main-post-cover

    Azercell-in müştəri məmnuniyyəti üzrə sertifikasiyası uğurla yenilənib

    Digər
    28.06.2024
    Emil Nəcəfov
         Abunəçilərinə ən yaxşı müştəri təcrübəsi təqdim etməyi hədəfləyən  “Azercell Telekom” MMC növbəti dəfə ISO 10002:2018 Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılması standartına uyğunluq üzrə resertifikasiya mərhələsindən müvəffəqiyyətlə keçib. Keyfiyyət auditi “TÜV AUSTRIA AZƏRBAYCAN” MMC tərəfindən aparılıb.
         Standart müştəri şikayətlərinin qeydə alınması, vaxtlı-vaxtında cavablandırılması və həll olunması prosesini qiymətləndirir. Uyğunluq sertifikatı müştərilər tərəfindən irəli sürülən bütün təklif və şərhlərin diqqətlə araşdırılmasını, eləcə də şikayətlərə baxılması prosesinin davamlı təhlilini təmin edən şirkətlərə verilir. Həmçinin müştərilərlə iş üzrə cavabdeh olan əməkdaşların professional inkişafı üçün lazımi şəraitin yaradılması da diqqət mərkəzində saxlanılır. 
         Azercell ilk dəfə bu sertifikatı 2011-ci ildə əldə edib. Xatırladaq ki, məhz Azercell ölkədə birinci 24/7 rejimində fəaliyyət göstərən Telefon Mərkəzini və onlayn müştəri xidmətlərini işə salıb. Abunəçilərinə rəqəmsal kanallar vasitəsilə də fasiləsiz xidmət göstərən lider mobil operator  Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn və YouTube platformaları üzərindən də müştəri sorğularını cavablayır. 
         Eyni zamanda, ötən il şirkət müştəri xidmətləri sahəsində önəmli texnoloji yeniliyə də imza atıb. Azərbaycan dilində tam spektr xidməti göstərən süni zəka əsaslı ilk virtual assistenti – “Aicell”i istifadəyə verən Azercell abunəçi sorğularının daha operativ şəkildə emal edilməsinə nail olub. 
        Yuxarıda adı çəkilən tədbirlərin nəticəsi olaraq 2023-cü il ərzində Azercell-in Əlaqə Mərkəzinin Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94,9%-ə çatıb ( dünya standartlarına əsasən 85%-dən yuxarı olan nəticə artıq çox yüksək göstərici kimi hesab olunur). 
         Azercell-in Telefon Mərkəzi ilə 7/24 rejimində çalışan *1111 qısa nömrəsi, eləcə də  012-4904949 (Fakturasız Xətt abunəçilər üçün) və 012-4905252 (Fakturalı Xətt abunəçilər üçün)  şəhər nömrələri vasitəsilə, həmçinin Kabinetim tətbiqi üzərindən onlayn əlaqə saxlamaq mümkündür.
    Linki kopyala

    Bənzər xəbərlər

    Oxşar xəbərlər
    700-dən çox gənc doğru yolu seçdi!
    700-den-cox-genc-dogru-yolu-secdi
    Azercell abunəçilərinin nəzərinə (Telekommunikasiya Problemi)
    azercell-abunecilerinin-nezerine-telekommunikasiya-problemi
    “AZERCELL CUP 2024” müsabiqəsinin qalibləri müəyyən olundu
    azercell-cup-2024-musabiqesinin-qalibleri-mueyyen-olundu
    Azercell-in növbəti ESG tədbiri baş tutdu
    azercell-in-novbeti-esg-tedbiri-bas-tutdu
    Azercell-i Bakı Süni İntellekt Forumunda “Aicell” təmsil etdi
    azercell-i-baki-suni-intellekt-forumunda-aicell-temsil-etdi