Kosmosdakı ən sərrast gözümüz olacaq James Webb teleskopu 2020-ci ilin mayında göndəriləcək

Texnologiya
29.03.2018 PAYLAŞIM

NASA, James Webb kosmik teleskopu ilə kosmosun dərinliklərində daha yaxşı müşahidə aparmağı hədəfləyir. Sonuncu dəfə 2019-cu ilin yazında kosmosa göndəriləcəyi bildirilən teleskop planlanandan 1 il sonra 2020-ci ilin mayında göndəriləcək. Bu ertələmə qərarı səbəbilə proqramın, ABŞ Konqresi tərəfindən təsdiqlənən 8 milyard dollarlıq büdcəsini də ötəcəyi bildirilir.

Hər şeyə baxmayaraq bu ertələmə qərarına çox da heyrətlənməmək lazımdır. ABŞ Hökumət Evi tərəfindən mart ayının ilk günlərində yayımlanan bildirişdə ehtimal olunan daha bir ertələmə xəbərinin təsdiqləndiyi bildirilmişdi. NASA-dan mövzu ilə bağlı yayımlanan açıqlamada uçuş təchizatlarının tamamlandığı, amma kosmik aparatdakı ünsürlərin NASA-nın Kaliforniyadakı əsas podratçısı Northrop Grummanın bazada yoxlanışdan keçməsi üçün vaxta ehtiyac duyduğu deyilmişdi

Qeyd edək ki, teleskopun göndərilmə tarixi barədə ilk qərar 1996-cı ildə verilmiş, lakin daha sonralar hazırlıq xərcləri artdığı üçün tarix də davamlı olaraq dəyişdirilmişdi. Son olaraq bildirildi ki, layihənin tamamlanması 8.8 milyard dollara başa gələcək. Dəqiq tarix isə 2020-ci ilin mayı qəbul olundu.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun

DAHA ÇOX

Məşhur analitik Apple şirkətinin ilk AR cihazı barəsində yeni məlumatlar verib..

Məşhur analitik Ming-Chi Kuo-nun yeni hesabatına əsasən Apple şirkətinin AR cihaz (Artırılmış Reallı..

AR texnologiyasının yaradıcısı metakainatı sosial şəbəkələrdən daha təhlükəli he..

Metakainatların (metaverse) yaradılmasının hansı nəticələrə gətirib çıxaracağını öncədən proqnozlaşd..

Apple-dan sonra Xiaomi də öz cihazlarının istifadəçilər tərəfindən fərdi təmir x..

Apple şirkətindən sonra texniki məhsulların istifadəçilər tərəfindən fərdi şəkildə təmir imkanını Xi..

Yeni daşınıla bilən cihaz yüksək dozada narkotik vasitənin qəbulu halında insan ..

Nalokson adlı dərman preparatı heroin və ya digər opioid növlərinin yüksək dozada qəbulu nəticəsində..

Qualcomm bundan sonra öz prosessorlarını fərqli tərzdə adlandıracaq

Qualcomm şirkəti yeni flaqman prosessorunun təqdimat tarixini təsdiqləməklə yanaşı öz məhsullarının ..

Amerikalı alimlər sümüklərə inteqrasiya edilən naqilsiz mikrokompüterlər yaradıb..

Arizona Universitetinin tədqiqatçıları naqilsiz ultranazik cihazlar yaradıblar.

×