
“Cannes Lions”da dördüncü günün qalibləri ilə tanış oluruq!
Digər
21.06.2024
Sabina
“Cannes Lions Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalı”ndan yayımlar Azercellin eksklüziv tərəfdaşlığı ilə təqdim olunur.
Festivalın dördüncü günündə Cannes Lions səhnəsi Brand Experience & Activation, Creative Business Transformation, Creative Commerce, Creative Effectiveness, Creative Strategy, Innovation və Luxury & Lifestyle kateqoriyalarının qalibləri ilə dolub daşdı.
Brand Experience & Activation
2262 “entry” və 70 “Şir” təqdim olundu:
10 qızıl, 29 gümüş, 30 bürünc.
10 qızıl, 29 gümüş, 30 bürünc.
Qran-pri Pop-Tarts üçün “The First Edible Mascot” kampaniyasına təqdim edildi. Layihə “Weber Shandwick” agentliyi tərəfindən hazırlanmışdı.
Luxury & Lifestyle
Yeni əlavə olunan bu kateqoriyada 188 “entry” və 7 “Şir” elan edildi:
1 qızıl, 2 gümüş, 3 bürünc.
1 qızıl, 2 gümüş, 3 bürünc.
Qran-pri LOEWE x Suna Fujita işi ilə təqdim olundu.
Innovation
Texnologiya və innovativlik ön planda olan bu kateqoriyada 231 “entry” və 8 “Şir” verildi:
1 qızıl, 2 gümüş, 4 bürünc.
1 qızıl, 2 gümüş, 4 bürünc.
Qran-pri “Klick Health” tərəfindən “KVI Brave Fund INC” üçün hazırlanmış “Voice 2 Diabetes” layihəsinə təqdim edildi.
Creative Effectiveness
306 “entry” və 15 mükafat təqdim olundu:
2 qızıl, 5 gümüş, 7 bürünc.
2 qızıl, 5 gümüş, 7 bürünc.
Qran-pri Rethink agentliyinin hazırladığı “It Has to Be Heinz” kampaniyasına təqdim olundu.
Creative Strategy
814 “entry” və 27 “Şir” təqdim olundu:
4 qızıl, 9 gümüş, 13 bürünc.
4 qızıl, 9 gümüş, 13 bürünc.
Qran-pri Dentsu Creative tərəfindən KPN üçün ərsəyə gətirilmiş “A Piece of Me” layihəsinə verildi.
Creative Business Transformation
271 “entry” və 8 mükafat təqdim olundu:
1 qızıl, 2 gümüş, 4 bürünc.
1 qızıl, 2 gümüş, 4 bürünc.
Qran-pri Phillips şirkətinin “Refurb” kampaniyasına təqdim olundu. Layihə “LePub” agentliyi tərəfindən hazırlanmışdı.
Creative Commerce
551 “entry” və 19 “Şir” elan edildi:
4 qızıl, 5 gümüş, 9 bürünc.
4 qızıl, 5 gümüş, 9 bürünc.
Qran-pri Publicis Conseil tərəfindən hazırlanan “Renault – Cars to Work” kampaniyasına təqdim olundu.
Festivalın son günü və gələcək qaliblərlə bağlı xəbərləri ötürməmək üçün bizi izləməyə davam edin.
Paylaş
Ən çox oxunanlar

ABŞ ordusu zirehli texnika əvəzinə dronlara üstünlük verəcək
