Məlumat yığımına qadağadan sonra da Facebook ilə Snapchat iOS istifadəçilərini izləməyə davam edirlər

Məlumat yığımına qadağadan sonra da Facebook ilə Snapchat iOS istifadəçilərini izləməyə davam edirlər

Kibertəhlükəsizlik
09.12.2021 PAYLAŞIM

    Apple şirkətinin konfidensiallıq siyasəti Facebook Snapchat kimi tətbiqlərə reklam targetinqinin təyin edilməsi üçün istifadəçilərin davranışlarını izləməyə davam etməyə imkan verir. Bu, hətta istifadəçilərin tətbiqlər tərəfindən məlumat yığmalarını qadağan etdikləri zaman da baş verir. Bu barədə Financial Times xəbər verib. Bu ilin may ayında Apple şirkəti App Tracking Transparency adlı funksiyanı istifadəyə vermişdi. Bu funksiya iOS istifadəçilərinə tətbiqlər ilə veb saytların istifadəçi barəsində fərdi məlumatları yığmalarını qadağan etmək imkanını verir. 7 aydan sonra Facebook Snapchat kimi tətbiqlərə bir şərtlə istifadəçilərin məlumatlarını yığmağa icazə verildi. Belə ki, yığılan məlumatların məxsus olduqları istifadəçilər anonim olmalı idilər. Yəni yığılan məlumatlar konkret bir istifadəçiyə aid olmamalıdır.


    Məlumata əsasən Apple şirkəti tətbiq tərtibatçılarına istifadəçilərin kimliklərini təyin etməyə imkan verən məlumatların cihazlardan yığılmasını qadağan etməsindən sonra istifadəçilərin anonimliklərinin mümkünlüyü aktivləşdi. Lakin proqram təminatını yaratmış şirkətlərin fikirlərinə əsasən onlar istifadəçilərdən xüsusi reklam elanlarını göstərməyə imkan verən məlumatları yığmağa davam edə bilirlər. Apple bu cür üsullara qarşı olsa da, həmin üsullar sayəsində üçüncü tərəflər istifadəçilərin tətbiqlərə məlumatların yığılmasına icazə verib-vermədiklərindən asılı olmayaraq istifadəçi qruplarını analiz edə bilirlər. Bundan əlavə olaraq Apple şirkəti tətbiqlərə cihazın IP ünvanı, yerləşdiyi yer, modeli və ekran ölçüsü kimi məlumatları təqdim edir. Baxmayaraq ki, bu məlumatlar reklam verənlər tərəfindən aktiv şəkildə istifadə olunurlar.

    Snapchat investorlarına xəbər verilib ki, şirkət tətbiqlərdəki izlənməni qadağan etmiş istifadəçilər də daxil olmaqla özünün 306 milyon istifadəçisinin məlumatlarını reklam verənlərlə paylaşacaq. Beləliklə reklam verənlər real zaman ərzində öz reklam kampaniyalarının uğurlu olub-olmadıqlarını izləyə biləcəklər. Facebook isə bildirib ki, o, anonim məlumatlardan istifadə edərək öz reklam infrastrukturunun bərpası üçün bütün səylərini ortaya qoyacaq. Bu ilin iyun ayında istifadəçilər Apple-dan konfidensiallıq siyasətinin sərtləşdirilməsini tələb etmşdilər. Belə ki, məlum olmuşdu ki, üçüncü tərəflər istifadəçilər üçün reklam targetinqinin təyin olunması yolunda müxtəlif yan üsullardan istifadə edirlər. Görünür, Apple şirkəti istifadəçilərin konfidensiallıqlarını qorumaq üçün əlavə tədbirlər görməyib.

Qeyd: Şərhlərdə nalayiq ifadələr işlətmək, reklam xarakterli mətn paylaşmaq qadağandır.

Şərh yoxdur

Şərh yazmaq üçün daxil olun


DAHA ÇOX


Safari brauzerindəki boşluq istifadəçi məlumatlarının sızdırılmasına səbəb ola b..

Apple şirkətinin Safari brauzerində aşkar edilmiş boşluq brauzer tarixçəsi ilə Google istifadəçi hes..


19 yaşlı mütəxəssis 25 ədəd Tesla elektromobili üzərində uzaqdan idarəni əldə ed..

İnformasiya təhlükəsizliyi üzrə 19 yaşlı mütəxəssis David Colombo bildirib ki, o, 13 ölkədən Tesla-n..


Yeni iOS virus sistem prosesi kimi maskalanaraq istifadəçi məlumatlarını oğurlay..

ZecOps şirkətinin mütəxəssisləri iPhone-larda yeni sistem boşluğunu aşkar edibkər.


Hackerlər zərərli linkləri Google Docs üzərindən yaymağa başlayıblar

Kibertəhlükəsizlik sahəsində fəaliyyət göstərən Avanan adlı şirkətin verdiyi məlumata əsasən hackerl..


Telegram-ın yaradıcısı Pavel Durov ABŞ messencerlərini yenidən tənqid edib..

Bir neçə müddət bundan öncə Signal messencerinin yaradıcısı Moxie Marlinspike Telegram-ı sərt şəkild..


Signal messencerinin yaradıcısı: 'Hətta Whatsapp ilə Messenger Telegram-dan daha..

Telegram istifadəçilər arasında Whatsapp ilə Messenger-in daha təhlükəsiz alternativi kimi məşhurlaş..

×