Hansı şirkət istifadəçiləri daha çox izləyir? Google yoxsa Apple?
Elm & Texnologiya
23.08.2018
Farid Pardashunas
Bu suala ABŞ-ın Vanderbilt
Universitetinin professoru Douglas Schmidt cavab verib. Bu mövzu ətrafındakı tədqiqatlar
fəaliyyətsiz smartfonlar üzərində aparılıb. Beləliklə məlum olub ki, şirkət
Android smartfonlardan 10 dəfə daha çox məlumat yığır nəinki Apple öz iPhone
modellərindən. Belə ki, Google gün ərzində istifadəçinin yerləşdiyi yer barəsində
340-a yaxın sorğu göndərir. Geolokasiya funksiyasının deaktiv olunması halında
da az miqdarda olsa belə müəyyən məlumat şirkətə ötürülür. Gün ərzində istifadəçinin
Android smartfonundan 4.4 MB həcmində məlumat şirkətin serverlərinə ötürülür.
Apple-da bu göstərici 6 dəfə azdır.
Mütəxəssislər əmindirlər ki, istifadəçilərin
izlənməsində əsas səbəb reklamlardır. Belə ki, şirkətin əsas gəlir mənbəyini məhz
reklamlar təşkil edirlər. Məlumatların toplanması isə targeting reklamlar üçün əla
vasitədir. Bundan əlavə olaraq məlum olub ki, Google Chrome brauzerindəki Incognito
rejimində də şirkət istifadəçi məlumatlarını əldə edir. Qeyd etmək lazımdır ki,
Incognito rejimində internetdən istifadə edən zaman istifadəçinin daxil olduğu
saytlar barəsində məlumatlar tez bir zamanda avtomatik olaraq silinirlər. Beləliklə
heç kim hansısa şəxsin bu rejimdə hansı saytlara daxil olduğu barədə məlumat əldə
edə bilmir. Lakin aparılmış tədqiqatlar nəticəsində məlum olub ki, şirkətdən
gizlənmək heç də belə asan deyil.
Məlumata əsasən daxil olunmuş saytların hekayələri
istənilən halda kompüterdə qalaraq Google şirkətinin serverlərinə ötürülür. Adi
rejimdə bu məlumatlar cookie fayllarda qalır və istifadəçinin hesabı ilə
sinxronlaşdırılır. Incognito rejiminə keçəndə isə bu məlumatlar müəyyən müddətdən
sonra avtomatik olaraq silinirlər. Lakin Incognito rejimini bağlamadan adi
rejimə keçəndə brauzer cookie faylları əldə edir və onları istifadəçinin hesabı
ilə sinxronlaşdırır. Beləliklə şirkət Incognito rejimində baxılmış saytlar və
aparılmış sorğular barədə məlumatları əldə edə bilir. İstifadəçi isə Incognito
rejimindən sonra gördüyü kontekst reklamlara təəccüblənir. Mütəxəssislər adi
rejimə keçməzdən öncə Incognito rejimini deaktiv etməyi məsləhət görürlər.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
YouTube öz yeni dizaynını test etməyə başlayıb
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)