Cannes Lions-da Innovasiya, Mobil, Radio və Audio kateqoriyalarının ən yaxşı işləri məlum oldu
Digər
Cannes Lions
21.06.2019
Farid Pardashunas
Cannes Lions 2019-un 4-cü mükafatlandırma gecəsində daha 6 kateqoriya üzrə Grand Prix sahibləri məlum olub. Qalib işləri sizlərə təqdim edirik.
Innovation Lions - Grand Prix
İşin adı: SEE SOUND
Müştəri: WAVIO
Agentlik: AREA 23, AN FCB HEALTH NETWORK COMPANY, New York
İşin adı: WESTWORLD: THE MAZE
Müştəri: HBO
Agentlik: KILTER FILMS, Los Angeles / XANDRA, New York
Mobile Lions - Grand Prix
İşin adı: THE WHOPPER DETOUR
Müştəri: BURGER KING
Agentlik: FCB NEW YORK
Creative Effectivness Lions - Grand Prixİşin adı: BLACK SUPERMARKET
Müştəri: CARREFOUR
Agentlik: MARCEL, Paris
Creative E-Commerce Lions - Grand Prix
İşin adı: DO BLACK - THE CARBON LIMIT CREDIT CARD
Müştəri: DOCONOMY
Agentlik: RBK COMMUNICATION, Stockholm
Brand Experience & Activation Lions Grand Prixİşin adı: CHANGING THE GAME
Müştəri: XBOX
Agentlik: McCANN NEW YORK
Qeyd edək ki, tədbir boyunca ən son video reportajları və xəbərləri Kanndan sizə çatdıracaq komandamızın bu səfər üçün əsas dəstəkçisi və yayım sponsoru Azercell şirkətidir.
Linki kopyala
Bənzər xəbərlər
Oxşar xəbərlər
Həftənin xəbərləri
Huawei Pura 70 və Pura 70 Pro təqdim olunublar - QİYMƏTİ
Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov geniş müsahibə verib (VİDEO)