını verib. Belə
ki, şirkətin verdiyi məlumata əsasən bu cür xidmətin qiyməti 5499$ təşkil edir.
Elektromobillər çirklənməni bir
yerdən digərinə daşıyırlar (Müəyyən mənada düzdür):
Bu, elektrikli avtomobillərə qarşı
olan ən məşhur ittihamdır. Belə ki, elektromobillərin özləri təbii ki, çirklənmə
ifraz etmirlər. Lakin onlar üçün elektroenerjinin istehsalı zamanı çirklənmə
yaranır. Əgər əvvəllər yanacaqla çalışan avtomobillərin istifadəsi zamanı
avtomobillər özləri CO2 ifraz edirdilərsə, indi CO2 elektrikli avtomobillər
üçün elektroenerjinin istehsalı zamanı ifraz olunur.

Bu məsələ ilə bağlı
mübahisə aparmaq olmaz. Həqiqətən də elektroenerji öz-özünə yaranmır. Lakin bir
sıra vacib faktorlar mövcuddur. Elektroenerjinin istehsalı ildən-ilə ekoloji cəhətdən
daha da təmiz olur. Bir çox ölkələr kömür qazıntısından imtina edirlər. Bu isə
o deməkdir ki, elektromobillər daha da təmiz olurlar.
Paylaş
Bənzər xəbərlər
Ən çox oxunanlar

Nothing Phone (3) subflaqman smartfonu təqdim edilib - QİYMƏTİ
